Ne rohanjunk ennyire előre. Először is a két fuel rail-t összekötő cső elkezdett spriccelni, miután meg lett bolygatva. Aztán láttam, hogy ez gyárilag egy fémcsöcsre rázsugorított műanyag cső amin van egy külső gumi burkolat.
Na most az enyémen volt két bilincs már. Jó szarok, és két különböző, nem is ilyen átmérőre való. Ezt már valaki mókolta, mert ereszthetett. Igen ám, de mint már említettem, ez nem egy sima gumi cső, tehát mákom van, hogy eddig nem égett le az autó.
Most kapott egy rendes gumi üzemanyag csövet, a régi bilincsekkel. Ezeket majd kicserélem, bár hazáig nem gyulladt ki.
Cserébe az egyik henger se ment. Alig vonszolta haza magát és indítás után rögtön doba a csekkendzsint. Először azt hittem, hogy levegős a benzinrendszer, de hazamentem és utánajártam. Nem az volt a baj.
Gondolhatjátok milyen felemelő érzés volt, hogy némi szopás után megint csak szarabb lett az autó, ráadásul megint ki tudja mi a baja? Megint kompjuter csere lesz?
Akkor Komáromba se tudok menni a hétvégén? Mert hogy így 2 kilométerre se indulok el, nem hogy sokszázra.
Másnap végül nekiestem az EasyOBD-vel, meg egy multiméterrel és meglett a bűnös.
Ötös henger injektor áramkör. Ilyenből volt múltkor a kompjúter csere. De nem az lett. Csak a csatlakozó lábai annyira szarok már, hogy nem volt kontakt. Ráadásul ez már egy cserélt, nem belevaló csatlakozó.
Hozzászólások
Klárikát üdvözöljük a Jeep-esek táborában!
Hajrá! ;)
Fotókat!!!
Próbálkoztam a fotókkal, de valahogy nem került bele. De nem adom fel.
Aztán ne úgy közlekedjél vele, mint a Samurai-jal! ;-)
Helló! Gratula nem csak szép de jó is lesz.
Én éppen váltót újítok fel. Szilentek megezmaegaz, de már a monokli nekem is megvan :)
Próbálkozik az ember. De mint ha sose akarna véget érni.