1992 Chevrolet Blazer S 10 Sport

Blazer

  • Mindig szerettem volna egy terepjárót is a flottámba.Nem jöhetett számításba semmilyen csilli-villi,plázacicák által diszkóba,vagy műkörmöshöz járásra használt felkapott típus.Csak vérbeli,klasszikus 5 ajtós kivitel érdekelt.Elég sokat keresgéltem,mert az itthon fellelhető példányok(Tisztelet a kivételnek)elég leharcolt állapotban vannak a mindenki által ismert okok miatt.Végül 2010.júliusban itt a V8-on találtam a hirdetést róla.Az általános állapota korához képest az átlagosnál jobb volt.Mindezt köszönhetem a kevés futott km-nek,az előző egy tulajdonosnak,és a külföldi üzemeltetésnek(Anglia).







  • A klíma kivételével minden működött benne,de ez a probléma is kb 1 óra alatt megoldodott egy O-gyűrű cseréjével,és gáztöltéssel.Hazaérkezés után alapos átvizsgálás,és nagytakarítás következett.Az állapotát mi sem tükrözi jobban,mint az a tény,hogy egy alsó gömbfej cseréjén kívül más szervízmunka nem volt vele.

  • Szintén itt a V8-on olvastam a hirdetést az első-hátsó gallytörőkről,melyet Mezőhegyesről,Tarkó Gábortól vásároltam.Egy rendkívül értelmes,művelt és közvetlen embert ismertem meg benne.Természetesen az eredeti lökhárítók is megvannak,így bármikor visszaalakítható gyári állapotra.

  • A megvásárlás óta hiba nélkül teszi a dolgát,jön-megy.Egyszer volt egy minimális probléma:Lakott területen kívül,kb 110-es tempónál egy mellékútról egy gumiautós menyecske elémfordult,és bár én szívesen átmentem volna rajta(természetesen nem kocsival),inkább a vészfékezést és a manőverezést választottam.Dolgozott az ABS,a kormánymű rendesen,én is megizzadtam kicsit,de a nagy durranást sikerült elkerülnöm.Viszont az eset után az ABS kontrollámpa a műszerfalon folyamatosan világitott.Szerencsére Drösböt Sanyi pár perc alatt kitörölte a hibakódot,így azóta sincs vele gondom.

  • A belső tér makulátlan,a bőr nem repedt,szakadt.Élmény vele minden megtett km,a fogyasztás is a vártnál jobb.Mivel volt szerencsém a terepjáróképességét is már kipróbálni két túra alkalmával,így állíthatom,hogy ez a típus mind országúton,mint terepen kiváló adottságokkal rendelkezik.Mint minden,ez is eladó!

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • leezsolti:

    Ami kimaradt: C6: 285/35/R19 Firestone a C5: 275/40R18 Good Year all season

  • mardi:

    !kép=comments/2021-07/60f6fb56b12e8.jpg

A lap tetejére