2011.03.10. - Ezzel az autóval már 2007-ben is szemeztem, csak akkor nem jött össze a rávaló. Aztán hosszú nyálcsorgatás után sikerült hozzájutni. Nem célirányosan erre hajtottunk, de azonnal megtetszett mindkettőnknek, úgyhogy megvettük.
2011.03.10. - Ezzel az autóval már 2007-ben is szemeztem, csak akkor nem jött össze a rávaló. Aztán hosszú nyálcsorgatás után sikerült hozzájutni. Nem célirányosan erre hajtottunk, de azonnal megtetszett mindkettőnknek, úgyhogy megvettük.
Van rajta munka, idén a cél az, hogy üzembiztos legyen, aztán télen majd meglátjuk, a karosszériamunka biztosnak látszik, meg az is, hogy új vinyl kell rá.
A garázsba beállással először azért volt bajom, pedig előtte automata nem kis autóval álltam be többször, de ez hosszabb kb. 15 centivel. :) Nem, az olaj nem ebből folyt ki. :)
...de már minden OK, vigyor a krúzolás szünetében.
A takarítás nem tett rosszat neki, meg felkerültek a fehér feliratos gumik is.
Komáromi előkép.
Mikor megvettük, akkor a négy torokból csak kettő működött, úgyhogy az autó nem ment, de legalább sokat evett. Javítás után az autó már elég bitangot lépett, viszont ez megadta az amúgy is gyengélkedő váltónak a kegyelemdöfést, úgyhogy válaszút elé álltunk: váltófelújítás, vagy használt váltó.
Igazából nem gondolkodtunk sokat, fórumon volt hirdetve egy TH350, úgyhogy ez került (az egyébként gyári) TH200 helyére. Reméljük, hogy a hozzáértők által tippelt futásteljesítményt (örökélet meg még két nap) simán megfutja az váltó, és az ötezer köbcenti "irtózatos" nyomatéka nem szedi szét.
Hogy mit is cseréltünk még rajta? Olaj, szűrők, fékbetétek, hátsó fékmunkahengerek, szilentek, szóval a kopó-forgó alkatrészeket.
És mi az, amit próbáltunk megcsinálni rajta, de nem sikerült?
1. Óra: persze, hogy ennek neki kellett állni, hiszen a pontos idő mindig felettébb fontos információ. Nagyon jó barátom nekiállt szétszedni. Aztán összerakni. Aztán volt öröm és boldogság, mert működött.....kb. két óráig, aztán azóta is csak a másodpercmutató megy.
2. Műszerfalvilágítás: mit nekünk egy ilyen, szétszedjük, izzót cserélünk.....és itt megláttuk a műszerfal hátulját, amin a nyáklap már eléggé viseltes volt, ezt cseréltetni kell. Ezt meghagyjtuk a téli szétszedés közbeni feladatnak.

Hozzászólások
Gratulalok itt is ...elsokent a vendegkonyben :)
Ez meg regen volt :http://videa.hu/videok/jarmuvek/olds-cutlass-v8-Dg9uVaqO1lCkJqaL
de en nem hajtottam :)
Köszi!
Brown Sugar most Luther néven éli életét. És nem, Kisgé sem hajtja csak szeretgeti:)...
Persze, hogy nem hajtom, soha nem csináltam még olyat. :)
Gratula a verdához! :-)
Gratula, jó kis verda, sok örömteli percet vele.
Kösz Pero, igyekszünk.
Én is nagy gratula nektek.
Így, hogy márka társak lettünk, igazán beengedhetnél egy kapura tartó lövést! Ezt nem Bumbinak írtam. :)
Gratulálok hozzá!
Az első amerikai autóm volt, nagyon szerettem. Sok jó mérföldet hozzá!
Z-space: most, hogy márkatársak lettünk, igazából nem kell többet kapura lőnöd. :)
Attish: kösz, mi is hasonlóképpen viszonyulunk hozzá.
Biztos nem jó érzés kivonni az ember feneke alol egy ilyen jó kis a fotelt :)még ha rövid időre is.De látom jó helyen van, és biztos szép lesz az eredmény!Sok sikert a felújításhoz!
Ui.:Nekem tetszik a dísztárcsák nélkül! ;)
Tényleg nem jó, de remélhetőleg áprilisban már megint úton lesz, csak szebb állapotban.
Ui.: nekem is tetszik, elég patkány így. :)
Hajrá! Mindkét garázs k*rva jó! Jó látni két szemszögből is az eseményeket! :)
ASZTA...! Szép ez a verda nagyon! Biztos, hogy a tiétek? :)