1977 Chevrolet Camaro LT

  • Volt ebben az autóban egy ilyen állapotú motor.
    Nem eredeti, hiszen egy GMC Vortec az illető, de mivel az OT úgysem cél, ezért marad, és megújul.

  • És ahogy a teljes autó, ez is az utolsó csavarig szét lett bontva. Szerencsére elég jó állapotú volt, így sem a hengerek fúrása, sem a főtengely felújítására nem volt szükség.

  • Természetesen szimmeringek, tömítések és gyűrűk mind újak lesznek rajta. Így már azért másképp kezd kinézni!

  • Új benzinpumpa, felújított vízpumpa és új rozsdamentes csavarok mindenhová.

  • Postás hozott szépen csillogó tárgyakat, és ezekre érdemes áldozni, hogy újak legyenek, mert nagyban meghatározza egy autó külsejének minőségét.

  • Difi ilyen volt hajdanán

  • Majd megújulás közben

  • Hátsó dobfék hajdanán

  • Így már lassítani is fog!

  • Kész a hátsó híd, mehet be az autó alá!

  • A festés előkészítő munkák 9 hónapig tartottak. Mondjuk nem siettettük, a minőséget nem áldoztuk fel a kapkodás oltárán. Minden elem mm pontos beállítása, főleg a szerkezet eredeti állapotának ismeretében nem volt kis munka.

  • Olyan színkombinációt akartam, amiből még kevés készült itthon, így a gyári kontúrral, felül fekete, alul pedig attól eltérő lett kiválasztva.
    Először a fekete került fel.

  • Alul pedig kék lett. Nekem tetszik.

  • Közelebbről ilyen. Festett ezüst kontúrcsík választja el a két színt, amelyet több réteg lakk takar. Szép lett a fényezés, egyáltalán nem narancsbőrös, jó festőt sikerült találni!

  • Történelmi pillanat, ismét 4 keréken az autó! Alákerült a hátsó híd, igaz az új laprugók keményebbre sikerültek a tervezettnél, így most nagyon fennhordja a fenekét. Megnézzük mennyire ül le, ha többletsúlyt kap, aztán visszatérünk a kérdésre.

  • A magasság miatt a hátsó stabilizátor rudat sem lehet egyelőre betenni a helyére, pedig milyen jól néz ki minden!

  • Újabb fontos mozzanat, bekerült a szíve. Ugyan még nem dobog, az új szívóteknő szívat bennünket, mivel a két középső furat nem jó szögben áll, így nem került a helyére.

  • 2015 március. Elkezdődött a belsőépítészet. Meghatározó lesz az enetirör tekintetében, hogy a színek illeszkedjenek a külsőhöz.

  • Persze mindez nem a végén rejtett alépítményeken, hanem a látható elemeken lesz majd tetten érhető, ahogy az újrabőrözött műszerfalon is megjelenik. Belül is kék-fekete lesz.

  • Bekerült a műszerfal, benne az új műszeregység borítással. Nehezíti a helyzetet, amikor az eredetinél több elem kerül bőrözésre, (pl az A oszlop), mert kisebb a hely, szorosabbak az illesztések.

  • Kárpitosmunka is halad a padlón, illetve az elkészült ülések és középkonzol is a helyükre kerülnek.

  • Üvegek a helyükön, a hátsó új lámpák is jól mutatnak. A lökhárító is fent van, de helyzete még nem végleges.

  • Épül, szépül a motor és a motortér egyaránt. A gyenge kéttorkú karbi helyett kapott egy négytorkú Rochestert.

  • Örömmel jelentjük, hogy a motor az összerakást követően az első próbán azonnal indult és gyönyörű, erőteljes hanggal, egyenletesen jár.

Hozzászólások

  1. Zsolti  - 2011. december 12. 13:05

    Ezt most elkezdjük felújítani végre. ((-:

  2. babu  - 2014. január 3. 17:19

    Szerintem szép. Söt! A legszebb... :-) Vigyázz rá!

  3. Sztrogof  - 2014. július 31. 22:58

    Aztán lehet tudni mi lett ezzel a szép járgánnyal?

  4. Skyhawk  - 2016. február 5. 18:58

    Szépen haladsz,nagyon szép Camaro lesz ez! Nagyon tetszenek a színei,szerintem nagyon jól válogattad össze,ütős lett!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére