Régen sem voltak rossz állapotban a hátsó műanyag elemek, de a fényezéshez képest elég mattok voltak, ezért már régóta érlelődött a polírozás gondolata.
Régen sem voltak rossz állapotban a hátsó műanyag elemek, de a fényezéshez képest elég mattok voltak, ezért már régóta érlelődött a polírozás gondolata.
És igen, pont olyan lett, amilyet szerettem volna!
Az egyik féknyereg rögzítőcsavarját cserélni kellett, mind a négyet szilikonzsírral kentem, és kaptak kupakokat is.
Feltehetően még az eredeti benzinszűrő volt az autóban, amit már régen cserélni kellett volna.
Természetesen a tartója sem maradt ki a gondoskodásból.
A régi szűrőt kíváncsiságból szétbontottam, így néz ki 30 év és kb. 150.000km után.
Ha valakit érdekelt, hogy hogyan néz ki belülről egy ilyen szűrő, íme....
A régóta hiányzó patenteket sikerült pótolnom.
Itt messze nem volt olyan rossz állapotban a sapkán a felirat, mint fehér kollégánál...
... de azért egy frissítés igazán jól esett neki.
A lényeg viszont a hátsó szekcióban zajlott!
Ahogy az a képen is jól látszik eléggé megkopott már a felirat a sok-sok év alatt.
Egy egyszerű ezüst markerrel azonban nekiálltam, óvatosan, türelemmel és nagy odafigyeléssel kihúzni a betűket.
Azt hiszem abszolút megérte! Gyönyörűen mutat, és ilyen apró dolgok változtatnak hatalmasat az összképen.
A korábbi "ideiglenes" festéknek se stimmelt igazán a színe a Chevrolet feliraton, hát őt is kezelésbe vettem.
Azért van "némi" különbség a szürke és az ezüst között!
És hát ilyen lett, miután elkészültem. Már olyan régóta halogattam, de végre rászántam magam és beszereztem a megfelelő filcet hozzá (nem volt egy 1000-es), és így utólag azt mondom, hogy más is bátran próbálja ki. Némi kézügyesség és türelem elengedhetetlen hozzá, de ezekkel a filces markerekkel szerintem nagyon könnyen és szépen lehet dolgozni.
Hozzászólások
Komoly munka! Gratulálok
Köszi szépen!
Igen egész sok a meló, de minden percét imádom!!!
Én is gratulálok, nagyon sok melóval nagyon szép lett!
Köszönöm szépen! A sok munka még nem ért véget, van még hol szépülni.
Elképesztő munka,elképesztő kitartás,nagyon-nagyon irigykedem,úgy hiszem pár információt fogok hasznosítani a leírásodból ha meg tudom majd élni én is ezt a fajta felújítást !
Itt jól kijön a gép szeretete,és látszik hogy a gazdaságosság ,vagy a rentábilis megtérülés az mélyen lent maradt a szerelőakna aljában az olajsárban..ez a TE autód,nem másnak készült.
Amit sokan nem látnak még : szinte egy ilyen autónak párja még az amcsi találkozókon is alig van,nemhogy az utakon !
Nagyon szépen köszönöm, remélem mihamarabb személyesen is lesz lehetőségünk beszélgetni!
Azért ha egyszer eladod,az eurotax árhoz add hozzá a beleölt munkaórákat felszorozva egy átlag rezsióradíjjal :-)
Ha egyszer értékesíted a gépet (de ne tedd! ),akkor ezeket az oldalakat nyomtasd ki előtte,és tedd a prospektusok közé,mert ez még egy autónyi árat megér legalább annak aki átlátja ezt a rengeteg melót amit beleteszel .
Még mindig csodállak és meghajlok előtted !
Pokol egy olyan autót rendbe tenni,amiből sok készült,de a használattól egyszerűen elpárologtak az utakról.. nyom nélkül eltűnve.
A tipikusan amerikai autókhoz amiből 1/10-ét gyártottak,sokkal könnyebb bármit beszerezni mint ezekhez ..amit a nép használt,legyűrt.leharcolt,majd kidobott.
Az alkatrészekkel kapcsolatban igazad van, a mechanikát leszámítva nagyon nehéz bármihez is hozzájutni. A képekből már készült egy nyomtatott kivonat, hogy legyen mit lapozgatni annak, akit érdekel mi történt az autóval idáig. Az pedig a legeslegutolsó dolog lenne, hogy megváljunk tőle, hisz ez már régen sokkal többről szól, mint "pusztán egy autóról".
Gratulálok ehez a projekthez.Látszik hogy szereted az autód.
Köszönöm szépen! Igen az imádat az határtalan az autó irányába.
Gratulálok! Ez komoly projekt, jó képekkel, leírással!
Köszönöm szépen! Így egyben olvasva egy hosszú téli este programja.