Hát, érdekesen kezdődött a dolog. Megnéztem sok autót, mire megvettem ezt. A Beretta 14 éve van meg, szerettem volna valami újabbat, nagyobbat, 4 ajtósat.
A 2,7-es Sebringeket nézegettem sokat, bár egy kicsit aggódtam a nagy fogyasztás miatt. Persze, ezt itt nem illik firtatni, de ha valaki 3000 km-t megy egy hónapban, annak igenis számít szerintem.
Miután 2 szép Sebringet eladtak az orrom elől, került a képbe egy szürke Intrepid, aztán végülis a bordó mellett döntöttem.
Szélvédője repedt volt, az alkuban benne volt a csere egy újra. Ez elsőre nem sikerült (kavicsos, karcos bontott szar került be), végül egy kis határozott fellépés kellett, és megoldódott. Ahhoz képest, hogy nem akartam 3,2-es motort, hanem inkább a 2,7-est, most sikerült a legnagyobb, 3,5-ös Magnum motorral venni ezt
Azóta voltam vele Oszvald Gabinál, aki kicserélte a fékeket, olajakat, szűrőket, hátsó stabilizátor pálcát, meg a vezérmű szettet a vízpumpával.
Gabi szerint szerencsére semmi komoly baja nincs, igaz, ezek az apróságok is elég sokba fájtak nekem. A km-órában 85 000 km volt, mikor elhoztam, nem tudom, mennyire igaz, de Gabi mondta, hogy jópár lecserélt dolog még gyári volt benne...
Nagyon jó vezetni, jól megy, kényelmes, parkolni nem nagyon szoktam vele, főleg Pesten. Féltem, hogy nehezen fogom megszokni az automata váltót, 14 év kéziváltós Beretta után, de hamar ment, és nagyon tetszik.

Hozzászólások
Szep verda, minddel van szopas, de te eleg turlemes vagy ami azt illeti. Mindenesetre nagyon szep es gratul ahozza
Gratulálok! Magnum...Hmm. Jól hangzik.