Hoppácska.
Az úgy kezdődött, hogy a téli motorjavításkor nem volt egyértelmű jel, hogy a hibás dugó alatt lakó hajtókar csapágy is kapott-e a "jóbol" vagy sem. Azonban a használat idején láthatóan és apránként de folyamatosan romlott az olajnyomás. Határértéken belül volt minden, motorhang is tökéletes volt de látható volt, hogy baj lesz. Miután lefutott a nyaralós szezon, mestereknek átadtam a gépet, és kiderült, hogy az számok nem hazudtak. Szerencsére, mivel nagyon korán fedeztük fel a bajt, így a körülményekhez képest egyszerűen viszont jó drágán sikerült javítani a hibát mert ha már csinálunk valamit akkor legyen tisztességes a munka. Most minden érték gyári, motorhang patent bár azzal eddig sem volt baj, lehet tovább etetni vele a benzint és örülni az életrézésnek.
Hozzászólások
Szia !
Jó kis Mikulás napi olvasmány, sok sikert hozzá !
Még, hogy nem a méret a lényeg, he-he-he.................................
Gábor
lett!
A motor akkor kész. Következő projekt? Mármint ami ütemezve van.
Titkos. ;)