Az autót eladtam, innentől Unikumtomi garázsában olvashatjátok az autó történetét.

1979 Chevrolet Impala Godzilla
Impala
-
-
2004. júniusában került hozzám a kombi kissé lelakott állapotban. Kis sérüléssel az elején, sok elektromos problémával, szálszakadásos gumikkal.
-
A sérülés és az elektromos problémák folyamatos javítása plusz gumicsere után következett egy kis kárpitozás. Túl szép nem lett, de legalább valami van.
-
Az udvarban, projektelésre várva.
-
Megkezdődött az elektromos ablakok és központizár beszerelése.
-
Új gyújtáskábel szett.
-
-
Pár hónap szünet, az újabb motorfelújítás miatt.
Ez bírt majdnem 10,000 km-t. Gigaszopás. :(
Sok hónap szopás az alkatrészekkel, aztán várakozás a szerelőre, hogy időt szakítson.
2007.10.25. elkezdődőtt összefelé rakódni. Főtengely forog.
2007.10.30. Már a helyén van néhány dugó is.
2007.11.04. Az összes dugó a helyén. Következik a hengerfej.
2007.11.14. Hengerfejek, szívósor a helyén. Az autót betoltuk a garázsba összerakás végett.
2007.11.15. Motor a helyén. Gyorsulnak az események?
2007.11.17 Jár a motor!! Próbaút sikeres!
2007.11.24 250 km megtétele után minden rendben. Olajfolyás nincs, olajnyomás rendben, olaj nem fogy, váltó szépen vált, vákuum van a féknek. Alapjárat kicsit magas. :) -
-
Műtét.
-
A beépítendő alkatrészek kiterítve, talicskával a háttérben.
-
Motortér felújítás. Flat top dugók, Comp Cams XE 256H, Crane Energizer roller, Professional Products Power+Plus Typhoon szívósor, Edelbroki 600 karbi.
-
X pipe 63-as csövekből, mint kipuffogó rendszer, és 8.5-ös 10 csavaros 2.93-as áttételű híd sperrel.
-
Az új lökhárító, régi babákkal.
-
A géppark többi tagja. Összesen 8300 köbcenti. Átlagéletkor: 28 év.
-
Nővérem. Éppen büszke.
-
Napira használtam az autót, jártunk a találkozókra és egy Horvátországi túra is befigyelt gond nélkül, mégis le kívántam cserélni a 200-as váltót, hogy egy B&M kittes 350-es kerüljön a helyére (2200 stallos konverterrel), mivel már megvolt a következő terv...
-
Ablaktörlő projekt. Eltelt pár hetembe mire működésre bírtam a szakaszos ablaktörlőt. A képen a szobai tesztüzem látható. (És a kedvenc lila pákám)
-
Szakirodalom. Minden megvan?
-
A csomagtartó maradék része is ki lett kárpitozva.
Ezúton is szeretném megköszönni Annuskának a segítségét. Nélküle biztos nem ment volna. -
Na így néz ki még mindig, csak szól az 8-track meg a rádió is. Nagyon jópofa a full mechanikusan működő programozható rádió, bár nekem az 8-track működése is maga a csoda. Amúgy van egy rejtett kapcsoló amivel át tudom kapcsolni a hangszórókat (és egyben bekapcsolom) az MP3-as magnót, ami egy eldugott mélyládát is megszólaltat. Jóság.
-
Beállás az udvarra.
-
Az új szőnyeg és a refikapcsoló új helye.
-
Hengerenkénti leömlő, és karbi okosságok.
-
-
Hozzászólások
Azon még mindig csodálkozok, hogy hogy fértél le abba a kertbe! :)
Sok jó kilométert!
Ha legközelebb beállok, majd lefotózom. Bár nem lesz egyszerű még azzal is bajlódni. :)
nagyon zsír
jó lehetett ujságpapiron forrasztani:D
Ügyes voltam. Nem égett ki. :)
A kék csoport autója. :)
Fasza az 8 track!
szép ez az autó... teccik... vigyazz ra :o)
Jókocsi
!kéékcsoport
Használd sok kilométeren át a hídat,ha már én nem tudtam... :)
Örülök a haladásnak!
Nocsak, szépen alakul...
Kiváncsi lennék nagyon a hangjára, az új rencerrel.
Szia Rokonautós!
Szép látni,hogy lépésről-lépésre szebbül...
Szia!
Nagyon szép az auto!
A kis Impala!! :))
jókocsi..
a nővéred is csinos :)
üdvözlöm
Cső Sabja,igen faszán rendbeszedted.Királyság!
Jó látni ezt a vasat.Én még 2002 környékén javítottam rajta valamit,már nem emléxem,akkor lett fényezve,még Vigyor tulajdonában.
Gratulálok, egyre szebb!
Csak lassan nem lesz mit csinálnod :)
Igen jó a gép!! Gratula!!
Kolléga! Az autó szép lett,de a nővéred szuper muff.... Ezt nem hagyhattam ki..
Sajnálom. :(
Gigaszopás?Mi történt a rokonautóval?
Hát üdvözlet!
Nem is tudom, mit kéne mondanom. Sajnálom, hogy el kellett adnod, de érthető okokból örülök is. Remélem jó gazdija leszek, és hogy lesz még Neked is megint valami szép dög.
Köszönöm, hogy eddig vigyáztál rá, nem hajtottad :) Ígérem, a lehető legjobb helyre került!
És tartsd még meg a garázsodat légyszíves egy darabig, örömmel olvasgattam eddig is, és kimentenék róla pár dolgot, ha megengeded.
IMÁDNI VALÓ:)))))gyönyörű a verda
vorosoktober blazer
Grat! Ez igen jó vétel volt! Sok mérföldet hozzá!
Mi az a két nagy folt ott az aszfalton?:D
Jó döntés volt!Gratulálok!Irigyellek!
Szia!
Gratulálok, szép az autód.
Megragadom az alkalmat, hogy megkérdezzem: olyan gondom van, hogy a csomagtartó világítás és mintha ezzel egy időben, az indító kulcs megvilágító lámpácska megszünt működni.Talán valami ötlet?
Szia Sabja!
Gratulálok a géphez!!!
Érdeklődnék mész e hétvégén a találkozóra? Én is szekszárdi vagyok, van két Oldsmobilom. Tervbe vettem, hogy az 1960-asal eldöcögnék Komáromba.
Ha mész csörgess meg 06-20-9811-356. Köszi, Balázs
Ilyen autó van a Joyridde c filmben is! Még a színe is ilyen! (mondjuk nem 72-es hanem 71-es Newport)
jók a képek kommentjei meg a képek is
Zsír a gép!!!!