2011-nek egy frissen felújított kézi váltóval vágtunk neki.
Egy kis szépészeti beavatkozás. A kilincsek...
és a kerékcsavarok kupakjai, meg az agyvédő kupakok is feketére lettek festve.
Egy kis tali tűzmadárjr-al. Szép vasak.
Lógott a kipofógó.
Az oka. Eltört a cső ami bemegy a hátsó dobba.
De mint ahogy kicsit később kiderült a katalizátortól hátra
mindent ki kellett cserélni(a dob már korábban cserélve lett).
Kuplung gondok. A munkahengerekbe valami oknál fogva víz került és összerohadt az egész.
Lett teflonbetétes nyomócső is.
Hónapok várakozása után megjöttek az USA-ból az új munkahengerek.
2011 Decemberében sikeres műszaki vizsgán estünk át, ami nem
ment csont nélkül, mivel a hátsó fékek nem akartak egyszerre
fogni. De benyúltunk a sifonba az új pofákért és dobokért, és lám jó lett.
Hozzászólások
Üdv Látom alakul a géped,balesetmentes mérföldet hozzá.rakjál fel több képet majd.
klassz a verda