1977 Chevrolet Blazer K5 Hardtop

05

  • A karosszéria elemek ismét visszakerültek, összeállt a robusztus kép!

  • Kivittük a NAAF-ra begyűjteni az elismeréseket - sikerült. :)
    Köszönjük a rengeteg biztató szót és támogatást, új lendülettel folytatjuk az autó restaurálását.

  • Feszítünk a Blazer mellett - később majd benne. :)

  • Folytatjuk az építést, rögtön egy 4"-es emeléssel.

  • Újabb apróságok a tökéletesítéshez.

  • Az orrdísz lényeges kiegészítő egy Blazeren.
    Ez egy '73-76 -ig szerelt pickup dísze volt, de az autentikus forma miatt inkább elnyerte a tetszésünk, mint a korabeli változat.

  • Elkészült időközben az új kárpit is.

  • Helyszínt váltottunk.
    Az építés utolsó fázisait a zuglói műhelyünkben folytatjuk.

  • Az elektromos hálózatot építi Kundi....

  • A legapróbb részletek jellemzik az építés minőségét, így a csavarok tisztasága és felújítása is fontos része az autónak.

  • A szigetelésre sok figyelmet fordítottunk - igyekszünk csendes, luxuscirkálót építeni a robusztus, spártai felépítése ellenére.... :)

  • A fülke is halk lesz....több réteg hő, hang- és rezgéscsillapító lesz alattunk.

  • A motorblokkot felöltöztettük, bekötöttük és készülünk az indítására.

  • A beltérrel kezdtünk foglalkozni.
    A műszerfal egyes részeit megerősítettük, megragasztottuk.

  • Kopottas felületét kárpitsprayjel újrafújtuk, hogy egységes felületet mutasson.

  • Az eredmény önmagáért beszél! Nagyon jól fed a spray, ráadásul belemarja magát a műanyagba, így nem is fog az idő múlásával lekopni.

  • Beépítettük a műszerfalat, így kezdenek összeállni a műszeregységek, a kormány és egészen kezd kialakulni a beltér képe.

  • A szigetelés és a szőnyeg folytatódik hátul is, valamint a csomagtér oldalfalát is a beltér fabetéteihez alakítottuk.

  • Óriási, de annál kényelmesebb kartámaszt alakítottunk ki a komfort érdekében. Plüsst és valódi bőrt használtunk a beltér teljes újrakárpitozásához.

  • Motoros ablakokat építettünk.

  • Megvoltak az eredeti szigetelések - ezeket megtartva, visszaépítettük azokat.

  • Az oldalkárpit is plüss borítást kapott, bőr kiegészítéssel.

  • A beltér fa(hatású)betétjeit a kormány színéhez igazítottuk - famintázatú műanyag fóliával fedtük az elemeket.

  • Befejeztük az autó építését, már csak apróságok, néhány részlet maradt hátra a 100%-ból, amit tavasszal pótolunk.

    Leálltunk vele a garázsba - a magasságát tökéletesre belőttük, 10-12cm még maradt is a plafon és az autó teteje közt! :)

Hozzászólások

  1. Rubicon  - 2015. február 7. 13:27

    Szevasztok EK Autó!
    Sokszor beugrottam már a Blazer garázsába.Ez igen!
    Régen volt már hogy nagy küzdés árán( az első trailerre nem fért fel ) hazahoztam a Németektől.
    Sajnos nekem nagy falat lett volna a felújítás. Örültem hogy elvittétek, vehettem még Jeepet az árán.
    Örülök,hogy újra az úton van.Szerintem a legszebb amit eddig láttam.
    Jó látni az igényes munkátokat.A szín is telitalálat.
    Sok sikert és sok pénzes vevőt kívánok!
    Az előző tulaj: Puskás István


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére