1985 Pontiac Trans Am

Trans Am

  • Szóval ez a T/A kb másfél hónapja került hozzám. Ez az első amerikai kocsim. A kocsi teljes előélete ismert. Mint új autó, 1985-ben Kuwaitban lett értékesítve, egy sejk fia volt az első tulajdonos. Ő még a hajdani Csehszlovákiában tanult egyetemet, így került ide ez az autó kuwaiti rendszámokon (valószínű a 80-as években nagy penge lehetett a srác ezzel a kocsival Csehszlovákiában). Tőle vette meg 1991-ben barátom ezt az autót, akkor volt benne 36000 mérföld. 2 évig nem tudta rá elintézni a csehszlovák papírokat (továbbra is a kuwaiti rendszámmal közlekedett), csak mikor 1993-ban szétvált a 2 ország, sikerült elintézni rá az akkor már szlovák rendszámot. 1991-től 2013-ig pedig 36000 mérföldről 49000 lett az autóban - alig használta. Hát ennyi...

  • Élőben a nelásskirács sokkal ütősebb, képen nem mutat annyira...

  • Itt az óra állása.

  • Tárcsafékek mindenütt....komoly :)

  • Bőr belső.

  • Gyári felni...nem igazán vagyok velük kibékülve.

  • Itt a 305-ös. Ha nem lenne olyan rohadt hangos a kipufogó, akkor a motort nem is lehetne hallani.

  • Tegnap kicsit ügyködtem a kocsin. Azt hittem az automata hatsó szimeringje folyik, de jobban megnézve az teljesen száraz volt. Az automata teknőjének csavarjai lazultak meg kissé, kicsit utánhúztam és megszűnt a szivárgás. A motor és a hátsó híd ellenben teljesen szárazok voltak. Először néztem át a küszöböket, nyúlványokat, kerékjárati íveket...ez a kocsi még tényleg nem volt sóban, sőt még talán esőben sem.

  • Újszerű féktárcsák, betétek, hibátlan kerékjárati ívek.

  • Első fék...

  • Fekerült egy 17-es felniszett is, nagyon tetszenek.

Hozzászólások

  1. rusnak_feri  - 2013. június 15. 22:26

    Szia Janesz! A villogok meg a dupla szarny mar lekerult, ugyanugy az antennak is. A kipufogodob alja ki van vagva. Nekem tul hangos, es termeszetesen ha lesz egy kis idom, valamilyen normalis hatso dobot szerkalok vagy csinaltatok ra. Viszont nem tudom meddig maradhat nalam az auto, mar most hirdetem, epp egy epitkezes elott allok, ugyhogy most sajnos pont a legrosszabkor jott.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    A katalógusok is így hivatkoznak rá:

  • jegenye:

    "The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design

A lap tetejére