
Cadillac Treffen, Kremsegg 2004
Hangulatos helyszín
Egyetlen magyar résztvevő
1909 - fiatalos lendülettel
Új autókat is látunk, itt az XLR
Hogy lehet ennyire fontos a zene? Szégyen. :(
Az osztrákok nagy erőket bevetve a fél országot feltúrták, nehogy egyszerű dolgunk legyen eljutni a találkozóra. Útszűkületeken, eltereléseken, dugókon át vezetett 500 km-es utunk Kremseggbe.
Ha a múltkor dicsértem a komáromi találkozót a helyszín kitáblázása miatt, most negatívumként kell felhozom: lám egy kinti talin is akad hiányosság, ezt például alig találtuk meg. Persze annál nagyobb volt az öröm, mikor végre begördültünk a kastélyba.
A kapuban a szervező azonnal felismerte, hogy a Caprice nem Cadillac, és a néző-parkolóba irányított. Na itt már kezdtük érezni, hogy nagy baj nem lehet, én a tepsi mániás legalább annyit fényképeztem a parkolóban, mint benn a területen, sőt töredelmesen bevallom, hogy számomra a hétvége autója nem Cadillac volt. Rövidesen ezeket a fotókat is láthatod.
A parkoló feltérképezése és fejenként 5 euró leszurkolása után beszabadultunk a Caddyk közé. Csak kapkodtam a fejem. 1909, ’72, ’58, ’59, ’59, ’59, ’60, ’61, még egy ’59...
És tényleg, ilyen autókat, ilyen létszámban nem látunk itthon, mégis keveselltük, telhetetlenül faltuk volna őket. Ha csak egy autót látsz valahol, az egész nap kevés, hogy minden részletét alaposan megnézd. Ha van ötven, még többet akarsz.
Az autópark első ránézésre jobb formában van a hazainál, a gépek egy része ezt a megóvott eredeti állapotának köszönheti, mások viszont már átestek a többé-kevésbé sikeres felújításon. Én is autót építek, elismerem a belefektetett munkát, időt és pénzt, nem is volt szívem hibákat keresni, de a hatalmas görbe felület, a narancsos fény, a megrepedt gitt szúrja az ember szemét. Azért ott is ritka az igazán szépen restaurált gép.
Amire viszont nincs mentség, az a rombolás. Állandó vesszőparipám a zene. Nem értem meg mi visz rá egy embert, hogy modern rádiót faragjon egy harminc éves autó műszerfalába, hangszórókat fúrjon és csavarozzon a gyári kárpitra. És miért szép az öklömnyi kályhacső kipufogó egy amúgy látványosan eredeti Seville-en?
Érdekes volt saját szemmel látni, hogy 2004-ben merre is tart a Cadillac: XLR, CTS, SRX, Escalade. Van bennük valami, de az új modellek egyike sem hozott igazán lázba.
Néhány óra kóválygás után megint szétnéztünk a néző-parkolóban, aztán indultunk, több mint 5 óra út várt még ránk hazáig.
Hozzászólások
ezekbe az autókba igaz v8-as turbó motorvan? ha igen az jó! de nem elég jó ahhoz hogy legyorsulja a shelby GT500 Eleanor-rt!!!
LOL megalooser
,,ezekbe az autókba igaz v8-as turbó motorvan? ha igen az jó! de nem elég jó ahhoz hogy legyorsulja a shelby GT500 Eleanor-rt!!!
shelby GT500 Eleanor, 2005-12-04 13:40:42,,
ÓVODÁSOK MIT KERESNEK ITT?
Nem lehet megcsinálni hogy csak a regisztrált tagok tudjanak kommentálni?