1982 Cadillac DeVille

DeVille

  • Üdvözlök minden amerikai autó kedvelőt a garázsomban. Zoli vagyok
    országunk keleti részén lakom. 2003-ban vásároltam meg első amerikai autómat egy Ford eco-150-est amellyel ismert színészek jártak haknizni. Nagyon szerettem de sajnos 2006-ban külön váltak útjaink.
    (sorry a kép minőségért de csak ez az egy maradt meg róla a többi már csak emlékezetbe).

  • Teltek az évek, majd 2012 decemberében kiváncsiságból megnéztem a hírdetéseket és megtaláltam őt! Nem volt bizalom gerjesztő a kép, de valami azt súgta nekem ő kell! Telefonos egyeztetés után kiderült, hogy kb 2-3 éve áll és már elkezdték a felújítását.(a bőr tető és a díszlécek leszedéséig eljutottak).2013 január megtekintés: a motor pöcre indult kicsit bizonytalan járással, a belső szebb állapotban mint gondoltam+itt ott rozsda. Próbakör után father válasza: TE TUDOD FIAM. Köszi appa! Hazajöttünk,gondolkozás majd párommal megbeszéltem,hogy ó szétszedem kikasznizuk majd lefestem és kész! HÁT PERSZE! Könnyű ezt elmondani, de hát nem bírtam magammal és februárban újabb egyeztetés után hazahoztam.

  • Végre itthol. Először ismerkedés majd fokozatosan elkezdtem a szétszedést mindent csomagolni+cimkézni.(munkahely mellett és egyedűl)Ekkor tudatosultam vele, nem lesz egyszerű de ha kész lesz mindent kárpótolni fog.

  • Kicsit összevisszaság van a motortérben.

  • Kirándulásnál nem fog gondot okozni a csomagok elhelyezése.

  • Alakulgat.

  • Sikerűlt!:-) Az eleje lent van.

  • A belső tér is megüresedett.

  • Szerencsére jó állapotban van a padlólemez.

  • Egy kis időre külön választjuk őket. Köszönet a segítségért a rokonságnak a leemelésben.

  • Nem árt egy alapos tisztulás.

  • Egy kicsit jobban néz ki.

  • A rozsdás részek kivágása, új lemez darabok legyártása majd beheggesztés. Köszönet a segítségért a fathernak!

  • A szétszerelés alatt sokat gondolkodtam,hogyan lenne érdemes lefesteni a lengőkarokat, karosszéria tartó elemeket főleg az alváz keretet. A nagyobb gond az alvázkeret. Ha lefestem+alvázvédő szép de meddig, belűlről úgyis elkezzd kifelé rozsdálni. Ekkor kaptam egy nagyon jó tippet (utólag is köszönet érte) TÜZIHORGANY. Telefonos egyeztetések után pakolás (köszönet bátyának a teherautóért) és elvittük a SZENDRŐ GALVA KFT-hez.

  • Köszönet a dolgozóknak,hogy beengedtek az üzembe és végignézhettük a folyamatot.

  • Jól megfűrdették mindenét. Zsírtalanítás, savas fűrdő, öblítés, fluxálás, szárítás majd a horgany.

  • Merülés a 450 fokos horganyba.

  • Nagyon komoly volt, mint a Terminátorba!

  • Ez biztos befolyt mindenhova.

  • Kihülés után felpakolás,fizetés majd go haza. Köszönet a Szendrő galva kft-nek.
    Folyt.köv....

  • Hazaérkezve,kipakolva.

  • Az alkatrészek keresésében és megrendelésében köszönet P.Tominak.

  • A fékcsövek és az üzemanyag csövek is megérettek a cserére.

  • Az összes szilent ki lett cserélve, nem volt egyszerű de megérte. Köszi father.

  • Az első poliuretán a hátsó futómű gyári gumi szilenteket kapott.

  • Az alváz kész. Következne a motor, de kicsit pihenni kell az alkatrész beszerzése miatt. Folyt.köv.

Hozzászólások

  1. dolly5  - 2014. február 10. 12:44

    ÚÚÚÚ..jól belemerültél....hajrá !!! Mostmár nincs visszaút : )

  2. tibi500cid  - 2014. február 11. 07:47

    Hát gratulálok hozzá! Kitartás! Más nem merte bevállalni. Nem semmi amibe belekezdtél.
    Sok sikert!

  3. gömbhal  - 2014. február 12. 08:40

    Ezt a horganyzás ,nagyon komoly lett!!
    Gratula a géphez.. :)

  4. keke0323  - 2014. szeptember 12. 10:04

    Anno én sem mertem elvinni.De nagyon jó kis masina.
    Sok sikert és kitartàst.Örülök,hogy jó kezekben van.

  5. Mocorgó  - 2014. október 14. 11:40

    lesz ez!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    Úgy néz ki, az én forrásom tévedett, ugyan 100 mph volt a nyolcvanas évek

A lap tetejére