1975 Chevrolet Camaro LT

2010

  • Az elmúlt tél apróbb javítgatásokkal telt.
    Fagyállócsere, ablaktekerők összehangolása, kesztyűtartó ajtó beállítás, utastérben a nem gyári csavarok cseréje, szilikon balzsamozás, levegőszűrő alátétezés, és a legkülönbözőbb alkatrészek polírozása, stb.,stb.
    (Képek nem nagyon készültek...)

  • Műanyag sarkok javítása után, ismét bírta a süllyesztett csavarokat.(Rekonstrukció:)

  • Persze feketéket.

  • Meglevegőztettem a pótkereket is.
    Sok hasznát már igaz nem venném, de a gyári gumit biztos nem cserélem le azért, hogy legyen egy jó pótkerekem. :)




  • Jöhetett a következő lépés, a csík eltüntetése.
    A "jólbejáratott" Attilához vittem a probléma megoldása végett. Sajnos a festék edzős volt, így csak csiszolva jött le, de sikerült. És ha már ott volt kapott egy teljes polírt is.

  • Most így, hogy a külső közelít az elképzelésemhez, egy kis volt/lett kép

  • Ezeket meg csak úgy. :)

  • Ezerkilencszázhetvenvalahány, útban a kereskedőhöz.

  • Az oldalsó helyzetjelzők eddig az irányjelző szerepét töltötték be, de nemrég sikerült visszakötnöm.
    Így már sötétben is tiszta amerika!

  • A rendszám alatti rész mindig ledobta a festéket, ezért nekiálltam megfelelő alapot készíteni.

  • Mikor elértem a gyári műanyag réteget, olyan jó lett, hogy nem is kell már ide festék!

  • Rendszám tartó is kapott egy kis törődést.

  • És kész!

    (Ezidőtájt voltunk a martoni karburátorosnál is, a nehézkes hidegindítás miatt, és egy kis finomhangolásra.
    Eredményt hallani, és érezni kell... :)

  • Egy kis velencei kilátózós túra.

  • Komárom 2010

    Végre eljött ez a pillanat is, saját kocsival A TALÁLKOZÓN !

    A vagány Camaro Rally Sport, és az elegáns Camaro LT.

  • Kisplexi 78-as Chrysler LeBaron-ja mellett.

  • Jól teljesítette a távot a gép, leszámítva, hogy felszívott valami piszkot a karbi.
    Ezért állítottam gyorsan az alapjáraton, hogy ne álljon le állandóan megálláskor (hála az egyszerű technikának) de azért a felvonulást ki kellett hagynunk. Így utólag is köszönöm a csavarhúzót a kedves idegennek!
    Hazafele valószínűleg ezt kidolgozta, mert jobban ment mint valaha, ennek örömére egy Jaguár Coupe-t is megkergettünk az M1-esen :)))

  • A gyenge minőségű \"újkori\" hangszórók helyett, beraktam egy magasabb szintü egységet.

  • Aztán, megkapta a speciálisan retrósított rácsokat is.
    (Harisnya huzat...:)

Hozzászólások

  1. csabbi  - 2009. november 24. 06:51

    Szép,gratula! Sok örömödet leld benne.

  2. Zola  - 2009. november 24. 07:26

    De jó, hogy megszünteted a giccsparádét!
    Szerintem nyugdíjazhatod a csíkot is.

    Fasza autó!

  3. attish  - 2009. november 24. 12:16

    Igen, alakul a gép. Így már nekem is tetszik, egyre jobban. Hajrá!

  4. kicsiPUNK  - 2009. november 24. 14:05

    Gratula a vashoz!
    Jó sok kilómétert!

  5. Trapeznaci  - 2009. november 25. 20:22

    Ez található a szomszédban? Majd meg kell néznem!!

  6. Bazsy  - 2009. november 27. 09:22

    Szep a vas! Foleg matricak nelkul :)
    Remelem a majusi V8 talin ott leszel vele, addigra talan
    az enyem is elkeszul :)

  7. Badazz  - 2009. december 25. 15:00

    Gratulálok az autóhoz! Az eddig elvégzett munkáid is mind az autó javára szolgáltak és külön örülök, hogy újabb testvérautó került jó kezekbe.

  8. Cece  - 2009. december 26. 23:59

    Sokkal jobbak az új felnik!Az ülés is jobb így!Király a verda!!!

  9. RootSa  - 2010. január 20. 07:19

    Hááááttt ez tök jó :) Gratula hozzá!

  10. Charlie  - 2010. március 2. 18:44

    Hali!
    Én ott dolgozom,ahol a Camarot vetted.Javarészt én restauráltam.Örülök,hogy szép eredetire visszaállítottad.Nekem is így tetszik jobban.
    Most egy 76-os gyári Rally Sportot csinálunk.Magyarországon igen ritka.Gyönyörű sárga-fekete,mechanikus váltós,350-es motor.
    Szóval tuti lett a géped,használd sokáig!
    Üdv.:Charlie

  11. kooopi18  - 2010. május 25. 23:00

    Sokkal mutatósabb lett a géped a lemez felnikkel!!!!!!!!!!Ami előtte volt azt én is ledobtam volna.

  12. Cece  - 2010. május 26. 01:08

    Mióta nálad van, határozottan szebb lett a vas!!!

  13. pitta  - 2010. május 26. 08:03

    Sokkal szebb ezzel a felnivel!

  14. attish  - 2010. május 26. 08:51

    Gyönyörű ez a Camaro, én is ilyenre csináltam volna. :)

  15. Flex  - 2010. május 31. 11:30

    Továbbra is nagyon tetszik, ahogy eltűnnek a sallangok a gépről.

  16. Ogi  - 2010. június 9. 23:34

    Jó az ízlésed!Egyre szebb lesz ezekkel az apró átalakításokkal.

  17. boldo  - 2010. június 10. 12:17

    gratulálok a géphez, végre úgy néz ki, ahogy egy Camarohoz illik:)
    a benzines Uralnak meg igen jó hangja van, főleg ha tolják neki:)

  18. BEAR  - 2010. június 10. 12:26

    Az a kép a hetvenes évekből nagyon durva,az a sok zsír új camaro :-)

  19. kölyök  - 2010. június 10. 20:56

    jó úton vagy a kocsival!
    gratulálok!

  20. switch  - 2011. április 25. 15:54

    Szép autó, jó garázs, gratula! Nagyon bírom az ilyen kis aprólékos részletek kijavítását, pótlását-ezekben lakozik az ördög ;-)

  21. doublefive  - 2011. május 17. 10:07

    Szép a vas! Nekem is majdnem ilyenem lett, aztán az lett, ami van :) Amúgy nálam szintén nagy lökést adott, hogy a javító szakaszom műhelykocsija egy 375-ös Ural volt ;) További kellemes mérföldeket!

  22. kriszchevy1982  - 2011. június 2. 09:18

    Nagyon Szép a Camaro!,Gratulálok :)

  23. 276579P  - 2011. június 2. 13:00

    Gyönyörű ez a kocsi! Irigy vagyok! :) Nekem is volt egy 76-os, de valami b...alfasz átalakította a hátulját 78-ra. Örültem, mikor megláttam az egyik képen az első USA autómat (LeBaron):) Hajrá!

  24. PeetPeti  - 2011. június 8. 12:34

    Köszönöm szépen a sok kedves bejegyzést, mindig örömmel olvasom ha érkezik egy újabb! Gondoltam most írásban is mondok egy köszit az eddigiekért, nem csak szóban, a gép előtt! :)
    Köszi: Csabbi, Zola, Attish, KicsiPUNK, Trapeznaci, Bazsy, Badazz, Cece, RootSa, Charli, Kooopi18, Pitta, Flex, Ogi, Boldo, BEAR, Kölyök, Switch, Szerviznorbi, Doublefive, Kriszchevy, 276579P

  25. Anna  - 2011. szeptember 19. 11:51

    Nagyon szép az autód Peti. Remélem legközelebb én is kipróbálhatom, nem csak az Évci.

  26. Cece  - 2011. október 20. 15:36

    Jól sikerültek az átalakításaid! Legjobban az ültetés tetszik, valóban még jobb kiállása lett!

  27. Yenko89  - 2011. december 25. 10:45

    Gyönyörű a kocsid, gratula hozzá és csak így towább!!!

  28. danpeti  - 2012. október 26. 12:25

    sZÉP AUTO NAGYON.JA DE A HÁTTÉR SE KUTYA

  29. Sztrogof  - 2013. június 11. 14:11

    Gratulálok a camarohoz nagyon szép állapotban tartod.

  30. dH  - 2017. november 30. 21:00

    Szia, nagyon szép lett, nagyon örülök hogy jó kezekben van, sok örömet a Camarohoz! =)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére