1948 Dodge 600 Nem 600 !! D24 Coupé

600


  • Na ezt most csak feltöltöttem ,de kussolok. Ehhez nagyon sok idő kell,hogy erről részletes infót írjak. Ez egy elátkozott autó. Ennek az autónak a lakatosmunkájára ráment egy tizenéves Barátságom. Idővel el fogom mesélni név nélkül. A lakatosmunka után egy ismerős fényezőhöz vittem aki elvállalta X összegért. Késett a fényezéssel 2 hónapot ( ez nem volt gond ) majd amikor mentem az autóért az elvállalt összeg két és félszeresét kérte. A lélegzetem elállt. Mondtam a Marcsinak ,hogy elvágom a torkát. Az indok az volt,hogy igen az X összeg amiért elvállalta az csak a munkadíj. Erre jött rá az anyag. Mivel nem akartam az újságok címlapjára kerülni nem tudtam mit csinálni kifizettem az összeget. ( ebbe ne bonyolódjunk nagyon bele )A történet folytatása az ,hogy a fényezés több helyen megrepedezett . A garázsban álló helyzetben. A fényező ( direkt kis betűvel ) nem ismerte el a hibát. Azt mondta,hogy ez azért van mert nem volt az autó homokfúvatva fényezés előtt. Komolyabb ráhatással elvállalta garanciába. Teszek be fotót a szerinte nem homokfúvott kaszniról,és a repedésekről. A lakatosmunka
    egy külön fejezet. Majd valamikor.

  • Ez szerintetek nem homokfuvott kaszni? Ha nem az akkor engem átb....tak. Mert fizettem érte.

  • Ugye nem csodálkoztok rajta ,hogy az autó kiesett a pikszisből ? Úgy vagyok vele mint egy kurva jó Nővel aki az enyém ,de nagyot csalódtam benne. Nem tudom hogyan tovább. Ha maradok a K jó Nő hasonlatnál akkor nagyon sokat kell,hogy az ölembe hajtsa a fejét ,hogy megbocsájtsak neki. Az autónak is ha elkészül egyszer sokat kell nyújtani ,hogy ezt a sok mérget fel tudjam dolgozni.
    A Lakatosmunka ennél durvább. Mint ígértem megosztom veletek név nélkül.



  • Mély lélegzetet veszek,és nekikezdek. Az autót egy Barátom vásárolta kint saját részre. Vele volt a vásárláskor egy másik Barátom aki profi karosszérialakatos ,akivel szoros napi Barátságban voltam.
    Ezt Ők kint vásárlás előtt feltételezhetően alaposan átnézték,ismerve a a Fiúkat. Miután a konténer megérkezett az autót pár napig a ház előtt állt a környéket izgatva. Sajnos engem is. Igazi \" Gengszter
    autó\" kinézetével brutális megjelenésével elbűvölt. Megkérdeztem ,hogy mi lenne az ára. Az volt a válasz,hogy nem eladó,saját részre lett vásárolva. Elmúlt pár hónap ,és jött egy üzenet,hogy ha még gerjedek rá,akkor vihető. Felhívtam a karosszéria lakatos Barátomat,hogy gerjedek az autóra ,mégis Ti vettétek kint megvehetem ,vagy sem. Az volt rá a válasz,hogy vedd meg nyugodtan pár napos lakatosmunka van rajta.
    Megegyeztem a Tulajjal ,és megvettem az autót. Egy komáromi találkozón voltam vele ,és eldöntöttem,hogy megcsináltatom. Kivettük a szőnyeget ,az üléseket belőle ,és a lélegzetem elállt. Az autó belső küszöb
    Colás dobozokból volt \" meglakatolva \" . No para ,a Barátom azt mondta ,hogy pár napos lakatosmunka van rajta akkor fussunk neki. Átvittük tréleren a műhelyébe ,és pár nap múlva jött egy telefon,hogy menjek át
    mert gondok vannak. Átmentem a látvány borzasztó. Nem volt alatta fenéklemez,a csomitartó alja szintén kuka . Mondtam ,hogy ha jól látom ez több lesz mint pár nap. Az volt rá a válasz,hogy igen,de árat nem tud rá mondani hanem az eltöltött munka lesz beszorozva a rezsiórabérével. Nem ragozom tovább. A munka elkészült. Az összeg közel 7 számjegyű lett. Amikor rákérdeztem,hogy baszki, a vásárlás előtt kértem a véleményedet,azt mondtad,hogy kb egy hetes lakatosmunka van rajta ,Ti vettétek kint,Te a Barátom vagy nincs lelkiismeretfurdalasod? Az volt a válasz rá,hogy Ő nem tud mit csinálni ,ez ennyi. Így is diszkrétebben számolt mint idegennek. Idővel túl tettem volna magam rajta ,de egy valakivel való véletlen találkozásnál kiderült ,hogy az autót nem a Barátom csinálta,hanem valakivel csináltatta ,és rászámolt pár százezer forintot (3-at )
    Nekem a Barátjának. Ennyi a története egy tizenéves Barátságnak. A fényezéssel lévő szívás már csak tejszínhab volt a tortán. Az igazi fájdalom a Barátság megszűnése amit természetesen én kezdeményeztem. Ez a kurva pénz. Ez az oka mindennek. Név nincs . Magánban sem. . Ha azt mondjátok,hogy g..i vagyok amiért ezt leírtam szívesen törlöm.

    trakkegy.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére