1987 Chevrolet Blazer Chevy :)

Blazer

  • Szia,üdvözöllek a garázsomban!

    A történet 2008. tavaszán kezdődött. Egy megbízható terepjárót kerestünk, szétnéztünk a használt autó hirdetések között, de először nem kifejezetten amerikait, mert először bevallom mindegyiknél azt néztük, hogy hány köbcentis, de később már ezzel nem foglalkoztunk és elkezdtek érdekelni az amcsi terepjárók.
    Az is fontos volt, hogy benzines legyen, találtunk is egy 1987-es Chevrolet s-10 Blazer-t , ami még közel is volt hozzánk!

  • El is mentünk megnézni pár napon belül.
    Amikor élőben megláttuk, még jobban tetszett. Eleinte jó alaposan körbe jártuk.Aludtunk rá egy-két napot, felhívtuk a tulajt, hogy mutassa meg. Pöccre indult, a hangja már akkor megtetszett. Egy hét után elmentünk vele próba útra, ekkor már biztos volt, hogy megvesszük. A tulaj mondta hogy a motor kicsit köhög ,ez a próba út alkalmával is tapasztaltuk.

  • Így várt minket az első találkozásnál és a megvétel napján.

  • De addig is itt egy kép a műszerfalról,eddig még úgysem mutattam meg.(állómotornál)

  • Ezen a képen az új zárat láthatjátok beszerelt állapotban,sajna azt nem tudtam megörökíteni amikor még nem volt beszerelve.:(

  • A csomagtartó ajtót nem lehetett kulcsra zárni.
    Pár héttel ezelött megrendeltük az új zárat ,kb 2-3 hét alatt ide ért az USÁ-ból.
    Apámmal be is szereltük az újat azóta prímán működik!
    Ez a kép a régi zárról készült,miután kiszereltük rájöttünk,hogy miért nem működött.Azért nem működött mert a rugó hiányzott róla és melleseleg agyon volt hajlítgítva a sok éves kinlódás miatt,szerintem ez még az erdeti zár volt. Ez az első hogy cserélve lett.

  • Ez a kép a hátsó üléspadról készült,üléshuzatot használok hogy, védjem az eredeti kárpitot.

  • Megvásárlás után hazafelé menet nem volt szabad megállni, mert a motor minden egyes lassításnál, vagy megállásnál le akart állni. Az első utunk ezután a "kipufogó klinikára" vezetett, mert az eredeti kipufogó teljesen szétrohadt.
    Ez pár nap alatt elkészült, most már csak a motorral kellett foglalkozni. Ezután kerestünk egy szerelőt, aki profi szinten ért az amerikai autóhoz. Találtunk is egyet, rövid időn belül fel is kerestük.

  • Első alkalommal a futóműben lett valami cserélve, de erre sajnos, már nem emlékszem pontosan, talán a segéd- irányítókart. A motorra a második alkalommal került sor, először teljes olajcserén esett át(a terepváltó is). Ezek lettek kicserélve:légszűrő, olajszűrő, elosztó pipa, gyújtó-gyertyák, ékszíj. Az az érdekes, hogy ezután, úgy nézett ki, hogy a motor már nem köhécsel, de később újra elkezdte. Elkezdetük így használni a kocsit, mert azt mondták, hogy a fedélzeti computernek be kell még "állnia", mert a kocsi sokat állt, mielőtt megvettük. Később be is állt, ezután már nem volt a motorral ilyen probléma. Most szépen duruzsol a V6-os :). Itt egy idilli kép ízelítőnek, majd jön még több kép is!

  • Oldalról kicsit sárosabb, de viszont szerintem így is jól néz ki,az alufelnik alig lettek sárosak, ja és még az ég is milyen szép kék.:)

  • Szerintem ez a kép még jobban sikerült,így még szebb.:)

  • Ezt eddig nem említettem ,de a csomagtartó zár rossz volt,nem lehetett kulcsra zárni.
    A pár héttel ez előtt megrendeltük az új zárat.
    Már meg is érkezett és be is szereltük és prímán működik,majd teszek fel fotót a régi kiszerelt zárról és a be szerelt új zárról.

  • A következő alkalommal a rossz terepváltóra is sor került, nem volt vákuum, ezért nem működött, egy cső rossz helyre volt kötve. Most már szerencsére hibátlanul működik.
    Meg még volt egy kis elektromos munka is, mert az oldalsó sárga helyzetjelző nem égett, most a gyújtásra lett kötve, így most már szépen világít. Az első lámpába túl erős izzót raktak, így elégett pár vezeték és csak a vakító fény égett, a tompított nem. Megjavították, viszont most csak a tompított ég.Még volt pár apróbb dolog is,de erről később írok ha lesz róluk fotó.
    Így néz ki hátulról. Lesznek belső fotók is, ígérem!:)

  • A mai nap kipróbáltuk a négy kerék meghajtás gyakorlati hasznát. Amíg nem kapcsoltunk négy kerékre istentelenül csúszott a sárban,még egy kis szintkülönbség is nehézséget okozott. Ha nem működik a négy kerék, simán elakadtunk volna, de így nem volt probléma. Úgy felment ezután, mint a kis angyal.
    Íme néhány kép a sárdagasztás után.

  • Pár alig látható sárpötty.

  • Egy kép hátulról is. Az a vicces, hogy a hátulja egyáltalán nem lett sáros, a jó formatervezés miatt. Tulajdonképpen a hátulja teljesen tiszta.:)

  • Egy kis beltér, jól látszik a terepváltó is! Egyelőre csak ennyi, de lesz több is!:)

  • A kis Chevy szíve, a 2.8-as V6-os motor.:)

  • Ja és most jut eszembe, hogy még olyan kép nem készült róla ahol látszik,hogy milyen a sötétben. Megígérem hogy olyan is lesz a közel jövőben, meg még a beltérről is. A rossz idő miatt egyenlőre nem tudok több képpel szolgálni, addig is itt egy múltkor készült fotó!:)

  • Így néz ki sötétben, az oldal helyzetjelzők szép sárgán világítanak, de az szeretném, hogy a lökhárítóban lévő irányjelző is sárgán világítson, mert most jelenleg az nem ég.

  • Azt szeretném, hogy ilyen legyen, mint ahogyan az eredeti amerikai fotón szerepel, mert minél jobban szeretném visszaadni az eredetiségét.Így sokkal jobban nézne ki este. Mert minél több sárga helyzetjelző van egy amerikai kocsin, annál szebb, meg eredetibb.:)

  • Ma észre vettem egy érdekes dolgot amikor az irányjelzőket ellenőriztem,az oldalsó sárga helyzetjelző is irányjelző,de ezt eddig nem tudtam.Az az érdekes hogy nem egyszerre villog a lökhárítóban lévő irányjelzővel,hanem csak akkor amikor az éppen kialszik akkor villan fel,tisztára úgy villognak mint valami megkülönböztető jelzés,majd próbálok róla videót csinálni róla ha lesz időm.:)Meg persze ha szebb idő lesz.Ma 02.17.-én volt szerencsénk kipróbálni a hóban is nagyon jó móka volt,egyáltalán nem csúszott,eddig még csak sárban próbáltuk,de persze 4kerékhajtással,nagyon jól teljesített ,semmi csúszkálás.:)

  • Így néz ki sötétben hátulról.:)

  • Portré:) Csak az a kár hogy nincs még meg az alsó légterelő,mert akkor még jobban nézne ki,de hamarosan meg lesz és akkor teszek fel róla képet.

  • Estefelé.Ez a kedvenc képem,jól látszódnak az eredeti GM alufelnik és az egész Chevy minden porcikája itt a legszebb!

  • Estefelé közelről hátulról,lámpa nélkül!
    Jól látszik az eredeti gyári felső spoliler is!


  • A kis chevym hangja és külseje.:)
  • Az autóhoz megrendeltük az első lökhárítora való légterelőket(airdeflector),és tervbe van véve a közelmúltban egy teljes kábel rendezés is.
    Az első irányjelzó baloldalt nem volt jó,egy kis csiszolást igényelt mert az izzót nem lehetett berakni.
    Mind ez ma történt és miután az autóvillamossági szerelő megnézte azt is megtudtam hogy (egypórusú) foglalatokat buheráltak az eredeti helyére.
    Amint megérkezett a légterelő már rendeljük is meg az eredeti 2 pólusú lökhárító írányjelző foglalatokat.
    Ha megérkezett a légterelő akkor majd teszek fel róla fotókat amikor elfoglalta méltó helyét az autón.
    Meg ha már meglesz az eredeti első világítás majd arról is teszek fel fotókat,addig is folyt-köv ;)

  • Végre megérkeztek a megredelt cuccok.(Ezen a képen a spoiler látható)
    Egy dolog kivételével mert 3-at rendeltünk,egy gyári alsó spoilert,eredeti USa foglalatokat és elektromos ablak motort.
    De sajnos nem égen-földön nem tudtak keríteni,így ez továbbra is hiányzik.
    Próbálok majd bontókban keresni,bár szerintem nem sok esély van rá hogy találok itthon ilyet.:(

  • A két szép új gyári 2 pólusú USA foglalatok.

  • A foglalatokma spoiler társaságában.:)
    Már csak a foglalatok bekötése és a spoiler felszerelése van hátra.
    Ha minden jól megy akkor már pénteken vagy szobaton fölszerelem a spoilert és teszek fel róla fotókat!
    Addig is folyt köv;)!

  • Ma felszereltük a spoilert amit korábban említtem.
    Ezen a képen a spoiler nélkül láthatjátok a chevy-t.

  • Fennt a spoiler!:)

  • És itt,bár ezen a képen sajna nem olyan jól látszik.

  • Végre megvalósult az álmom,a motorban ki lett cserélve a tps és az oxigén szenzor,így tökéletes lett az alapjárat,semmi leállás,sikerült vissza állíttatni az eredeti állapotokat végre ég az USA fények mindegyike,bár kicsit távolról vettem de azért így is jól látszik,majd még lesz több kép is!!!!
    :)

  • Nem régiben a helyére került az összes,vákuumcső és kábel.
    A csúnya csavaranyát is kicseéltük egy ideillő darabra.

  • A kesztyű tartó is visszakerült a helyére.
    Köszönet DAtinak a hiányzó alkatrészekért és a beszerelésért is!

  • Mostanság jó nagy hó esett. 2009 12.20

  • Havasan.

  • Üdv mindenkinek, és Boldog újévet!
    Régóta nem frissítettem, azóta sincsen sok fejlemény az autóval kapcsolatban, szépen teszi a dolgát különösebb hiba nélkül megbízhatóan.
    Csak annyi történt hogy az autó belterén csinosítottam picit, a napokban készítek róla fotókat is.

  • Pár hónappal ezelött sikerült szerttennem egy egyeredti Delco kazettás magnóra ami a chevy-be való.
    Annyit tudok róla, ogy az órát mutatta, de nem szólt. Egy másik chevrolet s10 blazer-ből van 89-es évjáratból.
    Plusz 2 sony hangfalat ami a gyárival mérteben megyezik, és még 2 gyári hangszóró fedelet ami helyén, eddig faros lemez volt....
    Az utóbbiról képsöbb készítek fotót, mert már beszerelésre kerültek.

  • Szemből

  • Hátulról
    Igen sajnos csonkoltak a vezetékek:(

  • Hangfalak

  • Késöbb lesz még több kép is, ha valamelyikőtök ismer egy jó szakit aki ért ezekhez a rádiókhoz, meg tudja javítani és betudja teljesen kötni úgy, hogy tökéletesen működjön hangfalakkal együtt akkor legyetek szivesek írjátok meg címét, telefonos elérhetőségét privát üzenetben.
    Előre is köszönöm a segitséget!
    Üdvözlettel: Black Chevy
    2011. 01 27.

  • Jó régen nem írtam már ide. Mostanában sok minden történt, kormánymű csere, kardán keresztek cseréje. A hátsó fék dobokat is cserélni kellett mert agyon voltak már szabályozva, nagyon kopottak voltak, a fékbetétek is cserélve lettek. Kívülről kapott egy lakatolást, hátul mindkét oldalon, baloldalon volt egy kis lyuk ez végre eltűnt. Végre működik a kézi fék, eddig semmit nem ért, a park fokozat rögzítette az autót.Folytatás következik.

    2012 06. 08.

  • Sziasztok! Nagyon régen nem írtam már, az autó azóta is megvan, remekül működik a Kőszeg-Érd távolságot és a Balatont is már megjártuk vele hiba nélkül, ezek az első ilyen hosszabb utak. Ha minden jól megy októberben kap egy lakatolást, mert sajnos néhány helyen rozsdásodik a kasztni, szeretném hosszú évekig használni az autót. :)

Hozzászólások

  1. vorosoktober  - 2009. január 23. 13:36

    hello

    irtál,így irok én is:))))
    tetszik,belső fotók?hmm hol van?:)))
    remélem majd talizunk egy talin:))))
    üdv

  2.  - 2009. január 25. 21:53

    alakul:))) hajrá

  3. Petrovics Zoltán 4horusz@gmai  - 2009. január 28. 19:58

    Elég jól egyben van. Nekem egy '93-as 4.3-as 5 ajtósom van. Már több mint 4 éve napi használatban. Nem sok a változás a pár évjáratnyi különbség miatt. Én vidéken saját magam szerelem a legtöbb baját, mert messze van amerika, erre a traktor a menő. Iwiwen találsz képet az enyémről, ha fent vagy. Gratulálok a választásodhoz.

  4. Black Chevy  - 2009. január 28. 21:50

    Láttam a tiedet az iwiw-en olyan szép mintha új lenne,nekünk csak most lesz 1 éve hogy meg van.de jó pár javításon ment keresztül, nem tudom hogy máskor is benézel-e de köszi a látogatást!
    Ha van kedved regisztrálj az oldalra,mert szerintem tök jó! :)

  5. szállító81  - 2009. január 29. 10:48

    Szia, jó lett ez a garázs, a commercial a végén pedig nagyon megdobja.
    Sok balesetmentes kilométert az autóhoz.

    Üdv, szállító81.

  6. D_Ati  - 2009. február 13. 13:54

    Helló!
    Köszi hogy benéztél az én garázsomba.:)A tiéd megnéztem amikor megvettem a blazer-em:D
    A te gépednek nagyon szép a belseje.Kár hogy az enyémnek kevésbé:(.De annak örülök hogy nincs kiszakadva:).Jó lett a garázs.

  7. Miki  - 2009. március 25. 08:19

    Szia!Nekem is van egy ugyanilyen háromajtós Chevym,hibátlan az autó,szeretném eladni,ha tudsz segits benne.Köszönöm előre is.
    Miki
    Chevrolet Blazer S10 sport(3 ajtós) 4×4,kifogástalan állapotban sürgősen eladó!Extrák:Motoros bőr belső,klíma,tempomat,el.ablak,riasztó,centrál,Tv-DVD,autómata váltó,ABS,sötétzöld metál,stb...Ki lesz téve kereskedésbe,akkor biztos drágább lesz,még itthon van!
    Tulajtól,600E-ért elvihető!!!06-70-9428-961

  8. Black Chevy  - 2009. március 25. 20:07

    Szia! Köszi a látogatást4
    Szerintem tedd fel ide a V8 magazinra az eladó autók közé,itt biztos könnyedén találnál rá vevőt.

  9. Kaszab Laci  - 2009. március 28. 22:59

    Igazad volt, Tomi: ez egyszerűen gyönyörű!:) Örülök, h találkoztunk - most már ezért is!

    Sok örömöt hozzá nektek!

    L.

  10. D_Ati  - 2009. május 8. 21:45

    Üdv!Köszönöm szépen.haladok és már új videók is vannak. Remélem majd a dunaújvárosi talin összefutunk.sajnos nem olyan szép mint a tiéd.de igyexem:D Üdv:D_Ati

  11. D_Ati  - 2009. május 17. 22:37

    megnéztem a vidit szép hang:P
    sajnos nem hiszem hogy ki tudok menni a nyári talira mert nem lesz meg addigra a jogsim de igyekszem gyorsítani:Dés akkor egy közös kép elcsúszanhat:D Üdv:D_Ati

  12.  - 2009. június 17. 21:55

    Hali!
    Köszöntem a komentet youtube-on! visszaírtam ugyan oda. Itt a link ilyen hátsólámpát szeretnék majd az enyémbe : ( http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TAIL-LIGHT-ASSEMBLY-chev...ies#ebayphotohosting ) hát igen kicsit hosszú:D

    Van msned vagy valami elérhetőséged?
    Jó volna sűrűbben beszélni.
    Voltatok a Dunaújvárosi találkozón? nagyon jó volt
    én is lent voltam csak nem a Blazerrel hanem a Suburbanunkal.
    majd beszélünk ÜDV:D_Ati

  13. D_Ati  - 2009. július 25. 15:33

    csini a Spoiler!
    Gyerünk!!!Igy tovább!!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • leezsolti:

    Ami kimaradt: C6: 285/35/R19 Firestone a C5: 275/40R18 Good Year all season

  • mardi:

    !kép=comments/2021-07/60f6fb56b12e8.jpg

A lap tetejére