Ausztriában találtam rá egy pajtában,szegényke ott könyörgött hogy vigyem haza.Félig szétszedett állapotban de nem látszott menthetetlennek ezért elhoztuk.
Több órán keresztül csavarozgattunk mire annyira összeállt hogy felférjen minden cucca a trélerre meg a platóra.Irány haza.És kezdőthet a projekt.A kép már itthon készült.
Első terv az volt hogy amit kell kicserélünk de nem merülünk bele.Hát megindult a csavarozgatás.És csak bontottunk és bontottunk és azt vettük észre hogy üres a bódé.
Kikerült a motor váltó is és kezdődhetett a szétszerelés.Sajnos mind a két hengerfej gátrepedt volt.De sikerült szerezni nagy nehezen.Amit kellett cseréltünk de nem merültünk bele mert késöbb ha az anyagiak engedik egy kis tuning is kellene bele.
Az alváz sem volt valami fényes állapotú akkor már szedjük szét azt is.Persze a futómű sem maradhat ki.
És a mostani állapot.Moci váltó futómű már van.Bódé kilakatolva, lassan kerül vissza az is...
Most már nagyon rámférne egy karika a Városban. :)
Fényezés kész. Látom a fényt az alagút végén,igaz még nincs közel.
Jön a nyár és még nincs kész a bele.Sajnos most másra megy a pénz ezért megy vissza a régi belső.Szerencsére annyira nem gáz csak a vezető ülés.
Megvolt az első próbakör.Nagyon vártam erre a pillanatra. :)
Csodaszép Chevy!! az egyik kedvencem! Éljen T.J Hooker :) ,igaz, az ha jól tudom Malibu volt,de a front ugyan az. Gratula a Géphez!és sok sikert hozzá,aztán balesetmenteset majd!
Hozzászólások
Csodaszép Chevy!! az egyik kedvencem! Éljen T.J Hooker :) ,igaz, az ha jól tudom Malibu volt,de a front ugyan az. Gratula a Géphez!és sok sikert hozzá,aztán balesetmenteset majd!
Kellemes latni a munkadat,remelem mihamarabb vegzel,es uton lesz a verda.Az en automban 1 1974-es Monte-Carlo motorja van,eshat imadom.Ha valaqmiben tudok segiteni,esetleg alkatresz kell uzenj.Amiben tudok segitek.Good Luck.
Szép a gép! Hajrá!