1993 Cadillac STS Szipi

A harmadik közös év, mert három a magyar igazság!

  • Sok minden történt mióta legutóbb írtam, lett új kipufogórendszer, hátsó rendszám, Szipi megint követelte a vele foglalkozók vérét, türelmét, idejét, e téren csak a szokásos. :)
    Ami viszont szót érdemel, voltunk a v8cars kupán Fertőszentmiklóson. Többen tudják, Szipi nem akar gyorsulni. Lehet hülyének nézni, de szombat este ezt egyértelművé tette. Van egy kattogás, ami bár nem befolyásol semmit, csak éppen engem. Úgy jöttem el, hogy szeretnék menni, de nem akarok bajt csinálni vele. Aztán döntöttem, nevezek. Elbattyogtam Tubolyékhoz, nem voltak ott, majd vissza Szipihez. Ránéztem, lóg egy cső jobb oldalt elől. Úgy nagyjából 10 perccel azelőttről van róla egy képem, nem lógott semmi. Meghallotta a nevezés szót... De már nem adtam fel, neveztem, a csövet Rács visszarakta. Egyszercsak bekattant valami, menjünk. Természetesen, mivel nőből vagyok, el kellett menni pisilni előtte. Rács odahozta Szipit, beültem. Hát nem elszakadt a védjegyként elhíresült "különleges" kormányvédőmön a bandázs?! Visszakötöttem, gurultunk a füvön és megkérdeztem, hogy akkor hogyan is kell elindulni. Ott a füvön, a budi előtt kipróbáltam egyszer, nem nyomtam még soha együtt a féket és a gázt, a reakcióidőm is pocsék, akár csak a bal láb-jobb láb koordinációm, meg féltem is, a csomagtartó tele volt cuccal, bőrönd,sörök, víz, minden, jól indultunk neki. Tudni kell, hogy vasárnap reggel Káldy vitt egyet a Novával (húúúúúúúúúúúúúúúúúú....), a Novában nem fostam, itt igen. Bekanyarodtam a rajthoz, majdnem átmentem egy quadon (második körben is :) ), felkapcsoltam a lámpát (nem, a visszaforduláskor nem indexeltem :D ), persze túlmentem a vonalom, visszatolattam, Rács azon röhögött, hogy annyira néztem, hogy D-be rakom-e, hogy szinte idulni kellett már, mire felnéztem. Jó, nem akartam hátramenetben tarolni, a tolatás amúgy is mumus. Nem indultam padlógázzal, szerintem jobban is lehetett volna pörgetni neki, de nem érdekelt, nem időért jöttem, csak kipróbálni és megnézni, hogy mi van a 402 méter végén. Az az érzés, amikor az ellenfél a tükörben látszik, és egyre kisebb, kurva jó! Szipi meg rohadtul ment, elérte a fordulatot, ami kell neki és meg sem akart állni, bőven ment volna még többet is, sokkal többet, élveztem, na. Persze rutintalan versenyzőként elvettem a gázról a lában kb. 50 méterrel a vége előtt. Olyannyira élveztem, hogy egyből álltam vissza a sorba és mentem még egyet. A szar reakcióidőm meg az indulós gyengeség itt is meglátszott, ekkor egy Hemi Ramot kaptam, az elején előrébb volt nálam, Rács kiabált mellettem végig (és majdnem kinyomta a padlólemezt...), hogy nyomjam neki. Nyomtam, a Ram is lemaradt. És itt már nem vettem el a gázról a lábam. Kellett egy kis önuralom, de visszaálltam a parkolóba, nem mentem többet, éreztem, hogy itt a vége, nem szabad, mentem, megcsináltam, amire két éve várok. Ha megyek még egyet, akkor abból nem egy futam, hanem sok lesz és azt nem akartam. Ez volt a Nova utáni remegés meg a szobat esti whiskey mellett tehát az ok, hogy vasárnap sem mentem. Jövőre viszont megint fogok, mert ez rohadt jó dolog. !Szipi

  • Na és még valami, nem maradt nyomtalanul az este. Egyrészt van két timeslipem, másrészt iszonyatosan nagy élmény volt, harmadrészt pedig a csajkupán második helyezést értem el. :) Állítólag a saját kategóriámban is lehettem volna dobogós, de ezt a jövő évre tűztem ki célul, a 15-ös idő lazán megy Szipinek, nem lesz itt gond, 21 évesen azért ez nem szar egy családi sedantól. :) A v8cars kupa az egyik legjobb dolog a világon, mindenki jöjjön! Teljesen mindegy, mivel, csak nézze meg, mi van a 402 méter végén, soha nem fogja elfelejteni!

Hozzászólások

  1. PeetPeti  - 2014. február 25. 12:44

    Ezt jó volt elolvasni! :)

  2. bumbi  - 2014. február 25. 12:56

    Örülök, hogy tetszett! :)

  3. mikusz  - 2014. február 25. 17:04

    Nagyon jó,hogy sikerült megjavitani a nem kis munkát!Sok boldog kilométert hozzá!)A szine meg király!

  4. euromaci  - 2014. február 25. 18:12

    Jó írás, kafa autó és vagány csajszi!

  5. boldo  - 2014. február 25. 20:53

    Jó kis írás, summa summárum, szép nőhöz szép ótó dukál ;)

  6. bumbi  - 2014. február 25. 21:23

    mikusz: Nagy nehezen sikerült, ma már itthon is van. :) A színe pedig marad, ha egyszer kap új fényezést, az is ilyesmi lesz. Jól sikerült a megszokás...
    euromaci: Köszi szépen!
    boldo: Még a végén elpirulunk, köszönöm a bókokat!

  7. Seville1980  - 2014. február 25. 22:31

    Félelmetes írás, végig nevettem és igen vannak ilyen lányok ez nagyon jó. És, hát bumbi, a gyöngyház fehér a legjobb színe ennek a Seville-nek.

  8. bumbi  - 2014. február 25. 22:45

    Valami ilyesmi volt a garázs célja, nem tudok nagy műszaki dolgokat írni, nekem ez jutott. Vannak igen, akiknek egy nagy fehér vasdarab picit elrabolja a szívét. :) És marad a színe, ez már a védjegye lett azt hiszem...

  9. bumbi  - 2014. február 26. 08:05

    Omar nem szól be. :P Komoly tervek vannak a valahol, nagyon mélyen rejlő parkolási képességeim előcsalogatása tárgyában.

  10. bumbi  - 2014. február 26. 14:47

    Megoldom (pitty :)), csak ne keverednének meg az irányok hátrafelé. :D

  11. z-space  - 2014. február 26. 15:49

    Klassz garázs, nagyon! A mostani utolsó kép olyan, mintha szeretne menekülni előled a kocsi, Te pedig lazán mondanád: Hmm, Szipikém! Mit is kezdenél nélkülem?

  12. grizzly76  - 2014. február 26. 15:52

    Óriási élmény volt olvasni, nagyon jókat írtál!! Sziporka nagyon aranyos :-D !! Sok gondtalan mérföldet, és vigyázzatok egymásra!

  13. bumbi  - 2014. február 26. 16:36

    z-space: Ez egy egészen új megközelítés. :) Inkább az látható, hogy jé, ekkora a tetőablak...basszus, az egész autó mekkora felülről...tök jó! :)
    grizzly: Örülök, hogy tetszett a sztori! Vigyázunk, még jó sokáig. :)

  14. Cesar Garcia  - 2014. február 27. 08:25

    Nagyszerű autó és nagyszerű történet! Élvezet volt olvasni! :)

  15. bumbi  - 2014. február 27. 14:06

    Köszi Garcia! Várom a te történetedet is írásos formában. ;)

  16. Seville1980  - 2014. február 27. 21:44

    Mondjuk majdnem nem olvastam tovább amikor említés volt egy Renault Megane seggéről...szerencsére kiderült, hogy lány írta...:P

  17. Seville1980  - 2014. február 27. 21:46

    Mondjuk majdnem nem olvastam tovább amikor említés volt egy Renault Megane seggéről...szerencsére kiderült, hogy lány írta...:P

  18. bumbi  - 2014. február 28. 11:42

    Vagy bone. :D

  19. párduc007  - 2014. február 28. 18:26

    Zsírpatika istenkirály! Málytengeri Holiday!:))

  20. bumbi  - 2014. március 2. 19:55

    Köszi, Párdi! Mélytengeribálnazsírpatika, hogy lenézek az erkélyről és itt áll a kis habteste. :)

  21. Allante  - 2014. március 5. 19:45

    Király történet, nagyon tetszett! :) Én is a szövegből tudtam csak meg, hogy lány a lelkes író és még inkább végigolvastam :)
    Jó ízlésű csaj vagy, nagyszerű a kocsi gratulálok! :) Meg is értem, hogy a kis kocsikban félsz, én is így vagyok vele de az tuti, hogy ezzel a géppel a közlekedő kocsik min.95%-ával szemben biztonságban vagy! Tolatás miatt ne aggódj, még pár kilométer és annyira megérzed, hogy tükörből nyomod. :)

  22. bumbi  - 2014. március 5. 22:43

    Hát igen, Sziporkánál azért gyanús lehet, hogy nem hímnemű egyed írta a garázst. :) Amúgy meg fogom oldani, majd kérek önkéntes jelentkezőket a gyakorláshoz. :D És tényleg jó kis kocsi, olyan nyugodtan, megnyugtatóan tud ringatózni az úton. Üdv: egy másik digitális kijelző-mániás :)

  23. z-space  - 2014. május 20. 22:31

    Végre valaki bevállalja a híres Gibraltárt! :)

  24. cadillacv8  - 2015. június 21. 13:47

    Szép napot Kívánok!

    Nagyon jó volt olvasni a ezt a kis blogot ! Gratulálok az autódhoz,a merészségedhez,és a rendhagyó leíráshoz, élvezet volt olvasni..
    Nagyon jók a fotók,elég hangsúlyosak a felülnézetes képek, főleg a kis piros valami ami mellette áll:-)
    Sok kalandot,mérföldet kívánok !
    Üdv : El coyote gazdija :-)



  25. bumbi  - 2015. július 3. 18:40

    Örülök, hogy tetszett a garázs, cadillacv8! Még nyáron frissíteni fogom, voltak történések. :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére