1992 Chevrolet Blazer non vortech

Blazer

  • 2011.03.11.én vásároltam hobby célra(nem offroadra).Teljesen üzemképes és rohadásmentes,Augsburgi 1.tulajtól,,apró hibákkal,pl:hátsó lábfék nem oké,nemlehet kulcsal bezárni,hütő szivárog stb.A Projekt...

  • itt hoztuk el,persze a lábán is jött volna,csak inkább ráköltöm a pénzt mint a hatóságoknak adjam:)

  • útra készen...

  • van súlya...

  • Megérkezett Dani mester a boldog tulaj,aki azért arra nagyon ügyelt,hogy úgy álljon a munkához,hogy más is odaférjen.Itt éppen a hátsó ablakról vakargatják a rissz-rossz fóliát!

  • A hátsó ajtó alja csupa rozsda,volt,de még nem rohadt szét,ez is le lett kezelve,ja és a zárjának a rendberakása kb 2 nap volt mire jó lett!

  • Ilyen szép tiszta lett!

  • Mindenki igért fűt-fát hozok neked tesókám rádiót,levehető előlaposat,de aztán semmi sem ért ide,de mivel haladni kell ,ez a korabeli hifi lett beszerelve,ami egyébként gyönyörűen működik,és tiszta amerikás,mert keresztbe kell a kazettát bele tenni és nem a lyuk tátong lógó vezetékekkel! Ja ! Közben előkerűlt egy lecsúszott vákumcső ami a fűtés panelt látta el vákummal,így mostmár az is működésbe lendűlt,és a motor is szebben jár mert nem szív falsot! Egyébként tök simmán vissza lehetett rakni csak a műszerfal egész jobb oldalát kellett lebontani hozzá!

  • itt már itthol..

  • Akkor kezdődjön a projekt,megérkezett a műhelybe a kis Blézer,különben senki sem gondolta volna de nagyon jól megy,gondolkodás nélkűl füstöli a gumikat! :)Beleülve eléggé nagy autó fíling érződik,mivel nem volt még közelebbi kapcsolatunk ezzel a típussal,nagyon pozitívak a tapasztalatok eddig,nagyon megszerettük! A felújításnál nem a maximalizmusra fogunk törekedni,csak arra hogy lehetőség szerint minden megfelelően működjön,mivel háztájiszekér lesz a drága!

  • Újra a helyén a kilincs!

  • Megint csak a Peti sógi dolgozik!

  • Megrestaurálódott a szivargyújtó is,alig tellett egy napba!

  • Bemelegítésnek és,hogy összeszokjunk,először az ajtókkal kezdjük,kilincsek,zárak,központizár,ablakemelők. Természetesen semmi nem működik,ami igen az el van törve,vagy ki van kopva!

  • Ezt is meg kellet hegeszteni,ezért esett bele az ablak az ajtóba!

  • Az eltört kilincs megreparálva,alaposan bezsírozva!A jobboldali és a hátsó ajtónál is rendbe lett rakva minden,majd bezsírozva,beolajozva,és beállítva!

  • Közben a Laci nevű cicánk alaposan szemrevételezte az új jövevényt,mindenhová benézett,és mindent megszaglászott! Az ülés rendben, kényelmes, csak kicsit koszos!

  • A biztosítékok rendben!

  • Az üléssín rozsdás sajna ezért nem lehet állítani ezt még orvosolni kell!

  • Lehajtott hátsóülésekkel megfelelően tágas a csomagtér!

  • A hátsóajtó lehajtva a legmegfelelőbb a szúnyókálásra!

  • Ne vakuzzá a szemembeeeee!!!

  • Megérkezett Béla bá! A műszerfal rendbe rakáshoz mivel talán csak a jobb oldali index visszajelző világított,de persze kint pont a jobboldali index nem jó! Béla bá már olyan lazán nyomja,hogy egy műszerfal kivételéhez át sem öltözik munkásruhába!

  • Akadtak nézelődők és hozzászólók a hideg szeles idő ellenére is!

  • Megkészült a motorcserés Bmw is a gazdájának fülig ért a szája! :) A Melinda meg motorozik!

  • Az időközben megfáradt ülés müanyagok is vissza csavarozódtak!

  • Oda kell figyelni a látogatókra mert még a végén ellesik a szakmát.Lajos úr egyedűl kiszedte a tetőkárpitot!

  • Itt éppen a duda készűl,javítódik.

  • Itt meg a kapcsolója.

  • Be lett kötve a motortér megvilágítás is.

  • Az első lámpák nem nagyon akartak világítani,de szerencsére csak kontakt hibák voltak ,az eredeti amerikás lámpa , égő jó volt.

  • Hátúl már égőket kellett cserélgetni.

  • A terepváltó elég furin viselkedett,szétszedés után kiderűlt, hogy a félköríves fogas lemez,ami a kapcsolásnál játszik szerepet, milyen fokozatba akadjon be, fel volt lazulva, természetesen a visszajelzőn,egy égő sem égett,hogy milyen fokozatban van.

  • Az összes égő rossz volt!

  • Ezek után is elég bizonytalan volt a visszajelző működése,ezért kiszereltük a kapcsolót teljesen el voltak oxidálódva az érintkezői.

  • Olyan dzsuvás volt a gumija hogy alig tudtam lepucolni higítóval,a 20 évnyi mocskot ami a redők közé beűlt.

  • Amerikásítjuk az akkumulátort,fúrúnk menetet a pólusokba.

  • Neki álltunk a tetőkárpitnak,a gazda kérésére,strici piros lesz,de nekünk is tetszett az ötlet.

  • A ragasztó felhordása!

  • A rákefélés folyamata!

  • Lacinak annyira tetszett,hogy alig tudtuk visszafogni,mindenáron ezen akart flangálni.

  • Egyik felét megszárogattuk,most akkor vissza lehet hajtani a hátulján az anyagot.

  • Volt küzdelem a felrakásnál!

  • Minden a helyére kerűlt,hajnali 5-re,nagyon jó lett!

  • kipuffogó...ez is restaurlást igényelt...dob helyett kapott egy csövet..

  • vonóhorog...ez is a helyén...

  • származási helyének megfelelő papirrendszám..

  • laminálva

  • egy kis heft

  • gyári vonószem tábla fel a helyére

  • lemezperemezés,rendszámtáblatartónak pl ,vagy dugalj tartónak

  • első lökös kinyomatása 5T-s emelővel,mivel totál ellentétesen volt benyomódva középen

  • ittis

  • ilyen lett...

  • elölre is raktunk mert nagyon megy ez nekünk..:)

  • takariccsunk!!!!!!!!!!!!!

  • de szíp titta

  • vettem 2 talicska homokot is..

  • alakul

  • mélytisztitást igényel

  • hátsó diffi szimmering könnyes a kicsike

  • ilyet találtunk

  • persze alakitottunk rajt meg közdarab esztergálás

  • igy ni!

  • be a helyére

  • itt is

  • menetvágás kartelléknál

  • csavartneki

  • a kartellt védeni kell ugye?!

  • elfáradtunk..állitólag horkoltunk is...lelettünk figyelve...végülis nemlehet mindig dolgozni...

Hozzászólások

  1. Meliw116  - 2011. március 15. 03:26

    Szia sógor!
    Király a gép,mondta az uram,hogy nagyon jól megy örülök,hogy sikerült lebeszélnie a Lada Nivákról,és a Suzuki Samurájokról! A hibák miatt ne aggódj hamarosan orvosoljuk,te vagy az első és úgy is szabin vagyok! Melinda

  2. Cece  - 2011. március 15. 17:46

    Jó kiállású gépezet! Ezzel a maszkkal nem is nagyon láttam még. Gratulálok!

  3. danaho  - 2011. március 15. 21:21

    köszi szépen .igyekszem megbecsülni,meg lehetőség szerint kipofozni,és persze mindent fotózni...

  4. pisti  - 2011. március 21. 17:49

    Laci nagyon aranyos:)

  5. doublefive  - 2011. május 16. 00:32

    Gratula a géphez és sok kellemes mérföldet! Lacit imádom!

  6. Cece  - 2011. június 1. 09:07

    Jó banda vagytok! A piros kárpitról lehetne még kép, hogy mutat!?


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • golya32:

    Hello! Keresd a v8 forumot ott választ kapsz a kérdéseidre.

  • leezsolti:

    Ami kimaradt: C6: 285/35/R19 Firestone a C5: 275/40R18 Good Year all season

A lap tetejére