Automata váltós autónál ha rossz az önindító az "halálos" probléma lehet.
Bementem a munkahelyre kocsival de már nem tudtam hazajönni vele. Szerencsére ott adta meg magát végleg.
A szétszedést a Service Manula elég egyszerűen leírja, csak a folyamat nem úgy van.
Pár dolgot le kellett szedni hozzá úgymint első hőpajzsot az első leömlőt, hűtő ventilátort, a motorbólintást gátló bakot ill. annak a tartó konzolját a motorról, a felső hűtőcsövet le kellett kötni a hűtőről, a légkondicionáló kompresszoráról a csöveket (tehát a töltés elszállt), az alsó borító műanyag lemezeket, de itt az egyik miatt nem lehet hozzáférni a önindítóhoz ezért csak elfeszítve ,törve az egyik takarót, lehetett oldani az egyik csavart amihez amúgy sem lehetett hozzáférni csak úgy ha a motort pajszerral hátrafeszíti az ember a hasával (mert nincs három keze) és közben a oldja a csavart. Kegyetlen volt.
Aztán kiderült az igazság a szétszedés után. Rézérintkezők elkoptak teljesen a műanyagig, a sarokban láthatóak a régiek.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!