v8cars.hu | King Cruise, Amszterdam, 2017.06.04.

King Cruise, Amszterdam, 2017.06.04.

Szeretem ezt a találkozót. Kicsi, mégis rengeteg érdekes autót felvonultat, közel van, tömeggel is jól megközelíthető, jó az infrastruktúra a helyszíneken. Áprilisban egy adminisztratív hiba miatt nem jutottam ki rá (elnéztem a napot eggyel !luzer), most azonban bepótoltam a dolgot.

Ahogy egyre többet jutok ki rendezvényekre, úgy lesznek egyre ismerősebbek a kocsik és az emberek is. Ki is emelném rögtön az ‘59-es kétajtós kombit, amit ugyan csak két hete láttam először, de az ajtók miatt mégis megmaradt. Most tudtam lőni pár közelit róla, duzzogva, de azért elfogadnám. Aztán a full size és muscle moparok, az 5x-es Buickok és Oldsok, a rikitó zöld Chevelle, a low riderek és a ‘65 Impala különítmény valószínűleg elengedhetetlen részei a találkozónak.

Az Impala különítmény valószínűleg elengedhetetlen része a találkozónak


Azt mondjuk nem tudom, hogy a rózsaszín Cadillac kinek akadt be ennyire, de megdöbbentően sok volt most belőle. És ha már itt tartunk, meg kell állapítsam, hogy a leghangosabb, legocsmányabb customok itt is mágnesként vonzzák a nézőket, miközben pár méterrel arrébb egy autótörténeti ritkaság látható.

Minden tali legfájóbb pontja, amikor véget ér. Kivéve Hollandiában, itt ugyanis ekkor morognak fel az addig szunnyadó V8-asok. Rutinos találkozóra járóként tudom, hogy a kijárathoz helyezkedve le lehet kapni azokat a kocsikat is, amiket addig észre se vett az ember. El is indultam tehát a kijárathoz, ott azonban ez a tábla, és egy bójákból épített labirintus fogadott: NO BURNOUTS.

No burnouts :(


Az itteniek szabálykövető népek, de bevallom őszintén, a lelkem mélyén alig vártam, hogy valaki odabasszon végre, és egy dupla kerekes gumifüst keretében ledöntse a táblát, miközben a műanyag bóják szana-széjjel repülnek. De nem... Biztonságos, de túl steril ez így.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    A katalógusok is így hivatkoznak rá:

  • jegenye:

    "The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design

A lap tetejére