1987 Lincoln Town Car Executive

Town Car

  • Na Sziasztok!
    Eloszor is egy-két kép indításnak, aztán majd jonnek a kínlódások, meg legfoképp az oromok leírása, hogy ha majd érdekel titeket, olvassátok!
    2009július - végre sikerult rátalálnom hosszas keresgélés után.
    Osszességében jó állapotnak orvendhetett, de ide leírhatatlan sokmindent cseréltem, csinosítgattam rajta, de a szépségével meghálálja.

  • utasok kénnyelme

  • nemis tudom melyik szebb: az orra, vagy a segge

  • munkába készulve csilli-villi

  • TV, HIFI, DVD, napfényteto, klíma, válaszfal a sofortol, telefon, hangulatvilágítás, bár, italautomata, ami hutott italokat csapol...
    mi kell még?
    Az ulések pedig rettento kényelmes puhák, kétszer kellett benne aludnom, de jobbat aludtam, mint otthon.

  • Kosz, hogy benéztél, és gyere, klikkelj máskor is!

  • Ez volt az elso találkozásunk, még a régi tulaj, Karesz a háttérben. Ekkor már tudtam, hogy az enyém lessz.
    Egy régi álmom volt egy limuzinszolgálat. Mindig is lenyugotott az eleganciájuk, hatalmas méreteik, és ez a gyonyoru klasszikus amerikai autós szogletes formájuk.
    Egy gyonyoru darabot sikerult kifognom, ami ráadásul rettento jó álapotban van. Pont amilyent kerestem, minden tekintetben megfelelt az én általam elkébzelteknek.

  • Itt még a "tesójával" azaz Karesz Capricejával

  • A szíve igazi V8,5.0Liter injektor. Szépen halkan elegánsan ketyeg, deha odalépkedek neki felmordul, és csakúgy mozgatja a tobb tonnás kasztnit. Van ereje, de kell is, 3,5Tonna, de szerintem tobb is, ha 8-an ulik.

  • az alján lepodtem meg a legjobban, mert nagyon jó állapotú az éveihez képest

  • nemis kér mást, csak egy kis alvázvédelmet(ami még szerintem soha nemvolt neki) hogy még szebb színe legyen az aljának is

  • szervó felújítva, gyertyák, ékszíjjak, hajtáslánc, fékek, olajak, alapjáratmotor, diffi, kerékcsapágyak, teleszkópok, kipufogórendszer, generátor, belso világítás, Hifi rendszer + LCD kijelzok, kábelozás............. ezek, és még egy csomó minden apróság újra lett cserélve.
    De megérte, mert most mindene tokéletesen szuperál :-)

  • Komárom 2009

  • Nagymegyer 2010.4.11.

  • itt már uniformisban, tehát tessék beszálni:-)

Hozzászólások

  1. csadi75  - 2010. február 4. 22:22

    Szép az autód!Nagyon tetszik! :)

  2. janesz85  - 2010. február 6. 14:04

    Hát perszehogy tetszik neked, hisz a tiéd volt. :-)

  3. kEkeV8  - 2010. április 10. 13:01

    :)

  4. janesz85  - 2010. április 10. 14:26

    koszi!
    készultek jobbnál jobb új képek, majd fenn lessz weboldalamon a galériában, ha érdekel megnézheted:
    www.limuzinanovezamky.eu -az oldal lessz hamarosan magyarul is

  5. Lord_KROK  - 2010. április 12. 15:01

    Szép verda! A webcím után már értem a szlovák rendszámot is :)

  6. janesz85  - 2010. április 12. 15:15

    Koszoni szépen:-)
    már a héten késsz a felújított weboldal, remélem mingyárt lessz magyarul is.
    A rendszám szlovák, mivel rosszul van sajnos megrajzolva a határ, és itt ahol élunk elvileg szlovákia van, de az autóim, és énis elsosorban magyarok vagyunk !-)

  7. Unicumtomi  - 2010. április 12. 15:31

    Húha, New Zealand is a miénk volt? :)
    Fasza gép. Pont azt néztem, hogy magyar rendszámos volt régen. Gondolom nektek nem akkora költség honosítani, mint itt.
    Sok sikert vele!

  8. janesz85  - 2010. április 12. 16:03

    Kossz!
    Hát ott nem jártam még, de ha ottis majdnem mindenki magyar, akkor lehethogy valamikor azis volt a miénk:-)
    Hát hogy egész pontos legyek, magyarról szlovákra cakli pakli nekem 450euróba jott.
    Deviszont amerikából behozott autót amerikai papírokkal itt nálunk forgalombahelyezni szinte anyagilag lehetetlen, csak a milliomosoknak, mivelhogy a koltségei kb.3-6000 euro kozott lennének jóesetben.És ha csak veteránként lehetne forgalombahelyezni, azpedig igazán nagyon nehéz.Súlyos csúszópénzek lennének, ésmég akkoris nagyon szigorúak, mert nálunk kevés a veterán autó, és nehezen vesznek be maguk kozé.
    A másik baj a veteránnal nálunk, hogy nem használhatod úton, csak ha van hivatalos meghívód valamilyen bejelentett autós rendezvényre, és csak oda-vissza mehetsz, kulonben bunti van a zsernyákoktól.
    Szerintem nálatok sokkal jobb.

  9. llcoollepke  - 2010. április 14. 22:34

    Ez a Limo tényleg szép!Köszi,hogy megtiszteltél vele kicsi találkozónkon!:)Remélem még sok talin veszünk részt együtt...

  10. kbalazs  - 2010. április 16. 11:03

    Tök jók a képek a garázsodban!
    Gratula!

  11. csadi75  - 2010. június 21. 17:52

    képeket kérünk még!

  12. PMarci  - 2011. február 16. 20:06

    Szia!

    Grat az autóhóz, remélem megtartod ezt a minőséget, amit Gyuri elkezdett. Kivételesen jó gép, vigyázz rá

  13. camdriver  - 2011. február 16. 20:28

    Gratula Gyurinak, de leginkább Lacinak Debrecenbe, hogy ilyen állapotú a verda! Becsüld meg!

  14. janesz85  - 2011. február 16. 21:33

    Koszi srácok! Meglessz, nálam megkap szintén minden foldi jóságot-arany élete lessz!

  15. danpeti  - 2011. április 14. 20:52

    Ez tényleg nagyon BABA-vigyázz rá!

  16. yenko89  - 2011. szeptember 9. 19:06

    Nagyot ütött számomra, amint megláttam élőben a madarat. Hihetetlenül dögös, nekem a színe is bejön! Az idegeskedéssel és várakozással járó ügyintézések ismerősek számomra is:S Gratula így utólagosan is hozzá! (ezüst Camarós Attila:D)

  17. mett182  - 2011. szeptember 9. 20:07

    ÚRISTEN TÖKÉLETES!

    gratulálok nagyon szép!

  18. Latyi  - 2013. április 27. 17:40

    A gyári felni valóban jobban illik a fehér hajó alá,mint a fekete.Majd Újvárban vagy Komáromban jól megbámulom,ha lehet.

  19. janesz85  - 2013. április 27. 19:14

    Tudtam én, hogy vagyunk még többen, akik jó ízléssel vannak megáldva :-)
    Persze, gyere bármikor, ha erre jársz, örömmel látunk!

  20. Lord_KROK  - 2013. május 6. 00:36

    Gratula az új vashoz!

  21. janesz85  - 2013. május 6. 00:56

    Koszi!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére