1980 Oldsmobile Ninety Eight

Kerekek

  • Még tavasszal elkezdtem gondolkodni, hogy lecserélem a krómfelniket. Valahogy nem ment az autó külleméhez. Ordított egy fekete kerék után. Kis keresgélés után megláttam a Cragar Soft 8 felnit. Azonnal belszerettem. Nagyobb méretben gondolkodtam, a 15-ös nekem kicsi volt. A terv 18-as lett volna, de ebből a típusból 17 x 9-es volt a legnagyobb. Summitról megrendeltem, konténeres szállítás hazáig, és egy hónap után ott volt a kezemben.

  • Fekete kupakok és pici Oldsmobile-os matricák a közepére... Az ördög a részletekben rejtőzik.

  • A hátsó felniket megszélesítettem 10-esre, így most szépen feszül rajta a 285-ös gumi. Előre 255-ös került.
    A szélesítési procedúra óriás szívás volt. Maga a szélesítés profi lett, de a festésnél tökön szúrtam magam. A szélesítő srác ajánlott egy szinterezőt Érden, elvittem hozzá, mondtam neki, pont ilyen legyen. Ilyen színű, ilyen magasfényű. Oké.
    Visszamentem, mikor kész lett, de már messziről láttam, hogy szar az egész. Nem olyan színű volt, és selyemfényű, kráteres volt a felület. Mondom neki, ez tök más valamit csináljon vele. Jó. Lelakkozza. Megint visszamentem, de most sem lett jobb. Tiszta ólmos volt az egész... Na jó. Elhoztam és átvittem egy fényező-lakatos haveromhoz. Mondta, hogy megpróbálják megcsiszolni a lakkot és ráfényezni. Ha nem sikerül, akkor homokolás, újracsinálás. Jó, csináljátok. Tiszta lukacsos lett a fény, felhabzott a lakk. Akkor irány a homokszóró. Utána vissza a fényezőhöz, lefújták. Mikor megláttam, már rezignáltan tudomásul vettem, hogyez sem lett tökéletes, de már leszartam.... Megfolyatták a lakkot a peremen, és letömítőzték a palást és a középrész közti kis árkot, ami felhólyagosodott a hőkamrában. Szerencsére nem nagyon látszik. Soha többet ilyen projektet....

  • A frissített külső nagyon tetszik. Sokkal bitangabb lett. Ez a felni rengetegett dobott rajta.

  • Hátulról is jó...

  • Egy kis cicoma...

  • Megvolt az első Komárom. z-space kolléga mellett feszítünk...

  • Ez a sátor nagy ötlet...

Hozzászólások

  1. Tony  - 2014. április 22. 11:53

    Üdv!
    Gratulálok az Oldshoz. Ismerem régről és Gyurit is. Jó választás volt. Ha a horog lekerülne róla szólj mert lehet átvenném.

  2. DRW  - 2014. április 22. 16:48

    Köszi!
    Még nem döntöttem el a kampó sorsát, ha lejön, szólok... :)

  3. BEAR  - 2014. április 23. 20:54

    Gratulálok a szép nagyvashoz!

  4. Feca  - 2014. április 24. 21:53

    Őszintén gratulálok a VAS-hoz,dög!!! :)

  5. gömbhal  - 2014. június 16. 14:18

    Valahogy nem vettem észre,hogy lett még1 regency.

    Gratulálok,az ikertesóhoz :)

  6. DRW  - 2014. július 11. 17:49

    Köszi, pedig frissítgetem a garázst... :)

  7. DRW  - 2014. november 9. 21:33

    Köszi, igyekszem szerény képességeimhez mérten csinosítgatni rajta, amit lehet.

  8. z-space  - 2015. augusztus 24. 12:45

    Jó döntés volt szerintem is a csere, sokkal karakteresebb lett a fekete felnikkel a gép!

  9. DRW  - 2015. augusztus 24. 15:11

    Köszi srácok! Egyébként érdemes a korábbi oldalakat is megnézni, mert témakör szerint rakom fel a képeket, nem időrendben. Viszont lassan vége ennek, mert a futó munkák befejeződtek, úgyhogy innentől sorban fogok frissíteni. Z-space: Lacinál való találkozásunk után már fel is raktam mind a négy kerékbilincset a kocsira.

  10. keke0323  - 2015. augusztus 24. 17:21

    Morcos lett a gép gratula!!

  11. Skyhawk  - 2015. október 26. 21:16

    Mindig fejlesztesz rajta egy kicsit,egyre szigorúbb kinézete lesz...tényleg jól néz ki,nagyon szép kis vas ez!

  12. tamagaba  - 2016. május 20. 21:44

    Hűdejó ez! Miért csak most vettem észre?
    Grat, nagyon klasz!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére