2016 Cadillac Escalade ESV, a Láda

Megjött....

  • Bingo Jánosunk intézte az egész folyamatot a Copartos leütéstől a rendszám felpattintásáig....
    Copart... Na ez lehet lucky strike, vagy faszerdő is.
    Én valahol a kettő közé rakom magam. Nem volt "Run and drive" a titulusa, szóval lehetett bármi baja, de a reportban nem szerepelt semmi ordas hiba, úgyhogy bevállaltam.
    Átvételkor amit láttunk, hogy ékszíj le volt pattintva, akksi kuka. Úgyhogy tréleren lehuzigáltam TTamásékhoz gatyába rántani....

  • Kölcsönkértem egy cimbora szaladgálós Pajero-ját, az volt a vontatójármű. Szegény.... Még a nagy pajesz is gokartnak nézett ki a Láda mellett...

  • Aztán kezdődött a hibalista írása. Gumik kukák, felnik legyakva, új generátor kell (ez a belváros közepén, két egyirányú utca sarkán derült ki, mikor megállt alattam az autó delej hiányában. Vicces volt. Egyedül toltam félre egy parkoló bejáratába, hogy ne bénuljon le fél Angyalföld), majd új önindítóra is szükség lett. Ez pedig az M7-esen Balaton előtt a Mol kúton derült ki, amikor is nem tudtam továbbmenni kávézás után. Király volt pestre visszavitetni tréleren....
    Aztán még pár apróság, elektromos gremlinek, amivel még ma is küzdök, de már látom az alagút végén a fényt....

  • Pár kép innen onnan... Majd ha lesz kedvem, még írogatok....

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Kundi:

    Nem teljesen értem mi a problémád, a kérdés kifejezetten a kivehető Buick

A lap tetejére