2011.03.11.én vásároltam hobby célra(nem offroadra).Teljesen üzemképes és rohadásmentes,Augsburgi 1.tulajtól,,apró hibákkal,pl:hátsó lábfék nem oké,nemlehet kulcsal bezárni,hütő szivárog stb.A Projekt...
								1992 Chevrolet Blazer non vortech
Blazer
- 
						
 - 
						
 - 
						
itt hoztuk el,persze a lábán is jött volna,csak inkább ráköltöm a pénzt mint a hatóságoknak adjam:)
 - 
						
útra készen...
 - 
						
van súlya...
 - 
						
Megérkezett Dani mester a boldog tulaj,aki azért arra nagyon ügyelt,hogy úgy álljon a munkához,hogy más is odaférjen.Itt éppen a hátsó ablakról vakargatják a rissz-rossz fóliát!
 - 
						
A hátsó ajtó alja csupa rozsda,volt,de még nem rohadt szét,ez is le lett kezelve,ja és a zárjának a rendberakása kb 2 nap volt mire jó lett!
 - 
						
Ilyen szép tiszta lett!
 - 
						
Mindenki igért fűt-fát hozok neked tesókám rádiót,levehető előlaposat,de aztán semmi sem ért ide,de mivel haladni kell ,ez a korabeli hifi lett beszerelve,ami egyébként gyönyörűen működik,és tiszta amerikás,mert keresztbe kell a kazettát bele tenni és nem a lyuk tátong lógó vezetékekkel! Ja ! Közben előkerűlt egy lecsúszott vákumcső ami a fűtés panelt látta el vákummal,így mostmár az is működésbe lendűlt,és a motor is szebben jár mert nem szív falsot! Egyébként tök simmán vissza lehetett rakni csak a műszerfal egész jobb oldalát kellett lebontani hozzá!
 - 
						
itt már itthol..
 - 
						
Akkor kezdődjön a projekt,megérkezett a műhelybe a kis Blézer,különben senki sem gondolta volna de nagyon jól megy,gondolkodás nélkűl füstöli a gumikat! :)Beleülve eléggé nagy autó fíling érződik,mivel nem volt még közelebbi kapcsolatunk ezzel a típussal,nagyon pozitívak a tapasztalatok eddig,nagyon megszerettük! A felújításnál nem a maximalizmusra fogunk törekedni,csak arra hogy lehetőség szerint minden megfelelően működjön,mivel háztájiszekér lesz a drága!
 - 
						
Újra a helyén a kilincs!
 - 
						
Megint csak a Peti sógi dolgozik!
 - 
						
Megrestaurálódott a szivargyújtó is,alig tellett egy napba!
 - 
						
Bemelegítésnek és,hogy összeszokjunk,először az ajtókkal kezdjük,kilincsek,zárak,központizár,ablakemelők. Természetesen semmi nem működik,ami igen az el van törve,vagy ki van kopva!
 - 
						
Ezt is meg kellet hegeszteni,ezért esett bele az ablak az ajtóba!
 - 
						
Az eltört kilincs megreparálva,alaposan bezsírozva!A jobboldali és a hátsó ajtónál is rendbe lett rakva minden,majd bezsírozva,beolajozva,és beállítva!
 - 
						
Közben a Laci nevű cicánk alaposan szemrevételezte az új jövevényt,mindenhová benézett,és mindent megszaglászott! Az ülés rendben, kényelmes, csak kicsit koszos!
 - 
						
A biztosítékok rendben!
 - 
						
Az üléssín rozsdás sajna ezért nem lehet állítani ezt még orvosolni kell!
 - 
						
Lehajtott hátsóülésekkel megfelelően tágas a csomagtér!
 - 
						
A hátsóajtó lehajtva a legmegfelelőbb a szúnyókálásra!
 - 
						
Ne vakuzzá a szemembeeeee!!!
 - 
						
Megérkezett Béla bá! A műszerfal rendbe rakáshoz mivel talán csak a jobb oldali index visszajelző világított,de persze kint pont a jobboldali index nem jó! Béla bá már olyan lazán nyomja,hogy egy műszerfal kivételéhez át sem öltözik munkásruhába!
 - 
						
Akadtak nézelődők és hozzászólók a hideg szeles idő ellenére is!
 - 
						
Megkészült a motorcserés Bmw is a gazdájának fülig ért a szája! :) A Melinda meg motorozik!
 - 
						
Az időközben megfáradt ülés müanyagok is vissza csavarozódtak!
 - 
						
 - 
						
Oda kell figyelni a látogatókra mert még a végén ellesik a szakmát.Lajos úr egyedűl kiszedte a tetőkárpitot!
 - 
						
Itt éppen a duda készűl,javítódik.
 - 
						
Itt meg a kapcsolója.
 - 
						
Be lett kötve a motortér megvilágítás is.
 - 
						
Az első lámpák nem nagyon akartak világítani,de szerencsére csak kontakt hibák voltak ,az eredeti amerikás lámpa , égő jó volt.
 - 
						
Hátúl már égőket kellett cserélgetni.
 - 
						
A terepváltó elég furin viselkedett,szétszedés után kiderűlt, hogy a félköríves fogas lemez,ami a kapcsolásnál játszik szerepet, milyen fokozatba akadjon be, fel volt lazulva, természetesen a visszajelzőn,egy égő sem égett,hogy milyen fokozatban van.
 - 
						
Az összes égő rossz volt!
 - 
						
Ezek után is elég bizonytalan volt a visszajelző működése,ezért kiszereltük a kapcsolót teljesen el voltak oxidálódva az érintkezői.
 - 
						
Olyan dzsuvás volt a gumija hogy alig tudtam lepucolni higítóval,a 20 évnyi mocskot ami a redők közé beűlt.
 - 
						
Amerikásítjuk az akkumulátort,fúrúnk menetet a pólusokba.
 - 
						
 - 
						
Neki álltunk a tetőkárpitnak,a gazda kérésére,strici piros lesz,de nekünk is tetszett az ötlet.
 - 
						
A ragasztó felhordása!
 - 
						
A rákefélés folyamata!
 - 
						
Lacinak annyira tetszett,hogy alig tudtuk visszafogni,mindenáron ezen akart flangálni.
 - 
						
Egyik felét megszárogattuk,most akkor vissza lehet hajtani a hátulján az anyagot.
 - 
						
Volt küzdelem a felrakásnál!
 - 
						
Minden a helyére kerűlt,hajnali 5-re,nagyon jó lett!
 - 
						
kipuffogó...ez is restaurlást igényelt...dob helyett kapott egy csövet..
 - 
						
vonóhorog...ez is a helyén...
 - 
						
származási helyének megfelelő papirrendszám..
 - 
						
laminálva
 - 
						
egy kis heft
 - 
						
gyári vonószem tábla fel a helyére
 - 
						
lemezperemezés,rendszámtáblatartónak pl ,vagy dugalj tartónak
 - 
						
első lökös kinyomatása 5T-s emelővel,mivel totál ellentétesen volt benyomódva középen
 - 
						
ittis
 - 
						
ilyen lett...
 - 
						
elölre is raktunk mert nagyon megy ez nekünk..:)
 - 
						
takariccsunk!!!!!!!!!!!!!
 - 
						
de szíp titta
 - 
						
vettem 2 talicska homokot is..
 - 
						
alakul
 - 
						
mélytisztitást igényel
 - 
						
hátsó diffi szimmering könnyes a kicsike
 - 
						
ilyet találtunk
 - 
						
persze alakitottunk rajt meg közdarab esztergálás
 - 
						
igy ni!
 - 
						
be a helyére
 - 
						
itt is
 - 
						
menetvágás kartelléknál
 - 
						
csavartneki
 - 
						
a kartellt védeni kell ugye?!
 - 
						
elfáradtunk..állitólag horkoltunk is...lelettünk figyelve...végülis nemlehet mindig dolgozni...
 


















































































Hozzászólások
Szia sógor!
Király a gép,mondta az uram,hogy nagyon jól megy örülök,hogy sikerült lebeszélnie a Lada Nivákról,és a Suzuki Samurájokról! A hibák miatt ne aggódj hamarosan orvosoljuk,te vagy az első és úgy is szabin vagyok! Melinda
Jó kiállású gépezet! Ezzel a maszkkal nem is nagyon láttam még. Gratulálok!
köszi szépen .igyekszem megbecsülni,meg lehetőség szerint kipofozni,és persze mindent fotózni...
Laci nagyon aranyos:)
Gratula a géphez és sok kellemes mérföldet! Lacit imádom!
Jó banda vagytok! A piros kárpitról lehetne még kép, hogy mutat!?