1987 Pontiac Trans Am GTA

1. oldal: Trans Am

2. oldal: 2013

Hozzászólások

  1. Pedro  - 2007. április 4. 21:27

    fantasztikus komolyan mondom! nagy gratula!

  2. Adam1211  - 2007. április 4. 21:32

    Szia!
    Nagyon klassz a kocsi!! Szép, és Gratula!
    Az én Trans Am-em kb most úgy néz ki mint a Tied az első képen. :)
    De azért is, mert szeretném én is közel tökéletesre megcsinálni.(amennyire lehet) :)
    Egyébként a szétbontott kocsiból nem maradt néhány alkatrész?

  3.  - 2007. április 4. 21:39

    Az emberke azt hinné, hogy új Trans am eket lát a magyarországi területeken, de a bordó képről kiderűl, hogy ezer éve ismeri az autót...Mégsem ismer rá. Ez szép. Mondhatni, ez egy olyan trans am ami új, sok éve van hátra, ha vigyáznak rá, és nem használják gyorsulási versenyeken. Tökéletes az autó, úgy ahogy van,a fényezés is profi , nekem csak a színe nem jön be, nem tudom mondták e már mások is, de gyári színkódfélékből szebb lett volna, vagy lehetett volna ilyen metálarany, de azt is a híres 2nd generációs metálarany kódjából.

    Amúgy gratula. Szép. Nem tudom ki fogja ezt kompenzálni egyszer, de úgy ahogy van jó.

  4. párduc007  - 2007. április 4. 22:12

    Jó, szép vas! Grat!

  5. szaszy  - 2007. április 5. 09:35

    Csúcs!!!! Nagyon tecc, gratula!!

  6. D.U.B.  - 2007. április 5. 23:13

    Köszönöm az elismerést mindenkinek!

  7.  - 2007. április 7. 17:39

    amit érdekesnek tartok, hogy hogyan jött az az eszmefuttatás, hogy az első szélvédő körüli ablakkeret fekete lett.....

  8. BUICK  - 2007. április 8. 08:42

    Van szerencsém sűrűn látni a Trans-am et,és azt kell mondanom GYÖNYÖRÜ!Szép volt Csabi!

  9. szállító81  - 2007. május 2. 14:16

    Szia.
    Köszönjük a megjelenést a találkozónkon,mondhatni közönségsiker lett az autó...
    A motortér kinézetéhez illő menetteljesítmény lakozik az autóban,ezt volt szerencsénk tapasztalni az erődemonstrációk alkalmával.
    Mégegyszer gratulációm hozzá,további szerencsés kilométereket vele.

  10. Reseda  - 2007. augusztus 7. 08:14

    Csak így érdemes,!jóminőség szép.

  11.  - 2007. augusztus 15. 23:42

    Ez az autó tényleg csak a tulajnak tetszhet csak igazán!
    Szép!De károsan sok elem lett megvariálva.

  12. dodgecharger  - 2007. augusztus 17. 21:00

    Öregem, olyan a beltere, mint egy orient expressz hálókocsinak :)!. Nagyon üt, leld sok örömödet benne!

  13. B.R.  - 2007. augusztus 22. 00:03

    Szia!

    Szerintem Amerikában sem csinálták volna szebbre. Gyönyörű. A legszebb...

  14. Ildi  - 2008. január 17. 10:27

    Szia Csabikám!
    Kívánom, hogy 2008-ban is sok finom percet tölts el Villám társaságában!

  15. !sharky  - 2008. március 15. 00:47

    Gratula a buszhoz, gyönyörű munka. Bár minden autónak ilyen gazdija lenne ;)

  16. Wattson  - 2008. március 15. 16:39

    Nagyon szép busz, talán a legszebb Dodge!

  17. Ildi  - 2008. március 27. 14:56

    Szerintem a legszebb...:-)))

  18. fahazas  - 2008. augusztus 4. 11:36

    Nagyon zsir a gép és nem akárhogyan megy! :-)

  19. myky  - 2009. február 11. 06:04

    nagyom komj lett a gépp!! ugylátom odafigyeltél a részletekre is!! szeretem ha valaki ennyire preciz na ezt nevezem én igazi hobbi autónak!! gratulálok csodás letta paripa!!!
    MYKY

  20. Seville1980  - 2009. február 12. 20:30

    Nagyon komoly a kocsi, irigyellek érte, jó sokat melóztál vele! Gratulálok, ne add el soha, mert utána megbánod. :)

  21. jenci88  - 2009. február 26. 16:54

    heló. szép az auto nagyon nekünk is van dodgénk 84 es meg vagyunk érte örülve .érdeklödnék hogy nemetudnál esetleg cimet mondani vagy telefont alkarrészek iránt .mert kérdeztem elsö index kettö 110ezerzet beszéltek hátso lámpa 50 ven csak a plekszit.ha tudnál esteleg azt nagyon megköszöném .mert mi is most ujit gatnánk fel a felniket is most puléroztuk fel ithon.köszönöm elöre.hello

  22. D.U.B.  - 2009. március 20. 07:20

    Szia Jenci! Keress meg itt: djdub@tvn.hu

  23. piocacica  - 2009. július 14. 12:57

    Nagyon szépek a kocsik.-)) gratulálok, és sok gondtalan utazást.

  24. pta  - 2010. március 6. 22:55

    A 2010-es év úgy látom hoz némi meglepetést a motorháztető alá. Brutálkát ideje beiratnom valami edzőterembe, mert botrányosan alulmotorizált lesz a tiedhez képest.
    Na mindegy majd dudorgok :-)

  25. Unicumtomi  - 2010. április 21. 21:27

    Üdv!
    Szép a buszod, jó lenne már nekem is itt tartani..
    Egyelőre örülnék, ha a váltóm jól működne végre, addig az apróságokra nem is marad keret.
    A plusz akksit is töltöd menet közben? Vagy azt hogy oldod meg?

  26. D.U.B.  - 2010. április 24. 21:51

    Üdv. Unicumtomi!
    A plusz akksi indításkor nem dolgozik, viszont menet közben tölti a generátor. Hogy pontosan miből épül föl az ezt vezérlő elektronika nem tudom, mert még nem bontottam meg.

  27. Palandris  - 2010. május 3. 14:03

    Háhá megértem hogy miért nem engedted hogy beleüljek Kecsón!! Gratula a kocsiért! ;)

  28. tuzmadar-jr  - 2010. május 9. 18:51

    üdv!Gratulálunk nagyon király lett a Pontiac a változtatásokkal.Továbbra is sok boldog mérföldet mindkét vashoz.Hamarosan megkeresünk.

  29. brecsi  - 2010. június 21. 19:49

    Szia!
    Kicsit durva a madárka!
    Gratulálunk hozzá!!

  30. Latyi  - 2013. január 17. 20:17

    Mire készülsz logisztikus Úr?Fel szeretnél szállni?Pilóta jogsi is van már?

  31. Zola  - 2013. január 29. 19:18

    Atom az új vas!

  32. bone  - 2013. január 29. 19:24

    Fasza verda, gratulálok!

  33. k.csaba  - 2013. január 29. 20:55

    jó az új gép!

  34. tuzmadar-jr  - 2013. március 21. 00:06

    Üdv!Nagyon király a vas! Sok örömet hozzá!

  35. pajti  - 2016. március 31. 21:38

    Nagyon komoly,nagyon szép!!! Mennyi munka, energia! Gratulálok :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • leezsolti:

    Ami kimaradt: C6: 285/35/R19 Firestone a C5: 275/40R18 Good Year all season

  • mardi:

    !kép=comments/2021-07/60f6fb56b12e8.jpg

A lap tetejére