Az elmúlt tél apróbb javítgatásokkal telt.
Fagyállócsere, ablaktekerők összehangolása, kesztyűtartó ajtó beállítás, utastérben a nem gyári csavarok cseréje, szilikon balzsamozás, levegőszűrő alátétezés, és a legkülönbözőbb alkatrészek polírozása, stb.,stb.
(Képek nem nagyon készültek...)

1975 Chevrolet Camaro LT
2010
-
-
-
Műanyag sarkok javítása után, ismét bírta a süllyesztett csavarokat.(Rekonstrukció:)
-
Persze feketéket.
-
Meglevegőztettem a pótkereket is.
Sok hasznát már igaz nem venném, de a gyári gumit biztos nem cserélem le azért, hogy legyen egy jó pótkerekem. :) -
Jöhetett a következő lépés, a csík eltüntetése.
A "jólbejáratott" Attilához vittem a probléma megoldása végett. Sajnos a festék edzős volt, így csak csiszolva jött le, de sikerült. És ha már ott volt kapott egy teljes polírt is. -
Most így, hogy a külső közelít az elképzelésemhez, egy kis volt/lett kép
-
-
-
-
Ezeket meg csak úgy. :)
-
-
-
-
-
Ezerkilencszázhetvenvalahány, útban a kereskedőhöz.
-
Az oldalsó helyzetjelzők eddig az irányjelző szerepét töltötték be, de nemrég sikerült visszakötnöm.
Így már sötétben is tiszta amerika! -
-
A rendszám alatti rész mindig ledobta a festéket, ezért nekiálltam megfelelő alapot készíteni.
-
Mikor elértem a gyári műanyag réteget, olyan jó lett, hogy nem is kell már ide festék!
-
Rendszám tartó is kapott egy kis törődést.
-
-
És kész!
(Ezidőtájt voltunk a martoni karburátorosnál is, a nehézkes hidegindítás miatt, és egy kis finomhangolásra.
Eredményt hallani, és érezni kell... :) -
Egy kis velencei kilátózós túra.
-
Komárom 2010
Végre eljött ez a pillanat is, saját kocsival A TALÁLKOZÓN !
A vagány Camaro Rally Sport, és az elegáns Camaro LT. -
Kisplexi 78-as Chrysler LeBaron-ja mellett.
-
Jól teljesítette a távot a gép, leszámítva, hogy felszívott valami piszkot a karbi.
Ezért állítottam gyorsan az alapjáraton, hogy ne álljon le állandóan megálláskor (hála az egyszerű technikának) de azért a felvonulást ki kellett hagynunk. Így utólag is köszönöm a csavarhúzót a kedves idegennek!
Hazafele valószínűleg ezt kidolgozta, mert jobban ment mint valaha, ennek örömére egy Jaguár Coupe-t is megkergettünk az M1-esen :))) -
A gyenge minőségű \"újkori\" hangszórók helyett, beraktam egy magasabb szintü egységet.
-
Aztán, megkapta a speciálisan retrósított rácsokat is.
(Harisnya huzat...:) -
Hozzászólások
Szép,gratula! Sok örömödet leld benne.
De jó, hogy megszünteted a giccsparádét!
Szerintem nyugdíjazhatod a csíkot is.
Fasza autó!
Igen, alakul a gép. Így már nekem is tetszik, egyre jobban. Hajrá!
Gratula a vashoz!
Jó sok kilómétert!
Ez található a szomszédban? Majd meg kell néznem!!
Szep a vas! Foleg matricak nelkul :)
Remelem a majusi V8 talin ott leszel vele, addigra talan
az enyem is elkeszul :)
Gratulálok az autóhoz! Az eddig elvégzett munkáid is mind az autó javára szolgáltak és külön örülök, hogy újabb testvérautó került jó kezekbe.
Sokkal jobbak az új felnik!Az ülés is jobb így!Király a verda!!!
Hááááttt ez tök jó :) Gratula hozzá!
Hali!
Én ott dolgozom,ahol a Camarot vetted.Javarészt én restauráltam.Örülök,hogy szép eredetire visszaállítottad.Nekem is így tetszik jobban.
Most egy 76-os gyári Rally Sportot csinálunk.Magyarországon igen ritka.Gyönyörű sárga-fekete,mechanikus váltós,350-es motor.
Szóval tuti lett a géped,használd sokáig!
Üdv.:Charlie
Sokkal mutatósabb lett a géped a lemez felnikkel!!!!!!!!!!Ami előtte volt azt én is ledobtam volna.
Mióta nálad van, határozottan szebb lett a vas!!!
Sokkal szebb ezzel a felnivel!
Gyönyörű ez a Camaro, én is ilyenre csináltam volna. :)
Továbbra is nagyon tetszik, ahogy eltűnnek a sallangok a gépről.
Jó az ízlésed!Egyre szebb lesz ezekkel az apró átalakításokkal.
gratulálok a géphez, végre úgy néz ki, ahogy egy Camarohoz illik:)
a benzines Uralnak meg igen jó hangja van, főleg ha tolják neki:)
Az a kép a hetvenes évekből nagyon durva,az a sok zsír új camaro :-)
jó úton vagy a kocsival!
gratulálok!
Szép autó, jó garázs, gratula! Nagyon bírom az ilyen kis aprólékos részletek kijavítását, pótlását-ezekben lakozik az ördög ;-)
Gratulálok az autódhoz és a munkádhoz. Nekem is 2.gen camaro-m van, úgyhogy örülök minden szépen helyreállított testvérautónak.
http://www.youtube.com/watch?v=b6WJ6kHta_4&feature=player_embedded
Szép a vas! Nekem is majdnem ilyenem lett, aztán az lett, ami van :) Amúgy nálam szintén nagy lökést adott, hogy a javító szakaszom műhelykocsija egy 375-ös Ural volt ;) További kellemes mérföldeket!
Nagyon Szép a Camaro!,Gratulálok :)
Gyönyörű ez a kocsi! Irigy vagyok! :) Nekem is volt egy 76-os, de valami b...alfasz átalakította a hátulját 78-ra. Örültem, mikor megláttam az egyik képen az első USA autómat (LeBaron):) Hajrá!
Köszönöm szépen a sok kedves bejegyzést, mindig örömmel olvasom ha érkezik egy újabb! Gondoltam most írásban is mondok egy köszit az eddigiekért, nem csak szóban, a gép előtt! :)
Köszi: Csabbi, Zola, Attish, KicsiPUNK, Trapeznaci, Bazsy, Badazz, Cece, RootSa, Charli, Kooopi18, Pitta, Flex, Ogi, Boldo, BEAR, Kölyök, Switch, Szerviznorbi, Doublefive, Kriszchevy, 276579P
Nagyon szép az autód Peti. Remélem legközelebb én is kipróbálhatom, nem csak az Évci.
Jól sikerültek az átalakításaid! Legjobban az ültetés tetszik, valóban még jobb kiállása lett!
Gyönyörű a kocsid, gratula hozzá és csak így towább!!!
sZÉP AUTO NAGYON.JA DE A HÁTTÉR SE KUTYA
Gratulálok a camarohoz nagyon szép állapotban tartod.
Szia, nagyon szép lett, nagyon örülök hogy jó kezekben van, sok örömet a Camarohoz! =)