Miután lekezeltem a padlólemezt, ráolvasztottam a Lacitól kapott bitumenes szigetelőt, majd jöhetett végre a már szép, tiszta szőnyeg is.
Ez sem volt egy nehéz meló.

1979 Oldsmobile Delta 88
2012 Végre a belsőtér
-
-
Végre lekerültek a dzsuvás huzatok is.
Az utolsó pillanatig húztam a cseréjét, nehogy véletlenül piszkosak legyenek. Kb. 1000 :) db. drótot csíptem el, amivel az anyagok voltak felerősítve a keretre.
A szivacsokon kívűlről már látszódott, hogy nem voltak kiülve, jó állapotban vannak.
-
Hogy mitől rozsdásodhatott be az ülés váza? Lehetséges, hogy a dübörgő V8 által keltett izgalom maradványa, egyszerűen, a bent ülők bepisiltek a gyönyörtől.
Más magyarázat nem lehet.
-
Mindegy. Akármi is lehetett, Én azért lepucoltam.
Drótkorongozás és a rozsdamaró használata után, mindent le is festettem adhezorral.
Meg is kaptam a többiektől, hogy mi a francnak kenem le, semmi értelme, úgyse látszik.
-
Ha már az alját megcsináltam, nem maradhattak ki a háttámlák sem. Szintén elég rozsdásak voltak. Azért azt nem gondolnám, hogy ezek is úgy lettek rozsdásak, mint az alsó részek. Bár... ki tudja?
Ezeket is lefestettem, és miután megszáradtak jöhettek a szivacsok,
-
majd gyorskötözővel rögzítettem az összes üléshuzatot, azután mehettek vissza az ülések a helyükre.
-
A végeredmény: mintha új lenne az összes ülés.
-
Tetőkárpit(ok) project
A tetőkárpit készítésének fázisai, az Én szemszögemből.
Először (part 1) 0%-os lett, másodszor (part 2) alakulóban lévő 50%-os, majd talán a végső (part 3), maximális és gyönyörű 80%-ot is el fogom érni! :)
Part 1 -
Szépen megmértem mindent, megvettem a tetőkárpitnak való anyagot. Vettem még hozzá plussz szivacsot is, gondoltam vagány leszek, hogyha valaki megtapintja majd a plafont, (nem a fejével borulás közben), jó puha legyen neki és azt tudja majd mondani,
- Te, basszus! Milyen állat jó puha ez a tetőkárpit! Qrva jó lett! Te
csináltad?
Én pedig természetesen dagadó mellkassal válaszolnék.
- Hát persze! Mit gondoltál!? Jó mi?
Nos, egyelőre nem így van.
-
Miután összeragasztottam a szivacsokat, olyan szar lett, hogy így végezte.
Azért a kifolyt olajat tök jól fel lehetett vele itatni, meg a kocsi alá feküdni rajta szerelés közben.
Ezekre tökéletes volt.
-
Part 2
-
De majd most!
Megint megvettem az anyagot, de most már rafinált módon, megkérdeztem a többieket, hogyan is kellene csinálni. Vagy legalábbis, hogyan szokták. Miután mindent megtudtam, új önbizalommal telve mentem az asztalos műhelybe, kértem 3mm-es Pozdorja lemezt, mondván: „TETŐKÁRPITNAK LESZ, JÓT ADJATOK!”
Adtak.
-
Nem volt könnyű felszenvedni a plafonra egyedül, de azért csak sikerült. Mondjuk, nem is lett olyan rossz. Annak ellenére, hogy nem tudom mitől lett ilyen koszos, már majdnem 50%-os.
Ez még így közel sem tökéletes.
folyt. köv.
-
Elérkezett az elkerülhetetlen, kormány csere. Cseszegettem Lacit rendesen, hogy mikor kezd már hozzá. Egyszercsak megunta a siránkozást.
- Nem tart fél óráig se és készen lesz - mondta.
Hehe, a kis naiv! :) leszedte a nem odaillő kormányt, rakta volna rá az újat,
- Hát hol vannak a csavar helyek?!?! A francba!
Nem véletlenül volt más márka kormánya rajta. A felismerés után, hogy oszlop csere, így, kilógott nyelvvel került kényszerpihenőre a project.
-
Azután meglett minden ami kellett az átalakításhoz. Ilyen lett.
Nekem nagyon tetszik, az egész belteret feldobta ez a „pici” és „gyors” változtatás.
-
Egy kis idő elteltével elkezdtem kicsit unatkozni. Mit kapjak még szét?
Ezaz! Ott a szétázott és szépen tönkre vágott ajtókárpit! Mivel magától sajnos nem alakul újjá, minimum úgy mint Christin ajtója, rászántam magam.
-
„Kénytelen” vagyok ismét neki állni egy olyan javításnak, amit még soha nem csináltam. A tökéletes végeredmény érdekében, ismét a v8cars.hu műhelyt kezdtem olvasgatni, abban is Ajtofelfa cikkét, majd beszereztem a leírt hozzávalókat és a részletes útmutató alapján elkezdtem a munkát.
-
A bőr csíkokat nem csak ragasztani akartam, hanem szépen felvarrni, kézzel, igazi tűvel. Miután rájöttem, hogy a 3 mm-es lapot nem fogom tudni átszúrni, ezért minden egyes tű helyet átfúrtam pici fúróval. Nem kis idő múlva készen lett a fúrkálás, majd elkezdtem izgulni, hogy a sok kis luk miatt könnyen ketté törhet a lap. Akkor aztán dobhatom a kukába az egészet. Óvatos leszek. A lukak szűkebbek lettek mint a tű vastagsága, ezért egy kicsit szorult minden áthúzásnál.
Mondjuk nem kicsit, nagyon szorult.
-
Miután kemény munkával végre elértem a 4.(!) lukhoz, megálltam pihenni. Letöröltem az izzadságot a homlokomról és számot vetettem, hogy mi is történt idáig: a 4 luk bevarrásáig 3 tűt törtem el.
Ekkor már eléggé röhögtek a többiek.
Ez így nem ok. Mi legyen hát? ... Akkor jöhet a titkos fegyver: a zsákvarró tű! Igen ám, de ide nagyobb lukak kellenek! Mit volt mit tenni, átfurkáltam az összes lukat vastagabb fúróval és jobban izgultam a perforációk miatti töréstől. Fogytam vagy öt kilót, de csak készen lett épségben. Megkönnyebbültem. Levezetésként felszegecseltem a vízlehúzót is.
-
Hozzászólások
Szép jószág..gratula hozzá :)
Köszönöm.
Jó projekt, részletes leírás, tetszik!
:) köszi
Szép lesz!
Tesók leszünk...?
http://www.v8cars.hu/vehicle.php?vehicle=491c142192e1a
S
Élvezetes volt olvasni, jó garázs!
A meglepiről kérünk élménybeszámolót! :)
Köszönöm!
Somus, nagyon vagány!
Unicumtomi, azon leszek, hisz' ez a cél! :)
Nagyon tetszett az egész sztori, és az autó is csodás! Gratulálok hozzá!
Gratulálok! Jó autó, szép munka. Csak így tovább.
Köszönöm!
Udv.
Jo ;esz az :)
Lacinak add at udvozletemet!!!
Üdv.,
köszi, meglesz. :)
Nagy gratula, teljesen hülye vagy, a jó értelemben. :)
:), viszont kívánom!
Jobban írsz mint ahogy focizól.:)
Gratula a verdához, köszi az érdekes leírást.
(Azért focizni is jó veled.)
Gratula! Részletes leírás, jó olvasni :)
köszönöm. :)
Tetőkorongozást, tisztítást én is csináltam.
nekem kombim van.. jó volt.:)
Ha én is kombinak csináltam volna, azt még a szomszédok is megemlegették volna! :)
Beszállok, a Custom Cruiser tetejét meg alját ugyanígy csiszoltam.
Ugyanilyen képek készültek volna, ha lett volna kedvem fotózni közben. :)
Azért, akármit is mondok, nem bánom, hogy nem maradok ki ezekből! :)
Szia,
végre megnyugodtam - minden elismerésem a tiéd, szép munka és végre az került a motortérbe, ami oda való! Gratula! Tényleg szép forma, most már bánom hogy 11 évvel ezelőtt a benzinesre csere nem jutott eszembe! Nagyon szép volt anno az eredeti fényezése!
Köszönöm!
A srácok nevében is, mert azért az érdemi munka az övék.
A fényezést sajnálom, hogy eredeti fényében nem láttam, szép lehetett. Most már sajna messze van régi pompájától. A motor is tényleg jó, ugyan keveset mentem vele még, de az is öröm volt.
Köszönöm! :)
Jó project, faja sztori! Szívhez szóló a gép hangja is :) Várom a fejleményeket! További jó munkát, sok kellemes mérföldet, tele tankot!
Köszönöm! :)
Szépen alakul a VAS.Gratula!Valamikor kéne egy mini talit rendezni Tarcsán.
Köszi, én benne vagyok, az autón sem múlik, hiszen ott van. És már csak azért is, mert szívesen megcsodálnám a tiédet élőben.
Mi zújs z-space,kész és megy már a VERDA?
Üdv.:york
Köszi az érdeklődést.
Még nincs kész, DE MÁR SZÉP FEKETE! :) A csíkozás is folyamatban, és már csak össze kell rakni. Fogom részletezni, jó sok :) képpel, ahogy eddig.
Üdv.
BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!!
Kösz! Tényleg olvasod, most már elhiszem... :)
Köszi z-space,az újabb bejegyzést,jót derültünk rajta! Képzelem, mennyit nevettetek útközben!Üdv.:york
Igen, szerencsére jó a csapat! :)
Ez nagyon bitang lesz.
:)), már nekem most is az! és még van változtatás, kiegészítés.
Na, megnéztem az új mintát. Most már egyre kíváncsibb vagyok, mit fognak szólni a csajok. :)
Tuti tetszeni fog nekik, nincs más választásuk! :))
Q...va jól néz ki, szép.
Kösz Pero! Na jó, lecselezhetsz. Egyszer! :))
Gratulálok, szép!!!!!
Köszi york! :)
...na végre megmenekült a verda, igaz átalakult, de nem baj, megmaradt és nagyon megszépült! Sok energia és kitartés kellett, a pénzről ne is beszéljünk....
Gratula!!!!
Csodálom a kitartásodat, gratulálok, klassz a verda nagyon és örülök, hogy élőben is alkalmam volt látni és megborzongani a V8-as dörgésétől, zsííír...
Vigyázzatok magatokra!
Köszi! :)
Majd, ha készen lesz mindkettő, csapatunk egy jót. Persze azért nem terepen! :)
Na, most már tényleg közel jársz, már várom, hogy élőben is láthassam.
Kösz!
De tudod, mindig közbejön valami! :) Ennek ellenére igyekszem azért.
Jól néz ki wazzee!
Kösz! :)))
Muslinca? Télen a lakkban? Ez ugye csak vicc? :D
Ha folyamatos a munka, akkor a kamrában mindig szubtrópusi éghajlat van. Lehet, hogy miután egy korábbi kocsi fényezésével végeztek, eldobtak egy körtét bent, ami az idők során jól megrohadt és abból keltek ki :), ha nem is Alien, de egy pár muslinca viszont igen. Nem hihető? Ha nekem mesélnék én elhinném. De a beszélgetés is így zajlott le, szó szerint, a biztonsági kamera mindent rögzített!
Egyébként a kép november környékén készült. :)
Egyre jobb, alakul! Gratula, szép!!!Tökjó lehet a hangja...brrrrrrr... hallom...
Köszi york! :)
... eljutsz. Ez nem kérdés. Körbenéztem a tiédet, ha meglesz minden amit szeretnél, brutális lesz. Tetszik a stílusa is az autódnak, látványosak lesznek együtt, az tuti!! :)
Gratula a géphez!Tartalmas a beszámoló.Az én Oldsom is alakul.Lehet megyek Lacihoz alkatrészekért, majd meglesem ha ott lesz.
Kösz! Szólj mikor mész, összehozunk egy találkozót. :)