A kintről behozott autókról , nem sok jót hallottam. Inkább a kicsi,de kézzel fogható , itthoni kínálatból válogattam. ( ezek a képek az elkészülése közben-után készültek , nem teszek fel az előző állapotáról.(bár messziről majdnem ugyanilyen volt .) )

1968 Ford Mustang
Mustang
-
-
Régi álmom volt , a MUSTANG kabrió .
-
Amit végül választottam , érvényes OT-rendszámos volt .
-
Remélem nem zavartuk meg az evezősöket.( ők is pirossal voltak ) Amióta készen van , szinte mintha ismerne az egész ország ,mindenki kedvesen integet,vagy a pirosnál mond pár jó szót . (érdekes ez régen nem így volt )
-
-
Röviden ennyi. Amúgy bő fél év volt . Üdvözlettel Attila
-
A vásárlást megelőző átnézés , előre vetítette egy komoly lakatosmunka lehetőségét.
-
Abban maradtunk Oszival ,ha a nyári kocsikázás után megkedvelem megcsináljuk,ha nem tetszik-meg legfeljebb továbbadom .
-
Mivel a motor sem úgy került vissza ahogy kivettük , a motorteret színre fújt , amolyan ékszerdoboz szerűen , tiszta - tükrös - fényesre gondoltam . ( PERSZE HOGY A 289 VÉGÜL CSAK 260-NAK BIZONYULT !!! )
-
Hát igen , ez hiányzott eddig ,ez az orr. Ugyan egy-két év, ide-oda ,mindegy volt az elején ,most már nagyon örülök , hogy ez lett végül ...
-
Azóta, megjött már a piros belépőszőnyeg .
-
Nagyon megtetszett,megcsináltuk.(erre a téli holtszezont használtuk ki .)
-
Mivel előzőleg a könnyebb-külső munkákat csinálták meg, (eladásra-kívülről-ami látszik.)nekünk maradt a nehezebb , nem látványos , az új sárvédők alá csináljunk autót. Küszöböt is csak akkor cseréltek rajta , amikor a fenéklemez kardánalagutastól kettérogyott már .
-
A lassabb-de olcsóbb , konténeres szállítással jött: a komplett fenéklemez egyben , küszöbök , tűzfal , csomagtérfenék , a 4 komplett váznyulvány ,( a porrá rodhatt eredetin ,több rétegben volt fölé lemezelve-taknyolva )a teljes motortér, tornyok , doblemezek ,hűtőtartó-merevítő . A teljes futómű : rugók , gömbfejek, lengőkarok , gátlók , stabrudak ...
-
Itt még nincsen teljesen készen . ( nem nagy különbség térfogatban a 260-289,de a kisebbikhez szinte mindenből más kellett. Persze a végére igen fürge lett így is . )
-
Kabrió ide - kabrió oda , én halk autót akartam . A tűzfalon és a kardánalagút fölött, alumíniumos zajlapot használtunk .
-
Az új külső küszöbön , nincs rajta a díszlécbolhák furata. Arról nem beszélve hogy vízszintesen futva , átszalad az első sárvédőre . Az első furat a nehéz , aztán már a megfelelő távolságban függőlegesen alatta kifúrt párja , sima ügy . A végén csak fel kell pattintani a díszlécet !Itt válik kritikussá , hogy hogy sikerült beállítani a sárvédőt , mert ha kicsit is ki-vagy be áll az ajtóhoz képest , a huncut díszléc nem kanyarodik utána.
-
Ki tudta volna , hogy a kabrióhoz külön lapított tetejű hátsó doblemeznek kéne lennie . Mivel nincsen , végignéztem ahogy lakatolás-fényezés után , Oszi leveri. ( ehhez persze újra-meg újra , levette és felrakta a kabriótetőt.)Aztán sokadik alkalomra , lenyitva valóban eltűnt a hátsó ülés mögött .
-
Lenyitva.
-
A hátfalra ,a dupla tölcséres kipufogót szerettem volna , amit Laci 67-esén láttam .
-
Mire újra ilyen lett , minden csavarját megismertem , sőt amit lehetett , magam pucoltam , vittem a krómozóhoz ,vagy galvanizálóhoz .Alaposan kiismertük egymást . ( tócsában a hátsóm ,mégis száraz maradt)
-
Pár kép , a kedvenceimből...
-
Olyan , igazi mustang-os részlet.
Hozzászólások
szia , bekell vallanom hogy ez a szín nem az enyém és az auto is nagyon tré de mindezek ellenére todnod kell hogy ez csak vicc volt ,gratulálok nagyon szép lett nekíméld a gumikat nameg a benzint
Gratula a szép musztánghoz, nagyon bejön ! Az országos ismertséggel én is így vagyok, mióta elkészült a Cadillac Eldorado fehér kabrióm !
Jó krúzolást, majd a tavaszi ACCH találkozókon beszélünk !
Láthattalak vasárnap délután a Varsányi utcánál?
Amúgy nagyon-nagyon szép a lovacska!