Igen unatkozom kell egy kicsit foglakozni a kocsival most mivel nagyrészt müködik igy a felmerülöő problémák orvoslása kerül terítékre mint például coupe mivolta miatti nagy ajtó ,és lógása ,hiányos hifi ,zörgő fékbetétek illetve még egy kis kalória összekaparása sok munkával :)

1973 Pontiac Lemans Sportcoupe
Hibák orvoslása,,more hp :)
-
-
Megérkezett a magno kábelszett most már ki tudom próbálni remélem működik rendesen .....
-
-
-
Igen a kocsi 6 éve lett összerakva kb most jött el az a nap amikor szetszedem és kifinomítom a hibákat rajta ,a karbi és spacer ,szívóteknő kombón látszik hogy mennyire nem passzol semmi semmihet a tömitésen latszik a szivóteknő lenyomata ,összerakásnál sajnos ezek felett akkor átsiklottunk.Hengerfej járatait megnéztem egyeztettema gépműhelyes bácsival mi is lenne ehlyezt mit kéne csinalni hogy kicsit kalóriadusabb legyen a cuccos.7h1 es hengerfej van kocsin amivel 175 Le teljesített uj korában .Ugyan 72 megváltoztak a mérési kritériumok (ezt már a forumon is megvitattuk) de jó lenne azért kulturált keretek között még egy kis dinamikát belevarázsolni.Külföldi forumokon is sokat vitatják mit hogy lehet hogy mégjobb legyen ,amire jutottunk az a motor alacsony kompresszioval rendelkezik a 60 as évek környékén futott kocsikkal ellentétben amin ugye kellene változtatni hogy legyen értelme a többinek is....Sikerült komunikalni egy olyan emberrel aki versnykocsikat gyárt ugyan nem usa vasakat de a tuning az tuning ,,,,Föképp kiemelte a beszélgetés soarán hogy a gyáritól eltérő tuning cuccok szivoteknő tengely normális működéséhez a megfelelő kompressziora is szükség van ,,,,((megjegyezte gyári motorba tuning tengely nagy karbi szivóteknő kombó sose hozza a a várt teljesítményt amit fékpadon is lehet szemléltetni)) igy megfogadva tanácsát emelunk a kopresszion normális értelmes kereteken belul max 9,5:1 de inkabb maradunk a 9 nél ...Gyártunk hozzá megfelelő spacert ami kulturaltan összeköti a karbi csatornáit a szivóteknővel,persze jó hőszigetelő anyagból ,,,a megfelelő embert már meg is találtam hozzá..jelenleg rösviden ennyi lesz az esemény remélem eredményes lesz a tuning.
U.I:Igen a kézi váltó kurvajó lett .) -
-
Kb mintha köze nem lenne a szívóteknőnek a tömítéshez ,de a tömítés hibátlanul passzol a hengerfejhez ......Hát ez azért a minőségi terméktől messze van....
-
Kukucs :)
-
Jelenleg igy néznek ki hengerfej csatornái ...
-
Gyors méréssel 90ccm az égéstér és csinaltam egy próbamérést 72ccm re hogy ugy kb mennyit kellene leszedni,ezek még csak tájékozódás jellegűek....
-
igy nézett ki elötte...
-
utána igy,,még kell rajta finomitani dehát első portlásom....
-
Tömítésel együtt alakitottam össze majd ráfordítom a szívóteknőre is ....
-
Tömítéskészlet :)
-
A két hengerfej felújítva ,szelepszárszimeringezve ami idáig nem volt,szelepek köszörülve ,fészek bemarva ,1 mm lekapva belőle.....
-
Csak letakartam ne menjen teli porral de kapott felületkezelést a tengelytakaró is mert az is keserves állapotban volt....
-
Sajnos eljött ez a nap is...Eladva
Hozzászólások
naaa!
ez érdekes. szöveg a képekhez?
mesélj!
Gratula!!nagyon szép lesz!
Hoppá, erről nem is tudtam...!
Szép forma, itthon eléggé ritka, mikorra tervezed, hogy lábra áll...?
Gratula hozzá!
Koszonom a hozzaszolasokat ahogy valtozik a helyzet irok.en ugy tudom csak ez az 1 van de ha van valakinek szivesen meghallgatnam velemenyet otleteit(alkatresz mibol mit) :D
Wow, ez nagyon fasza! Gyönyörű forma!
Milyen alkatrészek kellenek? Van néhány jó forrásom 73-77 A-bodyhoz.
Szia!
Gratulálok az autóhoz, remélem gyorsan elkészülsz a felújítással és sok örömöd lesz az autóban
Jó formájú gép! Kitartás hozzá. Innen segítenek majd sokan ha elakadsz.
Koszonom Zola hogy felajanlottad a segitseget igazaboool engem tetökarpit vezermutengely belso karpit patentok erdekelnenek vagy esetleg olyan link ahol ezeket meg lehet nezni hogy mi mennyi (vez tengelybool hogyhogy mien karakterisztikaja van)
Üdv.Rettentő jó formája van a paripádnak.Remélem ha kész élőben is fogom látni.Gratula.
Hoppá! Ez igen! :)
Huhhhúúú de gyönyörű lett... Ez a szín nagyon el lett találva, szépen csillog villog ;) Sok sikert a továbbiakhoz...
fasza! és jól is áll neki ez a szín... gratula
Nagyon ütős lett. Főleg ezzel a színnel. Grat!
Gratula, nagyon állat lett! sok sikert és kitartást az első mérföldekig:)
:D
Ez baromi klassz!!!
Szépen haladsz, remélem mihamarabb látjuk élőben!
Szia!Te véletelenül nem szerencsi vagy szerencs környéki vagy?Mert tesóm látott 1 amerikai autót szerencsen,de csak annyit tudott róla beazonosítani,hogy vmi P betűs,piros,californiai rendszám,meg össze felé ment az eleje:D
Az a 10centes ütött :) Én is meghagytam volna :))
Bp :)
Csatlakozom az előttem szólókhoz:Igen, a tízcentes az gyári!
De jó projekt ez! Hajrá!
Szép kocsi, jó kezekben, csak így tovább!
Fantasztikus autó,fantörpikus 10 centes megoldással!De én is meghagytam volna!Gratula!Melyik találkozón lehet megnézni élőben is ?
Egyenlore meg sok dolog hianyzik ebben az evben valoszinuleg meg sehol....:(
Nagyon látványosan haladsz!
Jó lenne már az utakon látni :)
Haver, le a kalappal, álomszépre sikerült összeraknod... ha valahol élőben is megtekinthető lesz esetleg, feltétlenül tedd közzé... Gratula!
Szép ez a pontiac-nagyon.
Ügyesen megcsináltad.
Gratula hozzáá.
Az egyik leg brutálisabb gép amit valaha láttam.
:D Köszi
Szevasz!
Érdekelne, hogy amiken guritottad, lemezfelnik meg vannak- e, netán eladnád- e azokat, és mennyiért?
Köszi!
Im
06205196364 H-V 9-17
Jó lesz ez! KITARTÁS!
Egyszer jah :D
Szep vas! Remelem V8 talakozon ott leszel vele :)
Talan addigra az enyem is elkeszul :)
:)))) En is remélem .....
Gyönyörű!
Köszönöm.
Tetszetős vasaid vannak!
A ponyvával vigyázz, mert ahogy mozgatja a szél, faszán le tudja csuszatolni a fényezést az élekről, sarkokról leginkább.
Becsülöm a kitartásod!
Jó lett a Ponti!
Ez a szövetes belsejü de atszoktam kötni :) mar tanlutam belole :D:D:D:D:DD:
Gratulálok.
Nagyon full lett a vas.
Minden elismerésem.
Köszönöm ugyan meg nincs teljesen kész de mar joo utonvan .De szerintem soha nincs kész egy ilyen auto. :D
Jól megnéztem komáromban, elég finom, szép meló-jó kocsi, gratulálok hozzá.
Köszönöm nem csak az én érdemem van még böven mit javitani rajta .Komárom a garázsban töltött 4 év uténi elsö 100km ere az autonak szinte hiba mentesen!!!(alapjáratprobléma,keverékképzés).Remélem teljesen tökéletessé tudjuk tenni.
Sok sikert a gephez.Szep lett!
Köszönöm,,,tudásunk és lhetőségeinkhez képest amit meg tudtunk azt meg tettuk :))))
Köszi :))) sose szerkesztettem a szövegeket csak irom és irom ha van benne hiba az ugy van helyén :D:D:D:
mikor lesz már kééééész? *.*
Soha :D::D:D:
halad ez... :)
Le a kalappal a lelkesedésért és kitartásért :) jó lesz végre látni a kicsikét valamelyik találkozón :) hajrá hajrá
Küzdök vele mint malac a jégen :))))
pukkantom a pezsgőt! :)
Én meg a legelső postát bankot :D:D:D:D Annyi pénzem nem maradt hogy müanyag poharad vegyek a pezsgőhöz igy igyunk üvegből :DD:
a váltóhoz tudtad használni az adaptert, vagy más megoldás lett?
Egyenlőre még csak gyüjtöm a cuccokat a projekthez meg az infokat is de előre is köszönöm segitséged :)
csak jelzem, hogy 4 seb kézihez éppen hogy rövidebb áttételt szoktak szerelni , nem hosszabbat.
csak jelzem. :)
amúgy fasza, és kézi jampi is.
Szia meglátjuk az eredményt jlenleg benne van a hatsó hidba az áttétel egy probat megér először ugyis a hatsó hid fog bekerulni a helyére a váltó csak késöbb fog ha hossszu lesz akkor cserélek egy áttételt rövidebbre egyenlőre azzzal is megelégednék ha mar össsze lenne rakva és csak áttételt kellene cserélnem :))
ok, de vigyázz, mert a hosszú áttételes hídba- mint pl a 2. 54 nem biztos, hogy belemegy a rövidebb support! öntési különbségek vannak, amivel rettenetesen be lehet szívni. :) spacer szettet lehet kapni pont ezekre az esetekre, de ne kelljen. :))
Köszi remélem egyszerű lesz ,,én ebben bízom :)
Nagyon szuper a verda :)
:) Probálkozom azzá tennni!
Chevy lendkerék vajon jó neked? Az van.
Sajonos nem ,,,,már rendeltem ,,, 166 fogas 2,75 ös középpel de köszönöm :)
Szép hosszú közös sztoritok van... Kár, hogy keveset futott ezalatt. Az új tulaj jól járt.
Sajnos ezt hozta az élet.