Üdvözlök minden amerikai autó kedvelőt a garázsomban. Zoli vagyok
országunk keleti részén lakom. 2003-ban vásároltam meg első amerikai autómat egy Ford eco-150-est amellyel ismert színészek jártak haknizni. Nagyon szerettem de sajnos 2006-ban külön váltak útjaink.
(sorry a kép minőségért de csak ez az egy maradt meg róla a többi már csak emlékezetbe).
1982 Cadillac DeVille
DeVille
-
-
Teltek az évek, majd 2012 decemberében kiváncsiságból megnéztem a hírdetéseket és megtaláltam őt! Nem volt bizalom gerjesztő a kép, de valami azt súgta nekem ő kell! Telefonos egyeztetés után kiderült, hogy kb 2-3 éve áll és már elkezdték a felújítását.(a bőr tető és a díszlécek leszedéséig eljutottak).2013 január megtekintés: a motor pöcre indult kicsit bizonytalan járással, a belső szebb állapotban mint gondoltam+itt ott rozsda. Próbakör után father válasza: TE TUDOD FIAM. Köszi appa! Hazajöttünk,gondolkozás majd párommal megbeszéltem,hogy ó szétszedem kikasznizuk majd lefestem és kész! HÁT PERSZE! Könnyű ezt elmondani, de hát nem bírtam magammal és februárban újabb egyeztetés után hazahoztam.
-
Végre itthol. Először ismerkedés majd fokozatosan elkezdtem a szétszedést mindent csomagolni+cimkézni.(munkahely mellett és egyedűl)Ekkor tudatosultam vele, nem lesz egyszerű de ha kész lesz mindent kárpótolni fog.
-
Kicsit összevisszaság van a motortérben.
-
Kirándulásnál nem fog gondot okozni a csomagok elhelyezése.
-
Alakulgat.
-
Sikerűlt!:-) Az eleje lent van.
-
A belső tér is megüresedett.
-
Szerencsére jó állapotban van a padlólemez.
-
Egy kis időre külön választjuk őket. Köszönet a segítségért a rokonságnak a leemelésben.
-
Nem árt egy alapos tisztulás.
-
-
Egy kicsit jobban néz ki.
-
A rozsdás részek kivágása, új lemez darabok legyártása majd beheggesztés. Köszönet a segítségért a fathernak!
-
-
-
A szétszerelés alatt sokat gondolkodtam,hogyan lenne érdemes lefesteni a lengőkarokat, karosszéria tartó elemeket főleg az alváz keretet. A nagyobb gond az alvázkeret. Ha lefestem+alvázvédő szép de meddig, belűlről úgyis elkezzd kifelé rozsdálni. Ekkor kaptam egy nagyon jó tippet (utólag is köszönet érte) TÜZIHORGANY. Telefonos egyeztetések után pakolás (köszönet bátyának a teherautóért) és elvittük a SZENDRŐ GALVA KFT-hez.
-
Köszönet a dolgozóknak,hogy beengedtek az üzembe és végignézhettük a folyamatot.
-
Jól megfűrdették mindenét. Zsírtalanítás, savas fűrdő, öblítés, fluxálás, szárítás majd a horgany.
-
Merülés a 450 fokos horganyba.
-
Nagyon komoly volt, mint a Terminátorba!
-
-
-
-
Ez biztos befolyt mindenhova.
-
Kihülés után felpakolás,fizetés majd go haza. Köszönet a Szendrő galva kft-nek.
Folyt.köv.... -
Hazaérkezve,kipakolva.
-
-
Az alkatrészek keresésében és megrendelésében köszönet P.Tominak.
-
A fékcsövek és az üzemanyag csövek is megérettek a cserére.
-
Az összes szilent ki lett cserélve, nem volt egyszerű de megérte. Köszi father.
-
Az első poliuretán a hátsó futómű gyári gumi szilenteket kapott.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Az alváz kész. Következne a motor, de kicsit pihenni kell az alkatrész beszerzése miatt. Folyt.köv.
Hozzászólások
ÚÚÚÚ..jól belemerültél....hajrá !!! Mostmár nincs visszaút : )
Hát gratulálok hozzá! Kitartás! Más nem merte bevállalni. Nem semmi amibe belekezdtél.
Sok sikert!
Ezt a horganyzás ,nagyon komoly lett!!
Gratula a géphez.. :)
Anno én sem mertem elvinni.De nagyon jó kis masina.
Sok sikert és kitartàst.Örülök,hogy jó kezekben van.
lesz ez!