
1977 Chevrolet Caprice Police Lowrider /és NYC TAXI
Caprice
-
-
-
-
-
-
-
Érvényes papírok,érvényes vizsga ,rendszám. Rendezvényre ,filmforgatásra bérelhető
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Már évek óta foglalkoztatott a gondolat,hogy a meglévő Monstertruck mellé építek egy kisebb méretű reklám járművet. Klasszikus USA rendőrautóra gondoltam. Mivel elsősorban Fordos vagyok így erre a típusra gondoltam. Pár évvel ezelőtt egy kiállításra hozott egy Német cég egy Caprice Lowridert. Úgy döntöttünk,hogy megvásároljuk. Rögtön egy fékjavítással ,és egy motor szét -összeszereléssel kezdtük . A fékjavítás közben a lélegzetünk elállt amikor az autót megemeltük. Folt hátán folt,agyon gittelve kóbor 12V kábelek szana szét, minden tiszta lucsok,olaj. Féltérdre rogyott hidropumpák,akkumlátorok. stb stb. A Német precizitásnak nyoma sem volt sehol. Miszlikre szedtük. Lökhárítótól lökhárítóig nagyon igényes mindenre kiterjedő lakatosmunkát kapott. A hidropumpákat rendbe tettük ,átkötöttük,átvariáltuk. ( köszönöm a Zsolesz,és a Bigpunk segítségét) Az új aksikat ,és a megjavított pumpákat más helyre építettük a kedvezőbb súlypont miatt.
A fényezést s 18. kerületi Honda márkaképviselet készítette az autóra a feliratokat,és az emblémát Petair fórumtársunk készítette. Miért San Antonio ? Pár évvel ezelőtt egy Texasban töltött több ezer mérföldes autóstúra alatt ( Truck .1 Marcsival,és Besssy Lányommal )
eljutottunk San Antonioba is. A városnézés alatt ( Tündéri hely ) megálltunk egy Chevy koromfekete terepjáró mellett ami egy jelöletlen Rendőrautó volt. Készítettünk pár fotót az autóról. Egyszer csak kinyilt az autó ajtaja és kiszállt egy fekete nagy darab Pasi belőle . Dzsipzoli méretű. Na mondom magamba most kobozzák el a fényképezőmet. Nem így történt. A Pasi elkérte a fényképezőt ,és betessékelt minket az autójába ,csinált egy csomó fotót,megkérdezte honnan jöttünk ,és nagyon barátságosan elköszöntünk egymástól. Mivel a Város is lenyűgözött és a Rendőr is nagyon kedves volt ezért,ott rögtön eldöntöttem,ha valamit építek akkor az San Antonio lesz. A tetején lévő 1777 es számnak az a története,hogy a Truck -1 Marcsi valamikor az előző életében 14-évig City taxizott és a száma 1777 volt . Szép évek voltak, emlékül ezt a számot tettük fel az autó tetejére. Összeszerelés után a próbaüzem alatt kiderült,hogy a 24 V ami a pumpákat meghajtotta nem elegendő. Átvariáltuk 36 V ra. Igy a mozgása már tetszik ,de nem lett olyan mint egy verseny Lowrider. Átkötöttük 48V ra egy kis időre. Így már tetszett ,de olyan fémes csattogás jött az ugráltatáskor az autóból ,hogy megsajnáltam és visszakötöttük 36V ra. Mivel nem versenyre építettük ,hanem reklámra igy nekünk ez elegendő. A cél az volt ,hogy kiállításon,rendezvényeken
természetellenes pózban villogjon ,és felfigyeljenek rá.
Az autón az évjáratának megfelelő fény és hangjelzések vannak. Az építésekor kapott segítségeket köszönöm Sipos lakatosműhely , a fényezést végző Honda Szallerbecknek (??) Petairnak, PC-nek Zsolesznak Bigpunknak Watsonnnak .
És azoknak akik nem jutnak a fejembe most. És nem utolsósorban a Feleségemnek,hogy az akkor már küszöbön álló válság ellenére nem választotta el a hajamat egy kis baltával amikor előálltam az ötlettel.
Közben az 2010 Ajkai amerikai találkozón készített videóra bukkantam. Ezt megosztom Veletek. A találkozót a vihar elverte sajnos. Majd 2011 ben bepótoljuk. Ugye Gergő ?
http://www.youtube.com/watch?v=SuNNhwyjtSA
Ennyi. trakkegy
-
Innen indult. Túrok még fotót . Előkeresem a fekete Rendőrt is -
Megvan . Ez a Keresztapa.
-
-
-
-
Neki még nem dőlt el a sorsa. Egyenlőre befogadtuk.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!