
2007 nyarán került hozzám ez a busz,első gazától,elég jó bőrben.45000 mérföldet futott,a motorja gyönyörűen jár,a váltó hibátlanul vált.Kisebb esztétikai hibák persze akadnak,és a kopó,öregedő alkatrészek is cserére szorulnak.
A belső gyári állapotú,még így nagytakatítás előtt is szép.
2007 augusztus 14.A komáromi taliról hazatérve,egy nap kiadós alvás után,begurultam a műhelybe...
Hátulról támadok...
Új fékmunkahengerek,fékpofák,fékdobok,kézifékkötelek és lengéscsillapítók kerültek beszerelésre.
Elöre új féktárcsák,új fékbetétek,karmantyúk,porvédők és lengéscsillapítók kerültek.
Beugrott még egy Exide Extreme XC07-es akkumulátor ami a biztos indításért felelős...és egy 100Ah-s Banner munkaakkumulátor amiből a belső fények,hifi,tv,dvd,motoros ágy,stb táplálkoznak
Kicseréltem a gyertyákat,a kábeleket,a rotort,az elosztófedelet,az összes szűrőt,összes olajat,kipufogódobot,katalizátort.
Új fékcsövek...új krómrács előre,új króm lámpakeretek,új lámpák, szélvédő, vízlehúzók, gumiabroncsok és még sok sok "cukoráru".
A generátor,önindító,klímakompresszor is felújításra kerültek,a klímarendszer új csöveket,tömítéseket kapott és feltöltésre került.
2008.03.14. Rajtra kész!
2008. december...új kerekeken gurulunk...
...éjszakai járat...
Hozzászólások
Gyönyörű darab!! Gratulálok!