Volt ebben az autóban egy ilyen állapotú motor.
Nem eredeti, hiszen egy GMC Vortec az illető, de mivel az OT úgysem cél, ezért marad, és megújul.

1977 Chevrolet Camaro LT
-
-
És ahogy a teljes autó, ez is az utolsó csavarig szét lett bontva. Szerencsére elég jó állapotú volt, így sem a hengerek fúrása, sem a főtengely felújítására nem volt szükség.
-
Természetesen szimmeringek, tömítések és gyűrűk mind újak lesznek rajta. Így már azért másképp kezd kinézni!
-
Új benzinpumpa, felújított vízpumpa és új rozsdamentes csavarok mindenhová.
-
Postás hozott szépen csillogó tárgyakat, és ezekre érdemes áldozni, hogy újak legyenek, mert nagyban meghatározza egy autó külsejének minőségét.
-
Difi ilyen volt hajdanán
-
Majd megújulás közben
-
Hátsó dobfék hajdanán
-
Így már lassítani is fog!
-
Kész a hátsó híd, mehet be az autó alá!
-
A festés előkészítő munkák 9 hónapig tartottak. Mondjuk nem siettettük, a minőséget nem áldoztuk fel a kapkodás oltárán. Minden elem mm pontos beállítása, főleg a szerkezet eredeti állapotának ismeretében nem volt kis munka.
-
Olyan színkombinációt akartam, amiből még kevés készült itthon, így a gyári kontúrral, felül fekete, alul pedig attól eltérő lett kiválasztva.
Először a fekete került fel. -
Alul pedig kék lett. Nekem tetszik.
-
Közelebbről ilyen. Festett ezüst kontúrcsík választja el a két színt, amelyet több réteg lakk takar. Szép lett a fényezés, egyáltalán nem narancsbőrös, jó festőt sikerült találni!
-
Történelmi pillanat, ismét 4 keréken az autó! Alákerült a hátsó híd, igaz az új laprugók keményebbre sikerültek a tervezettnél, így most nagyon fennhordja a fenekét. Megnézzük mennyire ül le, ha többletsúlyt kap, aztán visszatérünk a kérdésre.
-
A magasság miatt a hátsó stabilizátor rudat sem lehet egyelőre betenni a helyére, pedig milyen jól néz ki minden!
-
Újabb fontos mozzanat, bekerült a szíve. Ugyan még nem dobog, az új szívóteknő szívat bennünket, mivel a két középső furat nem jó szögben áll, így nem került a helyére.
-
2015 március. Elkezdődött a belsőépítészet. Meghatározó lesz az enetirör tekintetében, hogy a színek illeszkedjenek a külsőhöz.
-
Persze mindez nem a végén rejtett alépítményeken, hanem a látható elemeken lesz majd tetten érhető, ahogy az újrabőrözött műszerfalon is megjelenik. Belül is kék-fekete lesz.
-
Bekerült a műszerfal, benne az új műszeregység borítással. Nehezíti a helyzetet, amikor az eredetinél több elem kerül bőrözésre, (pl az A oszlop), mert kisebb a hely, szorosabbak az illesztések.
-
Kárpitosmunka is halad a padlón, illetve az elkészült ülések és középkonzol is a helyükre kerülnek.
-
Üvegek a helyükön, a hátsó új lámpák is jól mutatnak. A lökhárító is fent van, de helyzete még nem végleges.
-
Épül, szépül a motor és a motortér egyaránt. A gyenge kéttorkú karbi helyett kapott egy négytorkú Rochestert.
-
Örömmel jelentjük, hogy a motor az összerakást követően az első próbán azonnal indult és gyönyörű, erőteljes hanggal, egyenletesen jár.
Hozzászólások
Ezt most elkezdjük felújítani végre. ((-:
Szerintem szép. Söt! A legszebb... :-) Vigyázz rá!
Aztán lehet tudni mi lett ezzel a szép járgánnyal?
Szépen haladsz,nagyon szép Camaro lesz ez! Nagyon tetszenek a színei,szerintem nagyon jól válogattad össze,ütős lett!