Ehhez a vágyhoz is konkrét autót, sőt helyszínt is tudok kapcsolni. Nem egyedül voltam, akit rabul ejtett Dunaújvárosban ennek az autónak az ikertestvére. A 2000-es ACCH találkozón az első (és a soron következő nyolc) fényképet arról az autóról lőttem. Akkor még kék színben, dísztárcsák nélkül.
Azóta csorog a nyálam arra a fél autót kitevő, ki tudja milyen hosszú hátsó sárvédő elemre. Egyébként is gyengém a Chrysler fuselage érájának formatervezése, nem tudnék egyetlen autót kiemelni az öt éves sorból. Fordítva inkább: nagyon kevés, amire azt mondanám, hogy ez most nem sikerült annyira jól.
A már említett hátsó sárvédőn kívül a lökhárítót és hűtőrácsot egyesítő króm orr, a vaskos C oszlop, az autót lezáró hátsó lökhárítóba ékelődő, két ívelt lámpa, és az irdatlan széles műszerfal az, ami megfog az autóban. Hetvenes évek csúcsra járatva!
Az autó Kanadában van, ez talán a licitálókat is megszűri. Egyelőre 7900 dolláron áll:
http://www.ebay.com/itm/331507277865
Hozzászólások
Fuselage rulez! Egyik nagy álmom egy 73-as Imperial.
Itt a v8carson láttam a képeket arról a kék autóról. Azonnal a kedvenc, és legvágyottabb autóvá vált számomra. Teltek múltak az évek, és egyik nap egy álom vált valóra, megvehettem egy 72-es Newportot. :)
Na, akkor itt a kék, az első képem a 2000-es ACCH találkozóról.
Mintha lett volna róla egy rövid cikk is akkoriban.
Kékben láttam én is először. Le kellett üljek mellé, hogy felfogjam a méreteit. Egyik itthoni kedvencem!
Imádom ezt a gépet. Az enyém e miatt lett kék. Matev milyen vézna a képen :-)
Es ki mas lenne a kepen, ha nem mr. burnout director, szemelyesen
Amugy nekem is ez azdta meg a vegso lokest. Ma mar nem kene, vagy inkabb azt mondom egy csomo minden beelozte.
Matev itt még nem ivott rendesen.