Egy csöppet megkésve, de megérkezett a Jézuska. :) Hozott egy 14 x 4-es K&N X-stream légszűrőt. Igazán jól néz ki.

1980 Oldsmobile Ninety Eight
Légszűrő & napfénytető
-
-
Melléraktam az eredeti szűrőnek. Hát elég röhejes mellette. Az újjal kicsit könnyebben fog lélegezni a motor. Kipróbáltam (volna) az új szűrőt, de sajnos a karbim elég kehes, ezért be sem indult vele. Viszont ehhez a jó magas cucchoz lukat kell vágnom a motorháztetőbe, és egy magasabb púp is szükség lesz. Azt majd megcsinálom én, ha már van hozzá infrastruktúra. Meg legalább olyan lesz, amilyet én megálmodok.
-
Nekiestem a napfénytető feltárásának, mivel gombnyomásra mocorog, csak épp az előző tulaj fixálta csórikámat egy fél tubus szilóval, mivel kéder berakására már nem futotta. Ezzel együtt faszán beázott, úgyhogy gondoltam szétdrehálom, és megindulok az üzembehelyezés-felújítás rögös útján. Jól látszik a gondos taknyolás. Alul kemény fehér guzmics, felül fekete puha guzmics (sziló). Kár hogy nem szigetelt... De legalább a bányászás után kipróbáltam és klasszul siklik ki-be a tető. Csuhéj!
-
Közben elvittem Olds Lacihoz a kocsit pár dolgot rendbe rakni. Tetőkárpitozás, napfénytető felújítás, ajtókban szigeteléscsere, meg pár apróság.
Megrendeltem a teljes ablak felújító készletet, végre megjött... Kéderek, víz-páralehúzók, ablakcsatorna gumik az összes ajtóra. Végre ez is jó lesz. -
Elkezdődött a napfénytető generálozása. Egyelőre még a bontás folyik. A lemez sarkai eléggé odavannak, lakatolni kell, majd homokszórás után kiderül, mi marad belőle.
-
"Azért a víz az úr..."
-
Ez se az igazi.
-
Amíg homokolódik a sok alkatrész, a visszamaradt apróságokat kezelésbe vettem.
-
Július 20-án, három hónap elteltével még mindig Lacinál a kocsi.... Kezdek nyugtalan lenni. A tetőkárpit már megvan, minden kész, csak össze kéne rakni.
-
Elsápadtam, mikor belenéztem. Azt mondta, holnapra kész....
-
Hát nem tudom. Remélem igazat mondott..
-
Nos, nem. Még beleszaladt vagy két és fél hét. De legalább kész... Három és fél hónap után, Komárom előtt két nappal újra nálam az autó. Nem pont ilyen színű anyagra gondoltam, de örültem, hogy ilyen is volt. A fekete-fehér-bézs-szürke palettából egyik sem tetszett. Úgyhogy ilyen vad piros lett. Mindegy, majd megszokom....
-
A képeken mást mutat, sajnos élőben nem ilyen egyforma az árnyalat. De legalább szép új.
-
A tetőlemezről sajnos nem csináltam képet, mielőtt beépült, de kilakatolva, lefestve, apróbb alkatrészek galvanizálva. Megint jó lesz harminc évig....
-
Kicsit ferdén lett berakva az ablak, de az állításhoz le kéne venni a tetőkárpitot. Így marad...
-
A csomagtér is megújult
Hozzászólások
Üdv!
Gratulálok az Oldshoz. Ismerem régről és Gyurit is. Jó választás volt. Ha a horog lekerülne róla szólj mert lehet átvenném.
Köszi!
Még nem döntöttem el a kampó sorsát, ha lejön, szólok... :)
Gratulálok a szép nagyvashoz!
Őszintén gratulálok a VAS-hoz,dög!!! :)
Valahogy nem vettem észre,hogy lett még1 regency.
Gratulálok,az ikertesóhoz :)
Köszi, pedig frissítgetem a garázst... :)
Köszi, igyekszem szerény képességeimhez mérten csinosítgatni rajta, amit lehet.
Jó döntés volt szerintem is a csere, sokkal karakteresebb lett a fekete felnikkel a gép!
Köszi srácok! Egyébként érdemes a korábbi oldalakat is megnézni, mert témakör szerint rakom fel a képeket, nem időrendben. Viszont lassan vége ennek, mert a futó munkák befejeződtek, úgyhogy innentől sorban fogok frissíteni. Z-space: Lacinál való találkozásunk után már fel is raktam mind a négy kerékbilincset a kocsira.
Morcos lett a gép gratula!!
Mindig fejlesztesz rajta egy kicsit,egyre szigorúbb kinézete lesz...tényleg jól néz ki,nagyon szép kis vas ez!
Hűdejó ez! Miért csak most vettem észre?
Grat, nagyon klasz!