2011.03.11.én vásároltam hobby célra(nem offroadra).Teljesen üzemképes és rohadásmentes,Augsburgi 1.tulajtól,,apró hibákkal,pl:hátsó lábfék nem oké,nemlehet kulcsal bezárni,hütő szivárog stb.A Projekt...
1992 Chevrolet Blazer non vortech
Blazer
-
-
-
itt hoztuk el,persze a lábán is jött volna,csak inkább ráköltöm a pénzt mint a hatóságoknak adjam:)
-
útra készen...
-
van súlya...
-
Megérkezett Dani mester a boldog tulaj,aki azért arra nagyon ügyelt,hogy úgy álljon a munkához,hogy más is odaférjen.Itt éppen a hátsó ablakról vakargatják a rissz-rossz fóliát!
-
A hátsó ajtó alja csupa rozsda,volt,de még nem rohadt szét,ez is le lett kezelve,ja és a zárjának a rendberakása kb 2 nap volt mire jó lett!
-
Ilyen szép tiszta lett!
-
Mindenki igért fűt-fát hozok neked tesókám rádiót,levehető előlaposat,de aztán semmi sem ért ide,de mivel haladni kell ,ez a korabeli hifi lett beszerelve,ami egyébként gyönyörűen működik,és tiszta amerikás,mert keresztbe kell a kazettát bele tenni és nem a lyuk tátong lógó vezetékekkel! Ja ! Közben előkerűlt egy lecsúszott vákumcső ami a fűtés panelt látta el vákummal,így mostmár az is működésbe lendűlt,és a motor is szebben jár mert nem szív falsot! Egyébként tök simmán vissza lehetett rakni csak a műszerfal egész jobb oldalát kellett lebontani hozzá!
-
itt már itthol..
-
Akkor kezdődjön a projekt,megérkezett a műhelybe a kis Blézer,különben senki sem gondolta volna de nagyon jól megy,gondolkodás nélkűl füstöli a gumikat! :)Beleülve eléggé nagy autó fíling érződik,mivel nem volt még közelebbi kapcsolatunk ezzel a típussal,nagyon pozitívak a tapasztalatok eddig,nagyon megszerettük! A felújításnál nem a maximalizmusra fogunk törekedni,csak arra hogy lehetőség szerint minden megfelelően működjön,mivel háztájiszekér lesz a drága!
-
Újra a helyén a kilincs!
-
Megint csak a Peti sógi dolgozik!
-
Megrestaurálódott a szivargyújtó is,alig tellett egy napba!
-
Bemelegítésnek és,hogy összeszokjunk,először az ajtókkal kezdjük,kilincsek,zárak,központizár,ablakemelők. Természetesen semmi nem működik,ami igen az el van törve,vagy ki van kopva!
-
Ezt is meg kellet hegeszteni,ezért esett bele az ablak az ajtóba!
-
Az eltört kilincs megreparálva,alaposan bezsírozva!A jobboldali és a hátsó ajtónál is rendbe lett rakva minden,majd bezsírozva,beolajozva,és beállítva!
-
Közben a Laci nevű cicánk alaposan szemrevételezte az új jövevényt,mindenhová benézett,és mindent megszaglászott! Az ülés rendben, kényelmes, csak kicsit koszos!
-
A biztosítékok rendben!
-
Az üléssín rozsdás sajna ezért nem lehet állítani ezt még orvosolni kell!
-
Lehajtott hátsóülésekkel megfelelően tágas a csomagtér!
-
A hátsóajtó lehajtva a legmegfelelőbb a szúnyókálásra!
-
Ne vakuzzá a szemembeeeee!!!
-
Megérkezett Béla bá! A műszerfal rendbe rakáshoz mivel talán csak a jobb oldali index visszajelző világított,de persze kint pont a jobboldali index nem jó! Béla bá már olyan lazán nyomja,hogy egy műszerfal kivételéhez át sem öltözik munkásruhába!
-
Akadtak nézelődők és hozzászólók a hideg szeles idő ellenére is!
-
Megkészült a motorcserés Bmw is a gazdájának fülig ért a szája! :) A Melinda meg motorozik!
-
Az időközben megfáradt ülés müanyagok is vissza csavarozódtak!
-
Oda kell figyelni a látogatókra mert még a végén ellesik a szakmát.Lajos úr egyedűl kiszedte a tetőkárpitot!
-
Itt éppen a duda készűl,javítódik.
-
Itt meg a kapcsolója.
-
Be lett kötve a motortér megvilágítás is.
-
Az első lámpák nem nagyon akartak világítani,de szerencsére csak kontakt hibák voltak ,az eredeti amerikás lámpa , égő jó volt.
-
Hátúl már égőket kellett cserélgetni.
-
A terepváltó elég furin viselkedett,szétszedés után kiderűlt, hogy a félköríves fogas lemez,ami a kapcsolásnál játszik szerepet, milyen fokozatba akadjon be, fel volt lazulva, természetesen a visszajelzőn,egy égő sem égett,hogy milyen fokozatban van.
-
Az összes égő rossz volt!
-
Ezek után is elég bizonytalan volt a visszajelző működése,ezért kiszereltük a kapcsolót teljesen el voltak oxidálódva az érintkezői.
-
Olyan dzsuvás volt a gumija hogy alig tudtam lepucolni higítóval,a 20 évnyi mocskot ami a redők közé beűlt.
-
Amerikásítjuk az akkumulátort,fúrúnk menetet a pólusokba.
-
-
Neki álltunk a tetőkárpitnak,a gazda kérésére,strici piros lesz,de nekünk is tetszett az ötlet.
-
A ragasztó felhordása!
-
A rákefélés folyamata!
-
Lacinak annyira tetszett,hogy alig tudtuk visszafogni,mindenáron ezen akart flangálni.
-
Egyik felét megszárogattuk,most akkor vissza lehet hajtani a hátulján az anyagot.
-
Volt küzdelem a felrakásnál!
-
Minden a helyére kerűlt,hajnali 5-re,nagyon jó lett!
-
kipuffogó...ez is restaurlást igényelt...dob helyett kapott egy csövet..
-
vonóhorog...ez is a helyén...
-
származási helyének megfelelő papirrendszám..
-
laminálva
-
egy kis heft
-
gyári vonószem tábla fel a helyére
-
lemezperemezés,rendszámtáblatartónak pl ,vagy dugalj tartónak
-
első lökös kinyomatása 5T-s emelővel,mivel totál ellentétesen volt benyomódva középen
-
ittis
-
ilyen lett...
-
elölre is raktunk mert nagyon megy ez nekünk..:)
-
takariccsunk!!!!!!!!!!!!!
-
de szíp titta
-
vettem 2 talicska homokot is..
-
alakul
-
mélytisztitást igényel
-
hátsó diffi szimmering könnyes a kicsike
-
ilyet találtunk
-
persze alakitottunk rajt meg közdarab esztergálás
-
igy ni!
-
be a helyére
-
itt is
-
menetvágás kartelléknál
-
csavartneki
-
a kartellt védeni kell ugye?!
-
elfáradtunk..állitólag horkoltunk is...lelettünk figyelve...végülis nemlehet mindig dolgozni...
Hozzászólások
Szia sógor!
Király a gép,mondta az uram,hogy nagyon jól megy örülök,hogy sikerült lebeszélnie a Lada Nivákról,és a Suzuki Samurájokról! A hibák miatt ne aggódj hamarosan orvosoljuk,te vagy az első és úgy is szabin vagyok! Melinda
Jó kiállású gépezet! Ezzel a maszkkal nem is nagyon láttam még. Gratulálok!
köszi szépen .igyekszem megbecsülni,meg lehetőség szerint kipofozni,és persze mindent fotózni...
Laci nagyon aranyos:)
Gratula a géphez és sok kellemes mérföldet! Lacit imádom!
Jó banda vagytok! A piros kárpitról lehetne még kép, hogy mutat!?