Az autóról egy pár gondolat, hogy mi is történt vele mióta hozzánk hozta a sors. Azért írom többes számban mert az egész család megszerette így a szereléssekkel, javításokkal és közben egy kis kényszerpihenővel tarkított elmúlt pár hónap alatt. Maga az autó típust már a 90-es évek óta az egyik legnagyobbra tartott terepjáróként emlegettük itthon ( a gyerekek ilyen távirányítós autóval játszottak a karácsonyfa alatt). Akkoriban hivatásos vadászként sok terepjárótípust kipróbáltam, de mindig mondtam a gyerekeimnek , hogy ha tehetném egy kétajtós GMC yukont vennék és nem gondoltam ,hogy egyszer lesz is egy ilyen autóm. Miután hozzánk került először az agyát kellett feltámasztani mert nem ment a kommunikáció, majd az erőforrást a 6.5 detroit v8 TD-t. A motor is több sebből vérzett és ami nagy szó, hogy még turbó működés nélkül, beégett porlasztó csúcsokkal, negatív elöjelű üzemanyagnyomással is jött- ment -megált. Mind ezt füst nélkül elég lendületesen tette. A váltón kívül szinte minden pontján voltak súlyos problémái amiket itthon a tengerentúli interneten keresztüli segítők nélkül nem valószínű hogy egykönnyen meg tudtunk volna oldani. Mára egy megbízható kivételes menetteljesítményű,emellett kedvező fogyasztású nagyon szerethető terpjáró lett belőle így 20 évesen. Természetesen a felújítási projekt még nem ért véget, de életmentő beavatkozásra már nincs szükség. Az autó egyébként ebben az összeállításban: 6.5v8 TD, SLT sport 1500 a 96-os évben mindössze a gyártott darabszám 1%-át tette ki a típussal teljesen megegyező chevy tahoe testvérével együtt
Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.
Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.
Hozzászólások
Az autóról egy pár gondolat, hogy mi is történt vele mióta hozzánk hozta a sors. Azért írom többes számban mert az egész család megszerette így a szereléssekkel, javításokkal és közben egy kis kényszerpihenővel tarkított elmúlt pár hónap alatt. Maga az autó típust már a 90-es évek óta az egyik legnagyobbra tartott terepjáróként emlegettük itthon ( a gyerekek ilyen távirányítós autóval játszottak a karácsonyfa alatt). Akkoriban hivatásos vadászként sok terepjárótípust kipróbáltam, de mindig mondtam a gyerekeimnek , hogy ha tehetném egy kétajtós GMC yukont vennék és nem gondoltam ,hogy egyszer lesz is egy ilyen autóm. Miután hozzánk került először az agyát kellett feltámasztani mert nem ment a kommunikáció, majd az erőforrást a 6.5 detroit v8 TD-t. A motor is több sebből vérzett és ami nagy szó, hogy még turbó működés nélkül, beégett porlasztó csúcsokkal, negatív elöjelű üzemanyagnyomással is jött- ment -megált. Mind ezt füst nélkül elég lendületesen tette. A váltón kívül szinte minden pontján voltak súlyos problémái amiket itthon a tengerentúli interneten keresztüli segítők nélkül nem valószínű hogy egykönnyen meg tudtunk volna oldani. Mára egy megbízható kivételes menetteljesítményű,emellett kedvező fogyasztású nagyon szerethető terpjáró lett belőle így 20 évesen. Természetesen a felújítási projekt még nem ért véget, de életmentő beavatkozásra már nincs szükség. Az autó egyébként ebben az összeállításban: 6.5v8 TD, SLT sport 1500 a 96-os évben mindössze a gyártott darabszám 1%-át tette ki a típussal teljesen megegyező chevy tahoe testvérével együtt