1969 Pontiac Firebird ProStreet

06

  • XVI. részletek
    Kevésnek találtuk a 28x10x15 méretű gumit....lecseréltük 28x12,5x15-re.

  • Így mutat az autón.

  • XVII. építés
    Megkezdődött az összeépítés, habár csak provizórikusan a IX. N.A.A.F.-ra.

  • Összeáll a motorblokk.

  • XVIII. az első show
    Mindenkinek volt lehetősége megtekinteni a kompresszoros gépszörnyeteget.

  • Miután már állt az autó, kivittük bemutatni, hogy hol tart az építése.

  • XIX. folytatjuk az építést a beltérrel
    Új sportülések, hátsó üléshuzatok, oldalkárpitok, tetőkárpit és kalaptartó került az autóba, valamint bőrös lett a műszerfal is. Így komplett a beltér!

  • XX. a híd
    A 9"-os Ford vágott hátsó híd is szépül, de csak kívülről, ugyanis belül kutya baja sem volt - ezek szerint felújított volt, mikor vásároltuk az autót. :)

  • XXI. részletek
    Sorra, minden egyes részletet felújítunk, úgy semmi sem kerül vissza az autóra, ahogy volt. :)

  • Fék működik, ha akarunk, meg is tudunk állni. :)

  • Kerámiás, hőálló festékkel megdurrantotta Csikó.... ;)

  • XXII. a második show
    Időközben készültünk az EMAT-ra, felgyorsultak az események és egyszer csak optikailag összeállt az autó. :)

  • Bepakoltunk a kiállításra, elrendeztünk mindent - látványosan összeállt.

  • Belülről szemlélve már gyűltek a nézelődők....

  • Mivel részben a show-ra teremtettük az autót, így most igazán elemében érzi magát.... :)

  • A látványt értékelte a közönség is, így újabb kupát sikerült elhoznunk az EMAT-ról.

    Köszönjük a szavazatokat és a remek szervezést!

  • A siker és elismerés csak tovább biztatott minket, rendületlenül folytatjuk az építést és szeretnénk megmutatni a Firebird-öt legközelebb negyedmérföldön is....

  • XXIII. folytassuk
    Vissza a műhelybe, jöhetnek tovább az apró részletek, finomítások.

  • A elektromos szakember is befejezte munkáját, teljesen újra lett kábelezve, kompletten új minden.

  • Helyére került a fékerőszabályzó is, mely a burnoutok-nál jó lesz! :)

  • Új pedálok is vannak....

  • Lesz működő lámpakapcsoló is! :)

  • XXIV. az első indítás
















    No, van lámpakapcsolónk, már indulhatunk is.
    Az autó egyik első indítása, melyet megörökítettünk.

  • Ha már elindult, akkor menjünk is vele....
    Az autó ténylegesen első guruló méterei három év után.
  • XXV. indul az idény
    Az első méterek után egy kis pózolás volt Agárdon.

  • A hétvége nagyon jó volt és végre volt lehetőségünk rendeltetésszerű használat közben bemutatni....by Péter. ;)

  • Újra Komáromban volt az autó, immár járóképesen, igen illusztris társaságban.... :)

  • Az autó elnyerte a közönség tetszését, így kiérdemeltük a legszebb motortér díját a NAAF-tól.
    Köszönjük! :)

  • Komárom után még pár hétre visszakerült az autó Csikóhoz, hogy átfésüljük.
    Most megkezdődik az autó tesztelése a napfényes közúton és a negyedmérföldeken.... :)
    Egyre több helyen találkozhattok majd az autóval....

  • Brno-ba indultunk a Boys in Toys 2 hot rod+ kustom show-ra, Mosonmagyaróvárig jutottunk a trailerrel - kilehelte lelkét.
    Ott töltöttünk 6-8 órát, közben persze a Firebird-del kihasználtuk a parkoló teljes hosszát a magunk szórakoztatására.... ;)

  • Kint voltunk a Lurdy-találkozón is....hallattuk magunkat. :)

  • Kigurultunk az I. Nemzetközi Oldtimer és Youngtimer Fesztiválra is.

  • Álltunk dugóban is....és bírta.

  • Nagy közönsége volt az autónak - közönség-kedvenc volt! :)

  • És még a Blikk kis cikkezett rólunk.... :)

Hozzászólások

  1. Tájbi  - 2010. január 29. 10:46

    Hello!
    A 79 es TransAm ről nincs valami sztori? Róla is írhatnátok

    üdv
    Tájbi

  2. EK Ádám  - 2010. január 29. 15:12

    Helló, dehogynem, van sztori, jövő héten már olvashatjátok is!

  3. Johnny Skylark  - 2010. február 4. 14:00

    Halihó!
    Irigyellek titeket srácok, de nagyon! Nap mint nap ilyen gyönyörű gépek körül lógni... Remek garázs btw, érdekesek a történetek és marha jók a képek is.
    Alig várom a folytatást.
    Sok sikert kívánok nektek a továbbiakban is.
    Üdv,
    Jani

  4. CoolCat  - 2010. március 5. 18:30

    1969 Chevy Camaro 383 a legesleg! ;)

  5. arab  - 2010. március 14. 19:36

    Húha, most néztem a laprugót. Ez gyárilag csak 2 lapos volt 69-ben, vagy az ültetés miatt kiszedtek belőle? Amúgy király a gép, nagy kedvenc!!

  6. EK Auto Team  - 2010. március 14. 19:42

    Igazából egy lapos volt a laprugó, mi kovácsoltattunk alá még egyet, mert ellágyult. Valószínű nem gyári megoldás, bár létezhetett anno ilyen. Egyébként ezt a megoldást szánták ültetésnek.... :)

  7. Cece  - 2010. március 24. 19:30

    hello!Ha ezeket a képeket elküldenétek az előző tulajnak... el sem hinné, hogy így rendbe rakjátok.

  8. EK Auto Team  - 2010. március 24. 19:42

    Tartjuk velük a kapcsolatot, tulajdonképpen nem értik, hogy ezt miért is csináljuk az autóval. Egyébként ők is meglepődtek az autó állapotát látván.

  9. bone  - 2010. március 29. 19:12

    Sziasztok.
    Én is néztem, egy baja van, nincs alvázszáma.
    Ezért hagytam ott.

  10. EK Auto Team  - 2010. április 1. 21:06

    Bone, veterán autónál ez előfordul, de ez nem probléma, van megoldás - csak tudni kell róla.

  11. Tony  - 2010. április 28. 20:42

    Alakul ez rendesen, fasza lesz!

  12. Wattson  - 2010. május 7. 20:20

    Szuper garázs!

  13. EK Auto Team  - 2010. május 7. 20:26

    Köszi, Neked is szépen alakul a Trans Am!

  14. kölyök  - 2010. május 12. 21:17

    én nem értettem, minek szórakáztok ezzel a bazerrel, de ez meg kell hogy mondjam, nagyon jól néz ki!:)

  15. EK Auto Team  - 2010. május 14. 16:15

    Köszi, próbálkozunk a nagyok közé beállni.... :)

  16. Lord_KROK  - 2010. május 31. 09:32

    A Pontiac Firebird nagyon jó lesz! :)

  17. burnoczky  - 2010. május 31. 19:50

    nagyon fasza a gép szépen alakul grat hozzá :)

  18. Lightning  - 2010. augusztus 6. 17:32

    Pusztító a gép.Kitartás

  19. Nyuszika  - 2010. augusztus 11. 15:38

    Sziasztok!
    Egy szóval jellemezném ... TÖKÉLETES ...
    Álmaim autója gyönyörű !!!

  20. USACARS  - 2010. november 9. 20:18

    Hello!

    Üdvözlöm a nagytestvért ! Tényleg igen szép,jó állapotban van. Remélem jó helyre kerül és még sok mérföldet mehet! :-)

  21. slakkia  - 2010. november 24. 02:21

    pazaaaaaaar!!!!!

  22. Reaper  - 2011. június 22. 18:40

    Isteni gyönyörű vas ez a Camaro még így is, hát még ha kész lesz.

  23. danpeti  - 2011. június 23. 01:28

    Nagyon pepec lesz a gép.gratula,Uram!

  24. LepényBalázs  - 2011. június 23. 09:44

    Gyönyörűséges! A legszebb Camaro!

  25. Endi  - 2011. szeptember 18. 14:24

    Szép szép, egy rossz szót nem lehet mondani erre az autóra, én is elfogadnám, de azért biztos szar lehet, hogy egy rahedli pénzt belefeccolt a gazdája, és nem lehet vele közlekedni, csak hurcolni a tréleren.
    Amikor nekem megvolt a Mustang, életem lexebb órái voltak azok, amikor elmentem vele autózni a többek között a dunakanyarhoz 1-1 pörgősebb hét után. Be is adott volna, ha csak trélerezni lehetett volna egyik minitaliról a másikra, azé hogy ott szétüssem a hajtásláncot, meg lefüstöljek a pórnépnek olyan gumikat, amiért valakinek hónapokig kell dolgozni. Gondolom ezért kellett a parkoló teljes hossza.

  26. doublefive  - 2011. szeptember 29. 16:41

    Csodaszép lett a Camaro! Végre el is olvastam, mi történt vele, nemcsak a végeredményt láthattam élőben ;)

  27. EK Auto Team  - 2011. december 9. 18:25

    Köszi mindenkinek a biztatást! :)

    Endi, a Firebirdel simán közlekedünk közúton lámpától lámpáig, saroktól sarokig....jön-megy az autó, szinte napira! ;)

  28. Szerviznorbi  - 2011. december 10. 09:00

    Nagyon szép lesz a Blazer, csak így tovább!!

  29. Cece  - 2012. február 23. 08:46

    Tökéletes.

  30. Yenko89  - 2012. március 11. 18:09

    Atomjó lesz a Camaro! Csak gratulálni tudok:)

  31. keszy  - 2013. május 8. 18:14

    szép a vas az biztos. élőbe még szebb.
    csak gyönyörködni tudok benne mikor át gurulok a csikóhoz.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Hatyi:

    Hahó! El van írva a C. válasz. Par N elli Jones. ;)

  • seka:

    Tegnap megint nem tudtam játszani szerver csatlakozási hiba miatt. :(

A lap tetejére