1977 Oldsmobile Custom Cruiser

Custom Cruiser

  • Szia!

    Köszönöm, hogy benézel a garázsomba, ahol egy nem kicsi '77-es Olds parkol.
    A motorja kb 6600 köbcentis (403 cui) V8-as, négytorkú Rochester karburátora és háromsebességes automata váltója van.
    Az akkoriban rendelhető extrákból kapott egy-két finomságot, mint például légkondi, vagy az 5 (igen, öt) elektromos ablak, és még néhány apróság.
    Az autót egy magyar származású osztrák hölgy vette meg először Ausztriában, szalonból 0 km-esen.
    Nem véletlenül írok kilométert, hiszen ez egy európai piacra gyártott modell. Sárgák a hátsó indexei, és a sebességet is km/h-ban mutatja.

  • Néhány technikai adat a forgalmiból:

    Hossz: 5524 mm
    Szélesség: 1951 mm
    Magasság: 1473 mm
    Fordulókör átmérője: 12.8 m

    Végsebesség: 172 km/h, de ez szerintem hülyeség. Egyszer másodikban mentem 140 körül.

  • Saját tömeg: 1914 kg
    Terhelhetőség: 612 kg
    Megengedett össztömeg: 2526 kg

    Fahrzeuggruppe: Kombinationskraftwagen:)

  • Néhány szó a motorról:

    Nyolchengeres, 16 szelepes (nagy szó), 90°-os V motor.
    Max teljesítmény: 185 ló 3600-as furdulaton.
    Max nyomaték: kellemes 433 Nm már 2000-es fordulaton.
    Sűrítési arány: 8.5:1.
    Fogyasztás: sok!

  • Feltöltési adatok:

    Hűtőrendszer: 15.6 l
    Differenciálmű: 2 l
    Üzemanyagtank: 83.3 l
    Motorolaj: 4.75 l
    Kormányszervó: 1.2 l
    Váltóban olajcsere: 2.8 l
    Váltófelújítás után feltöltés: 9.5 l

Hozzászólások

  1. Flanker  - 2008. november 2. 21:46

    Szia:) Szeretnék itt is Gratulálni a GÉPHEZ :) Sok sikert Kívánok:)

  2. Unicumtomi  - 2008. november 2. 22:40

    Üdv a kombi klubban!
    Kocsit mielőbb az útra, gumit ráégetni az aszfaltra, aztán hajrá!
    Gratuláció, és üdv itt!

  3. NaNo  - 2008. november 4. 00:19

    Üdv kombista!
    Rakd minnél hamarabb rendbe és akkor megy a kombiskép ezerrel....

  4. custom cruiser  - 2008. november 4. 22:35

    Köszönet mindannyiitoknak, srácok.

    A tervek szerint jövő nyárra a kombi maximálisan forgalomképes lesz. Ha ez megvan, lehet csinosítgatni OT-ra. Már most nagyon sok segítséget kaptam fórumosoktól, ismeretlenektől. Ez sokat visz előre. Komáromban leisszuk!

  5. kerekes54  - 2008. november 5. 22:16

    Gratu hozzá, szép a kombi nagyon!
    Sok szép mérföldet (ill. km-t) hozzá, és rengeteg benzintkívánok neked.

  6. Toda  - 2008. november 8. 07:47

    Jó kis járgány!! :-)
    Belső képeket is csinálj mjad, érdekelne!

  7. matev  - 2008. november 8. 11:04

    A kombik elméletileg mindig sperr-es diffivel készültek. Lehet, hogy ideje lenne már egy olajcserének a diffiben. Az autó meg nagyon jó, eredeti, gányolásmentes a legjobb alap!

  8. Husa  - 2008. november 10. 01:05

    Hello!A váltód jó,így működik helyesen!Szép tiszta,hozzá való olaj legyen benne,az a lényeg.

  9. Black Chevy  - 2009. január 29. 19:11

    Szép vas! Gratulálok a választásodhoz!
    Sok boldog évet és mérföldet!
    Üdv:Black Chevy

  10. Klajzen  - 2009. április 3. 13:51

    Szia ! Elöször is szeretnék gratulálni az autódhoz , lehetőség szerint gyárira csináld meg légszíves , ha lehetne igy idegenként ilyet kérni valakitől ! Az autó , ha jó tévedek ' 76 november környéke , Bécsben Phur -nál lett vásárolva , gyárilag 8 személyes , fa mintás tapétával az oldalán ... Sok szép emlékem füzödik ehhez a kocsihoz , 18 évesen ezzel jártunk Pesten , és most , hogy megláttam , háát .... Megnézhetném a kocsit ? Ha gondolod , itt elérsz : klajzen kukac freemail.hu

  11. Zola  - 2009. június 5. 09:12

    Jó az alkatrészfal! :)

    Telerakni az egész csomagtartót egy kisebb vagyon lenne, van hely bőven.

  12. Mocorgó  - 2010. január 16. 21:10

    Jókocsi!Örülök ,hogy összefutottunk!

  13. bigyesz  - 2010. június 15. 09:08

    Még mindig szép a kombi!
    Örülök, hogy tudtunk beszélni Lajosmizsén!

  14. pisti  - 2010. július 28. 17:20

    Jajj de fasza túraautó ez. Ideális lenne egy újabb erdélyi túrához!

  15. párduc007  - 2010. augusztus 22. 22:16

    Jó a vas, jó garage! Csak így tovább!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére