1979 Chevrolet Monte Carlo Sport Coupe

A Diffi 2.73:1

  • Számolgattam, osztottam, szoroztam, aztán úgy döntöttem kicserélem a végáttételt..., mert hogy a Gyorsulás, ugye!
    A fogyasztást meg nem illik firtatni.., itt ez nem lényeges..:)

  • Az volt a mondás, hogy a 34-es méretű Pinion "Anya" atomra le van húzva, de legalábbis "sicher", hogy kézzel nem lazítom fel! Csápos emelő és vagy akna hiányában erőkarról szó sem lehetett, kellett egy szerszám! A leírás szerint 450 Nm nyomaték..., gondoltam ez csak elég lesz..., egyenlőre nem csalódtam, mindent leszedett.

  • Dorman Ring és Pinion a Rockauto-ról, Az új kerekek 41:17, azaz 2.73:1 áttétellel. Megvettem csomagban a hézagoló készletet, új szimeringgel, tömítéssel meg minden, ami kell. Csapágyak, persely, olaj, új balmenetes csavarok a Ring-hez,
    meg persze új Driven Gear a Kilométerkihajtáshoz..

  • A szétszedés simán ment, még a helyhiány sem gátolt...

  • Ez a csapágy tudományos módon, a háttérben lévő hőlégfúvó melegének hatására egyszerűen csak rácsúszott a tengelyre. Fantasztikus miket nem tanul az ember..:)

  • ... nem untatlak a részletekkel, ez a hézagolás azért nem egyszerű de kiolvastam az internetet, így aztán abszolváltam a feladatot. Jön-megy, nem búg és a gyorsulás is megfelel az elvárásaimnak. A Monti egyébként sem egy erőmű, de nekem rendben lesz!

Hozzászólások

  1. mcarlo  - 2006. május 1. 17:20

    Nagyon szép AUTO, gratulálok, így tovább!

  2. pitta  - 2006. május 4. 20:34

    szép autó,gondos tulaj!

  3. párduc007  - 2006. május 7. 10:42

    Szép gép. Jó az igazi garázs, tuti!

  4. matev  - 2006. július 10. 18:59

    Ne paráz,Komáromba már tudsz majd jönni vele.

  5. Yellopages  - 2006. július 20. 09:05

    gear drive? meggondoltad azt jol? zavarni fog szerintem.

  6. Yellopages  - 2006. július 21. 06:53

    hat jol van, en remelem nem nyulsz melle, en a faszival mentem par kort, egy ido utan marhara zavaro a hangja. na majd meglatod, addig nezz korul, hogy mennyi 1 timing set, aztan komarom utan kicsereljuk

  7. Kortisz  - 2006. július 21. 09:08

    Jó lehet, de azér' ne hasonlítgassuk össze a Faszi és az én motoromat...! Hát az egy harckocsimotor...:)))

  8. Yellopages  - 2006. július 21. 12:55

    de nem, csak a gear drive-rol beszelek. visit az elegge.

  9.  - 2006. július 21. 15:40

    de igen!

  10. John  - 2006. augusztus 8. 17:11

    Gratulálok a vashoz igazán szép és gondos munka.
    Örűlök hogy segithettem annak idején :-)
    Csak igy tovább nem sok van az országban belölle vigyázzatok ra. csö John Komáromban találkozunk

  11. hellboy7  - 2006. augusztus 8. 17:13

    Gratula a vashoz,szép lett.
    Remélem komáromban találkozunk egy kis eszmecserére:

  12. kortisz  - 2006. augusztus 9. 07:27

    Köszi mindenkinek!

    Ma kiderül, hogy Komáromban ott leszünk-e!?
    Némi probléma merült fel a váltó körül, tegnap este kilncre sikerült a váltót visszatenni a helyére! Akna nélkül komoly probléma volt a váltó levétele és visszatétele, de a Faszik Műhely (Zola, Malibutomi, Gombóc és Ex-monte carlós barátom, Mcarlo) segítségével megoldottuk!!!

  13. Papkalaci  - 2006. szeptember 4. 13:26

    Helló! Valamikor de megakartam venni ezt a kocsit, csak nem tudtam megeggyezni az akkori gazdival. Örülök, hogy ilyen szépen rendberaktad! Gratula!

  14. kortisz  - 2006. szeptember 8. 12:21

    Papkalacinak! Köszi, még néhány hét és az idei tervekkel teljesen elkészülök! Sajnos Komárom kimaradt, de most már nem is kakodom el, tavaszig pedig minden pici részletet be tudok fejezni! Köszi mégegyszer!

  15. krisz & joci  - 2007. február 4. 16:38

    szia tomi!
    meg mindig szep az autod, de most mar legalabb üzemképes... mehetnenk már komáromba! ne csinálj programot augusztus 11-re! Kis fütyiket visszük:)

  16. mcarlo  - 2007. június 26. 20:20

    Jól látom? Kortisz junior?? Mikor vezeti majd a montit? Gratula!!

  17. mcarlo  - 2008. június 13. 20:29

    Jó felnik! Nem is tudtam elképzelni, hogy egy elcamino kerék jól mutathat egy montin :-)

  18. Gabor81  - 2015. november 15. 19:29

    Szép autó! Mindíg is tetszettek-tetszenek ezen generáció ívelt oldalvonalai!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére