1991 Chevrolet Lumina Sedan

2021 - Vágjunk bele #3

  • Hatalmas köszönet Edselnek, akitől az autó szinte minden fontosabb hiányzó alkatrészét meg tudtam szerezni, így lett például ablakmosó tartályom.

  • A hűtőrács mögötti lámpákból is akadt egy pár, már csak be kell őket kötni.

  • Most már van mindkét oldalon dobbetét, szóval végre nem ver fel mindent az akksi környékére meg az ajtó mögé.

  • Viszont a legjobban ennek a műszeregységnek örülök, ami a korábbi kéttőhöz képest jóval több mutatóval rendelkezik, amik közül engem legjobban a vízhőfok érdekelt, mert nem jó úgy járni a kocsival, hogy fogalmad sincs a hőfokról.

  • Az egység egy Euro modellből származik, pontosan passzolt a másik helyére, csak a csatlakozó pinjeit kellett átkötni, de szerencsére egy nagyon jó fórumbejegyzés alapján nem volt bonyolult. Az egyedüli extra a fordulatszámmérő kábele volt, amit külön kellett behúzni, mert a motortéri kötegből nem jött tovább a beltérbe.

  • Áttisztítottam a tetőt, meg kapott ápolót is, sokkal jobban fest, de még szerintem lesz pár köt vele.

  • A nagy esőknek köszönhetően borzasztóan elázott az anyósoldalon a szőnyeg, a fűtőmotornál jön be egyértelműen a nagy része a víznek, ezzel mindenképp kezdeni kell valamit.

  • Ha már a beázás miatt úgyis ki kellett szedni a szőnyeget, akkor már kipakoltam az egész belteret, és hoztam egy kárpittisztítót is.

  • Szokás szerint iszonyat dzsuva jött ki a szőnyegekből meg az ülésből is, ilyenkor mindig jobb érzés visszaülnöm az autóba.

  • Ha fel volt szedve a szőnyeg, akkor már raktam fel kis hangszigetelést is, ami maradt a másik autóból. A többi részt is burkolni fogom, de ahhoz kell még anyagot venni.

  • Sikerült összeragasztanom az Edsel-től kapott lámpatartó keretet. 4-5 darabból jó kis legózás volt, de egészen formát öltött, viszont az egyik sarka még mindig hiányzik, azt valahogy majd megpróbálom pótolni.

  • A képen látható installáció és a golya32-től kapott célszerszám segítségével sikerült kicserélnem az első gátlókat.

  • Az autó nem kicsit himbálózott az úton, és bár egyszer már cserélték a gátlókat, de ezek is teljesen odavoltak már.

  • A beszerzett helyzetjelzők, illetve a lámpák mögött rejlő kábeldzsungel miatt is szükséges volt a világítás kötegének rendezése.

  • Szépen elvezetve, a kábeleket szín szerint rendszerezve illetve kiegészítve, kábelvezetőkkel egész pofás lett. Szerencsére volt otthon bontott kötegem, így mindent tudtam onnan újrahasznosítani.

  • És íme az eredmény, végre minden világít, aminek kell.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére