1968 Ford Mustang

Mustang

  • A kintről behozott autókról , nem sok jót hallottam. Inkább a kicsi,de kézzel fogható , itthoni kínálatból válogattam. ( ezek a képek az elkészülése közben-után készültek , nem teszek fel az előző állapotáról.(bár messziről majdnem ugyanilyen volt .) )

  • Régi álmom volt , a MUSTANG kabrió .

  • Amit végül választottam , érvényes OT-rendszámos volt .

  • Remélem nem zavartuk meg az evezősöket.( ők is pirossal voltak ) Amióta készen van , szinte mintha ismerne az egész ország ,mindenki kedvesen integet,vagy a pirosnál mond pár jó szót . (érdekes ez régen nem így volt )

  • Röviden ennyi. Amúgy bő fél év volt . Üdvözlettel Attila

  • A vásárlást megelőző átnézés , előre vetítette egy komoly lakatosmunka lehetőségét.

  • Abban maradtunk Oszival ,ha a nyári kocsikázás után megkedvelem megcsináljuk,ha nem tetszik-meg legfeljebb továbbadom .

  • Mivel a motor sem úgy került vissza ahogy kivettük , a motorteret színre fújt , amolyan ékszerdoboz szerűen , tiszta - tükrös - fényesre gondoltam . ( PERSZE HOGY A 289 VÉGÜL CSAK 260-NAK BIZONYULT !!! )

  • Hát igen , ez hiányzott eddig ,ez az orr. Ugyan egy-két év, ide-oda ,mindegy volt az elején ,most már nagyon örülök , hogy ez lett végül ...

  • Azóta, megjött már a piros belépőszőnyeg .

  • Nagyon megtetszett,megcsináltuk.(erre a téli holtszezont használtuk ki .)

  • Mivel előzőleg a könnyebb-külső munkákat csinálták meg, (eladásra-kívülről-ami látszik.)nekünk maradt a nehezebb , nem látványos , az új sárvédők alá csináljunk autót. Küszöböt is csak akkor cseréltek rajta , amikor a fenéklemez kardánalagutastól kettérogyott már .

  • A lassabb-de olcsóbb , konténeres szállítással jött: a komplett fenéklemez egyben , küszöbök , tűzfal , csomagtérfenék , a 4 komplett váznyulvány ,( a porrá rodhatt eredetin ,több rétegben volt fölé lemezelve-taknyolva )a teljes motortér, tornyok , doblemezek ,hűtőtartó-merevítő . A teljes futómű : rugók , gömbfejek, lengőkarok , gátlók , stabrudak ...

  • Itt még nincsen teljesen készen . ( nem nagy különbség térfogatban a 260-289,de a kisebbikhez szinte mindenből más kellett. Persze a végére igen fürge lett így is . )

  • Kabrió ide - kabrió oda , én halk autót akartam . A tűzfalon és a kardánalagút fölött, alumíniumos zajlapot használtunk .

  • Az új külső küszöbön , nincs rajta a díszlécbolhák furata. Arról nem beszélve hogy vízszintesen futva , átszalad az első sárvédőre . Az első furat a nehéz , aztán már a megfelelő távolságban függőlegesen alatta kifúrt párja , sima ügy . A végén csak fel kell pattintani a díszlécet !Itt válik kritikussá , hogy hogy sikerült beállítani a sárvédőt , mert ha kicsit is ki-vagy be áll az ajtóhoz képest , a huncut díszléc nem kanyarodik utána.

  • Ki tudta volna , hogy a kabrióhoz külön lapított tetejű hátsó doblemeznek kéne lennie . Mivel nincsen , végignéztem ahogy lakatolás-fényezés után , Oszi leveri. ( ehhez persze újra-meg újra , levette és felrakta a kabriótetőt.)Aztán sokadik alkalomra , lenyitva valóban eltűnt a hátsó ülés mögött .

  • Lenyitva.

  • A hátfalra ,a dupla tölcséres kipufogót szerettem volna , amit Laci 67-esén láttam .

  • Mire újra ilyen lett , minden csavarját megismertem , sőt amit lehetett , magam pucoltam , vittem a krómozóhoz ,vagy galvanizálóhoz .Alaposan kiismertük egymást . ( tócsában a hátsóm ,mégis száraz maradt)

  • Pár kép , a kedvenceimből...

  • Olyan , igazi mustang-os részlet.

Hozzászólások

  1. bundika  - 2010. október 31. 20:35

    szia , bekell vallanom hogy ez a szín nem az enyém és az auto is nagyon tré de mindezek ellenére todnod kell hogy ez csak vicc volt ,gratulálok nagyon szép lett nekíméld a gumikat nameg a benzint

  2. vasi  - 2010. november 1. 17:08

    Gratula a szép musztánghoz, nagyon bejön ! Az országos ismertséggel én is így vagyok, mióta elkészült a Cadillac Eldorado fehér kabrióm !
    Jó krúzolást, majd a tavaszi ACCH találkozókon beszélünk !

  3. bumbi  - 2011. április 18. 12:18

    Láthattalak vasárnap délután a Varsányi utcánál?
    Amúgy nagyon-nagyon szép a lovacska!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére