1977 Chevrolet Blazer K5 Hardtop

03

  • A lakatosnak szerencsére nem lesz sok tennivalója, elég jó állapotban vannak a lemezek.

    Kis egyengetés, simítás és olyan, mint az új!

  • Azért harapott belőle az idő vasfoga is....

  • ....voltak gyenge pontjai a csomagtérajtó aljának.

  • ....és ilyen lett.

  • Közben Csikó mester sem tétlenkedett, nekiugrott a motornak és váltónak.

  • Elvittük a karosszériát és az alvázat a homokfúvásra. (december eleje)

  • A motorblokkal lesz meló, de nem reménytelen. Legalább teljesen eredeti, a kezdetek óta ebben a karosszériában van.

  • Feltárjuk a múltját is....

  • Alapméretű dugók, ezt a blokkot még nem fúrták, az tuti!

  • General Motors négycsavaros, 350 cu in V8 light truck blokk '77-ből.


    A benne lévő olajsár is kb. erre az időre datálható.... :)

  • Itt már a gépműhelyben dolgoznak rajta.

  • A 0.30-ra fúrás után, épp most hónolják.
    (kémfotók)

  • Főtengelyköszörülés....
    (kémfotók)

  • Megérkezett az alkatrész csomag első turnusa a motorhoz és a váltóhoz.

  • Köszönjük a gépműhely remek munkáját, elég beszédes a blokk....

  • A hengerfej maradt a gyári, de síkba lett húzva és a szelepek is be lettek csiszolva.

  • A képen ugyan nem látszik, de Edelbrock 7102 - Edelbrock Performer RPM Cam and Lifter szett került bele.

  • Íme, a végeredmény!

  • Ez esetben is, köszönjük az értékes munkát Csikó mesternek! :)

  • Elkészült a homokfúvás második fejezete.... (január vége)
    Az alváz még maradt.... :(

  • Közben ellátogattunk Szerviznorbihoz, Füzesabonyba és vásároltunk műszerfalat, felniket, hátsó ülést, terepváltó-takarót, elektromos ablak szettet, Chevrolet feliratot, még pár apróságot a Blazer-hez és néhány hasznos tanácsot is kaptunk.
    Köszönjük a korrekt üzletet! :)

  • Nem volt sok gond a bódéval, szinte csak igazítani kellett rajta.

  • A régi műszerfal már szét volt metélve, így a frissen beszerzettet már csak installálni kellett.

  • Nem készült el a homokfúvás harmadik fejezete.... (február közepe)
    Átszállítottuk Kiskunlacházára....

  • Másnap már minden készen volt, kompletten tudunk menni a fényezésre.

Hozzászólások

  1. Rubicon  - 2015. február 7. 13:27

    Szevasztok EK Autó!
    Sokszor beugrottam már a Blazer garázsába.Ez igen!
    Régen volt már hogy nagy küzdés árán( az első trailerre nem fért fel ) hazahoztam a Németektől.
    Sajnos nekem nagy falat lett volna a felújítás. Örültem hogy elvittétek, vehettem még Jeepet az árán.
    Örülök,hogy újra az úton van.Szerintem a legszebb amit eddig láttam.
    Jó látni az igényes munkátokat.A szín is telitalálat.
    Sok sikert és sok pénzes vevőt kívánok!
    Az előző tulaj: Puskás István


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére