1981 Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham

Karbi belezés. ...

  • Tervbe volt mindíg a karbi szétszedése,de másik projekt és időhiàny miatt valahogy sosem szàntam rà magam.Az ótóm gondolta szól,hogy most aktuàlis lenne.Műszaki vizsga előtti leàlàssal,és haza felé többszöri fulladàsos halàllal,valamint 25 literes àtlag fogyasztàssal,a kúton ezer ember előtti nem indulàssal......így gazdàja beégetésével ..szólt hogy aktuàlis lenne az àtvizsgàlàs..

  • Sorba jöttek szépen a hibàk.
    Elsőnek érintésre lehullottak a front vàkumcsövek.Nem tudom,hogy a ma kaphatóak milyen anyagból vannak,mert 1 év alatt elporlad,kicserepesedik.A gyàriak ami még megmaradt 36- év utàn is rugalmassak.
    Edelbrock 1406- os van fent a vason.
    A tetejét levéve màr làtom,hogy a fő tömítés középen àt van szakadva.Ez megmagyarázza a megnövekedett fogyit,A benya szépen befolyhatott alapon is mind a 4 torokba.

  • Kibelezés On.
    Szép fekete korom minden ahogy kell..

  • A Spaceremet vagy szétmarta màr a benya,vagy valaki okossan befaragta...

  • Hözsö szerint dual teknőhöz 4 leömlős spacer jàr.
    Mivel a bakelit undorom lett,rendeltem hozzà fémből!

  • Mindenfajta kefével ( főleg fog).sikerült szépen kipucolnom minden porcikàjàt.
    A tömítést magam faragtam hozzà spiràlfüzetből.

  • A spacerhez kaptam új tőcsavarokat meg tömítéseket.Most nagyon rendben van minden.Egy bibi azért volt.Van a karbiba egy kis fém check ball.Most az enyémbe vagy nem volt,vagy nem vettem észre és belezés közben kihullott.Ezt a golyót kis csapàgygolyóval pótoltam.Ezért kicsit para volt az első indítàs.

  • Felszítta a naftàt és berobbant .Màrmint a motor.Örülés.Boldogsàg.A motor szépen jàr,kicsit morcossabb hang jön ki a puffok-ból.(De lehet csak beképzelem)
    A hab tortàn( vagyis a tetején).A Zolàtól vàsàrolt direkt szűrő.Hamàr belső egybe lett a külcsiny is kapjon valami újat!!

  • Nem hírdettem, valaki rámírt, hogy vinné.. Fél év múlva igent mondtam. Most valahogy sok a 2 autó.Jó érzés volt megtapasztalni a felújítás örömét és bánatát. Nagyon jó helyre került!

Hozzászólások

  1. Husa  - 2014. június 30. 22:15

    Régi jó kis dízel Oldsom :D :D

  2. gömbhal  - 2014. július 1. 09:53

    Gratula itt is :)

  3. gergew  - 2014. július 1. 14:28

    Bazz emlékszem, úgy 8-10 éve ez egy gyönyörűen felújított verda volt. Fotózkodtam vele Komáromban annyira tetszett. Sok sikert vele!

  4. keke0323  - 2014. július 1. 15:56

    Köszönöm igyekszem!

  5. z-space  - 2014. július 1. 16:00

    Klasz verda! Remélem sok millió liter üzemanyagot égettek el együtt.

  6. Skyhawk  - 2014. július 16. 07:06

    Szép nagy tepsi,szerintem nagyon jól fog kinézni.Sok szép mérföldet együtt!

  7. keke0323  - 2014. július 17. 11:32

    Köszi.Tavaszra remélem összeáll a vas.És sikerül megvalósítani mindent amit akartam.

  8. gulyasdavid  - 2014. július 30. 07:16

    Alumínium szalag a neve, így keress rá biztosan találsz még!

  9. Tony  - 2014. szeptember 4. 09:32

    Alakul a vas. Én marha nem mentem oda beszélgetni LosAnGyenes-i bulin. De azért megnéztem a gépedet közelebbről. Régről ismerem.

  10. keke0323  - 2014. szeptember 4. 11:31

    Majd legközelebb dumàlunk.
    Jövőre több talàlkozón is részt szeretnék venni, ha minden összejön.!

  11. DRW  - 2014. november 9. 21:57

    Februárban én is nézegettem ezt a vasat, de aztán úgy gondoltam, hogy ez nekem nagy falat. Nálad jó helyen van, szépen alakul. Gratula! Majd nyáron valahol összefutunk egy mustrára. :)

  12. Zola  - 2015. március 24. 19:58

    Milyen színű lesz?

  13. keke0323  - 2015. március 24. 21:23

    Mindig is fehér verdát szerettem volna bordó belsővel.Így fehér,bordó belül,tehát:fehér kívül.

  14. Zola  - 2015. március 24. 21:28

    Sejtettem a belső térből.

  15. matev  - 2015. április 2. 15:19

    Fehér külső, bordó belső legjobb színkombok egyike! Ráadásul GM B body. Szuper projekt.

  16. keke0323  - 2015. április 2. 20:47

    Köszi! Pár hét és talán a végére érünk!
    A te masenád se pitlák!Örök kedvenc!
    Nagyon régről ismerem,látom kényezteted szépen!
    Menteni kell amit lehet...

  17. matev  - 2015. április 26. 08:56

    Az utolsó kép mutatja,hogy kéri a B típusú rendszámot a project végén. 😏

  18. keke0323  - 2015. május 1. 08:50

    Érvényes műszakival első utam lessz az okmányiroda,mivel a gázüzem hiánya,és az ató szín mássága csak adatlapos vizsgát eredményezhet.Mikor meglessz az új forgalmi,irány a KPM.B tipusú rendszám igénylése.Csak azé, hogy újra kicseréltethessem a forgalmit az okmányba!(talán a tinta még megfoggya a srác kezit :-D)

  19.  - 2015. május 5. 20:43

    Tökéletes lesz! Gratulálok hozzá! Szép munka!

  20. csoki33  - 2015. augusztus 18. 16:42

    Szia!Gratula a kupáért!Megpróbáltad a tartály sapka cserét?

  21. keke0323  - 2015. augusztus 18. 21:35

    Köszi!
    Csak a gumitömítés szarakodott! Már jó!

  22. csoki33  - 2015. augusztus 20. 08:00

    Örülök neki hogy megoldódott a probléma.

  23. DRW  - 2015. október 27. 20:01

    Már csak azt a viharvert első rendszámot kell lecserélni kiskockára, és tökéletes lesz az összkép.

  24. keke0323  - 2015. október 27. 20:09

    Igen! Ez a rendszám nekem is ba....már a csőröm,de másik autó projekt kilátásban! Minden anyagi forrás jelenleg oda öszpontosítva!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére