Hello Látogató Üdvözöllek A Garázsomban!
ITT EGY KIS OLVASNIVALÓ AKIT ÉRDEKEL
http://autopult.hu/index.php/tesztek/kueloenlegessegek/...7-pontiac-gto-teszt
Hát nem is tudom hol kezdjem az egész ott kezdődött hogy már kicsi gyerek korom óta imádom a 60-as évek USA autóit, és kb 1 éve jutottam el oda hogy 1-et haza is hozzak az államokból.
Több hónapnyi nézegetés után sikerült megtalálnom őt 1967-es Pontiac GTO (szerelem első látásra) :)

1967 Pontiac GTO
GTO
-
-
Több hónapnyi várakozás és álmatlan éjszaka után végre megcsörrent a telefon hogy az autó megérkezett és lehet értemenni (hát mondanom sem kell hogy nagy kő esett le a szívemről hogy éppségben megérkezett)Aki több képet szeretne látni róla annak itt egy link: http://vurdon.hu/#http://vurdon.hu/galeria_inner/117.html?referenciaink
Első látásra nem volt rossz állapotban de azért az idő meglátszott rajta (nem kicsit, főleg a belsején!)
Azért pár nap alatt felkészítettük úgy az autót hogy biztonságosan lehessen vele közlekedni és persze a nyári komáromi cél is ott lebegett a szemem előtt:)
Új akksi,olajcsere, hátsó fék újra üzembehelyezése:D
Aztán irány komárom és még sok más célpont egy nyár alatt sikerült beletennem 4-5000 km-t :D
-
Egy kisebb ugrás és már el is kezdődőtt a project a cél mindenképpen a Frame-Off volt.(ráfért)
December elején kezdtem el és az elején egészen örültem hogy minden csavar kijött nem volt berohadva (nagyon) persze a gondok az autó kocsiszekrényében és a hátsó fertályán kezdődtek. Az anyósülés alatti rész több mint valószínű hogy cserére szorul :D -
Az autó belsejében több rohadás-rozsda nem is volt csak az anyósülésnél egészen boldog voltam egészen addig amíg el nem érkeztem a csomagtartóhoz aholis ez a látvány fogadott (csavarhúzós kapargatás után)
-
Ez pedig a másik oldalon (kezdtem elszomorodni hogy mi lesz homokolás után)
-
Amíg én fotózok Józsi keményen dolgozik az anyósülésnél:)
-
-
-
Szépen lassan történt a haladás hála a szakértő és ügyes kezeknek
Az alvázvédő már 3 rétegben fennt a helyén -
Ahogy haladtam lefelé lekerült a tank is és hát sajnos hátul nagyon sok volt a rozsda és a rohadás is már ránézésre is az autó hátsó részét tartó gumipogácsák felfogató konzoljai mind egytől-egyig el voltak rohadva és a hátsó kerék előtti tartótól kezdve hátrafelé semmi nem tartotta az autót.
-
Karácsonyi és szilveszteri kikapcsolódás után ismételten nekiestem az autónak és elválasztottuk az alvázat a kasztnitól majd következett a homokszórás.
Az alváz meglepő módon teljesen egyben volt sehol egy rohadás tehát azzal teljesen meg voltam elégedve. -
A hátsó sárvédőhöz értő kezek nyúltak kalapáccsal simán kiverték de nem egyengették el mindkét oldalon 5cm gitt volt az autón amivel ezt eltakarták
-
Teszek fel egy-két \"ilyen lett\" képet is hangulatjavítónak
-
-
A feketeleves csak ezután kezdődött sajnos amikor is elértem a kasztnihoz és nekiestem a homokkal
-
-
-
A sárvédő ívek is elég siralmas állapotban voltak hála annak hogy mindent a gittel akartak eltüntetni (nem értem ezt a struccpolitikát)
-
-
Hátsó gumipogácsának a helye (lenne) :D
-
Elöl a küszöb is el volt rohadva sajnos elég nehéz a javítása mert itt találkozik 3 különálló lemezcsoport is
-
A bal hátsó sárvédőív érdekesen volt gyógyítva
-
Nekünk így sikerült kijavítani (nekem tetszik nagyon)
-
-
A hátsó ablak helye is elég siralmas volt
-
-
Csomagtartó és beltér is lekezelve 2 komponenses festékkel viszlát hosszú időre rozsda
-
-
Az alváz is megkapta ami járt már neki:D
-
-
Majd következett az ősszepárosítás és készülődés a fényezőhöz
-
-
szakszerű javítás látszik itt is amit ügyesen gittel fedtek el
-
Elemek felakasztgatva majd indulás is a fényezőhöz
-
-
Amíg az autó a fényezőnél szépült énsem tengettem haszontalanul a napjaimat és elkezdtem az apróbb alkatrészek felujítását cseréjét
-
-
A székek szétbontásánál igazi meglepetés ért egy egész egér család lakott az anyósülésben aminek a belseje így nézett ki
Igen az a sok kis fekete pötty az mind egérszar! -
Elértem a kipufogórendszerhez is ami megintcsak össze-vissza volt tákolva és barkácsolva
-
Néhanapján ha időm engedte elmentem megkukkantani az autót és csináltam 1-2 képet is.
-
-
-
kicsi szünet után nagy öröm volt megint mert megkaptam az első nagy adag alkatrészemet
-
-
Az autó visszatért a fényezőtől és azonnal elkezdtem a hő és hangszigetelést volt vele munka rendesen
-
a váltó is átesett egy kis felujításon semmi extra csak kapott új szimeringeket.
-
szépen lassan kerülnek vissza az alkatrészek a műszerfallal volt probléma rendesen de szerintem szép lett (köszönet érte
Barátnőmnek a szép munkáért Köszönöm Babám)
A vezetékekkel is meggyűlt a bajunk rendesen hiszen az is tipikus amerikai mókolás volt és nem mellesleg a legtöbb helyen csak 8V volt a vezetékekben( persze ahol volt áram)
Nagy munka volt de szerencsére Gergő mindent megcsinált:)
Köszi -
Ajtók és a tükrök is szépen felkerültek a helyükre (a papír azért van az autón mert a műhelyben száll a vaspor)
-
Természetesen kapott új kédereket mert a régiek már inkább fára hasonlítottak mint gumira:)
-
bekerültek az új hangszórók így már végre lehet rádiót hallgatni
-
Motort is szétkaptuk majd visszakerült a helyére meglepően jó állapotban volt a motor itt látszik hogy a volt gazdája (öreg bácsika) már vagy 20 éve nem is használta
-
kezd összeállni a motor
A munka legnagyobb részét Ferivel eggyütt csináltuk és ezért neki tartozok a legnagyobb köszönettel hisz mindenre tudott jó megoldást és mindent a legjobb tudása szerint szedett szét illetve rakott össze.
Nagy köszönet érte, KÖSZÖNÖM SZÉPEN Feri!
-
elkezdtük összerakni a kipufogó rendszert hogy minél hamarabb idítható legyen a motor
-
A rendszerben nincs semmi extra gyárira hagytam annyi kivétellel hogy 60-as rozsdamentesből készült.
Hát a hangja valami brutális lett:D -
hát fokozatosan épülgetett kisebb nagyobb leállások időhiány miatt de azért lassan elértünk oda hogy mehessen az autó a kárpitoshoz
-
próbáltam megtartani az eredeti formákat és belteret annyi változtatással hogy a fekete tetőkárpitot fehérre cseréltem és az ülésekbe vittem egy kis színt ami szerintem feldobta rendesen
-
-
hosszas gondolkodás után arra jutottunk hogy a csomagtartó is kárpitozásra került ami szintén nagyon tetszik és nagyon jól sikerült
-
A kárpitostól hazatérve már olyan sok probléma nem lépett fel és már csak a finomhangolások maradtak hátra lökhárítók és kerekek feltétele, majd következtek az első szárnypróbálgatások és persze egy kis fotózkodás is ami ilyenkor elmaradhatatlan:)
-
Ez a kép szerintem nagyon jól sikerült
-
műszerfal is szépen össze lett rakva ami viszont még hátra van az a fütés vezetékelés és a kesztyűtartó világítás berakása (csak még alkatrészekre várok)
-
A motortér is kb 99% ban készenvan márcsak a karbi finombeállítása van és a légkondi összerakása (aminél szintén alkatrészekre várok)
A project elején elhatároztam hogy a Ram Air rendszert rendberakom és funkcionálissá varázsolom hogy eredeti fényében tündökölhessen.éshát a végeredmény nagyon tetszik. -
Egy képet azért felteszek a faráról is hiszen elég ütős lett hátulról is szerintem
-
Ezt meg csak úgy:)
-
Ezúton szeretném megköszönni a segítséget mindenkinek aki szervesen segített abban hogy elkészülhessen az autó.
Tehát akiket hatalmas köszönet illet: Feri, Józsi, Laci bácsi, Gergő, Gyimó és mindenki másnak is 1000 köszönet.
Remélem Komáromig elkészülök vele teljesen de ha nem akkor is ott leszek vele.
Amint újabb előrehaladás van egyből frissítem az oldalt
tehát folyt.köv.
-
Hát tegnap megvolt az első nagyobb túra amióta fel lett újítva az autó, kb 350km-t mentünk vele és szerencsére semmi probléma nem volt vele.
-
-
A tegnapi kirándulás után csináltam egy-két esti képet is az autóról mert eddig olyanom még nem volt.
-
-
-
Kicsit variáltam a rendszámmal hogy elférjen:D
Hülyén néz ki de mit lehet tenni,ha ekkora a rendszám? :) -
Egy pár kép a belsejéről is.
-
-
Végre elkészült a pótkerék takarója is.
Azért így csak jobban mutat a csomagtartóban. :) -
-
Egy két kép a belsejéről is világosban
-
-
-
Azért csak legurultunk a dunapartra 1-2 kép kedvéért:)
-
-
Na megvolt a hétvégi találkozó is idén komáromban.
Szerintem jól sikeült habár az idő lehetett volna jobb is.
Úton hazafelé (a volán mögül) :D -
-
Teszek fel pár képet a Szolnoki találkozóról ahol sajnos a túrán nem volt sok autó:(
(de mi ott voltunk és nagyon jó volt) -
-
Már este a szállásnál
-
-
Fotózkodtunk kicsit :D
-
-
-
-
-
-
-
-
Hozzászólások
Aztaaa, ezt nem gondoltam, hogy ekkora projekt volt!
Szép jármű!
Köszönöm szépen
faja verda!
gratulálok!
mered is neki nyomni?:))))
köszi szépen
hát még járatom de utána ami a csövön kifér:)
Ettől a piros betűtől kiugrik a szemem,biztos én vagyok már vén ehhez.
A kocsi elég jó,gyorsan rendbe tettétek!
Fazsa garázs,fasza kocsi!
Kell ettől több?:)
Gratula,jó volt olvasni!
Hűbazz, jól szét volt esve.
Klasszul rendbehoztátok, gratulálok, szép munka, jó garázs!
Szép kocsi, gratulálok hozzá. Vigyázz rá.
köszönöm szépen, megpróbálok rá nagyon vigyázni
Gyönyörű autó! Nagyon szép lett!
Nagyon tetszik a garázsod! Gratulálok hozzá és az autóhoz is! Gyönyörű! Hát még élőben!!!
Nagyon büszke vagyok Rád!!!
Hát ez nem semmi, hogy ilyen gyorsan készen lett! Nagy gratula! Várunk szeptember 4.-én a budapesti találkozón!
Köszi szépen
Reményeim szerint ott leszek:)
Nem kispályázol. Rögtön egy GTO. Keveseknek adatik ez meg.
A munka is korrektnek látszik.
Nagyon sok boldog kilométert vele.
Brühühűű az a tükör. . . Minden más elragadó!!! Ügyesek vagytok!
Röviden tömören patent lett :)Grat
Köszi szépen a dicséreteket:)
Piszkosul gratulálok hozzá gyönyörű lett a gép!!
A könyem kicsordul!
Üdv:A telefonos rajongótól!:D
Szia!
Elképesztően gyönyörű! Gratulálok a sok munkához, megoldásokhoz!
Sok örömet a használatához!
Üdv Kacsapapa
Grat az autóhoz! A hangszigetelést mivel csináltad?
A szigetelést Dynamat-tal csináltam
Azta! Nagyon komoly gép, rendesen szét volt zuhanva!
Öröm volt olvasni, nagyon gratulálok hozzá!!
Vigyázz rá!
Nagyon szép lett az auto! Minden dokumentálva! Gratula!!
Nagyon durva gép. Gratula hozzá!!!
Na de ilyet?????
fantasztikus!
András
Jó a caprice, így hagynám egy darabig, később projektelnék rajta!
De ez nem is lepény :-)
jajj látom már hogy változások vannak :) azt hittem hogy nemrég került hozzád, széép lett a vas! :)
Köszönöm szépen!
Végülis nemrég került hozzám de gyorsan helyrehoztuk:)
Szép a Subi :), de még pár fotó elférne...
Gratula!
Csodálatosan sikerűlt, használd minnél többet!
Szép autó! A képet barátnőm készítette 2010-ben Komáromban(mert én filmeztem:))