Végre sikerült a pumpát és a hozzá tartozó tömítést is beszerezni, így lett egy használható ablakmosóm.
Még keresem az időszakos alacsony töltés okát, így botlottam ebbe a "javításba" is, megcsináltam rendesen.
Szerkesztettem egy ilyen lemezt a beltéri levegő nyílása fölé, mert az esővíz egyenesen lecsorgott ezen keresztül, és eláztatta mindig a padlót. Úgy néz ki a foglalkozás elérte célját, azóta száraz a padló.
Betömtem a lyukakat a géptetőn amit a "hood scoop" hagyott, de mélyen nem tudtam belemenni, mert kiderült, hogy vagy 3-4mm gitt van rajta és féltem, hogy ha nekiállok csiszolni, akkor leszedem a fél géptetőt.
Az utólagos oldalindexek helye is be lett lemezelve, meg kapott kis üvegszálast. Nem szép, de messziről legalább nem feltűnő. Mindkét elem igényli az újrafényezést, addig nem akarok már vesződni vele.
Lassan kezd formát ölteni a történet, még messze a cél, de egyszer csak lesz belőle egy szép autó.
Egy véletlen folytán sikerült szert tennem egy áhított gyári felniszettre. Messze nincsenek makulátlan állapotban, de kis ráfordítással nagyon mutatósak lesznek ebben biztos vagyok.
Nem sokkal az első szett után sikerült egy másik gyári szettre is lecsapnom. Ezeket feketére fújták, bár rájuk férne a törődés. Azonban ahogy a mellékelt ábra is mutatja, bár jó állapotú, de méretben egyáltalán nem passzoló gumik vannak rajtuk. Nagyon viccesen néznek ki a kocsi alatt, de már beszerzés alatt vannak a 215/65-ös téli gumik rájuk (most 195/65 van rajtuk).
Meg is jöttek az új gumik, és még a nagy hidegek előtt sikerült is felgumizni őket, a régieken pedig már túl is adtam.
Sokkal jobban néznek ki a kocsi alatt, de még így is elég nagy a hézag a kerékjáratban, meg az egész autó olyan magas, mint valami telekjáró. Ezen mindenképp szeretnék változtatni.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!