Úgy kezdődött, hogy szegény gyári 305-ös V8-as gyenge volt és még a színe se tetszett.
Ezért aztán szét kellett szedni.
És ez még csak a kezdet volt.
Szerencsére már nincsenek meg ezek a kipu végek.
A gyengusz gyári TPI (azért a karbisnál ez is jobb volt).
Arra mindenesetre elég volt, hogy meghozza az étvágyam.
Teszek egy ilyen képet is.
Kis falusi szerelőműhelyben két 3rd gen.
Nem piskóta!
Tesóm fehér madarán azért a piros dob üt! LOL
(Már így vette, a félreértések elkerülése végett mondom.)
Jó kis cuccok jöttek amcsiból.
A gond csak az, hogy a gyári fék rohadt kevés, a Monroe lengéscsillapítók meg szarok.
Nem ez volt életem üzlete.
Azóta előbb kérdezek, aztán vásárolok.
Üdv! Gondolom nem lehetett olcsó ilyen állapotba hozni a verdát?
De gondolom a Tuboly Tech-nél elég elég királyul megcsinálhatták, mert sok jót hallottam róluk.
Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.
Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.
Hozzászólások
Üdv! Gondolom nem lehetett olcsó ilyen állapotba hozni a verdát?
De gondolom a Tuboly Tech-nél elég elég királyul megcsinálhatták, mert sok jót hallottam róluk.