1975 Chevrolet Camaro LT

2013

  • Téli "fejlesztések":
    Egy direktszűrő, mert megérdemli.

  • Egy új vízcső a régi toldozott helyett, mert a motor tetején ez jobban mutat.

  • Ismét meghívást kaptunk a Kakucsringes Mustang Születésnapi Túrára.

  • Most az 56-osok terén volt a gyülekező, és onnét indultunk a pályára egy kellemes 85km.-es cruisolással.

  • Díszkörön.

  • Aztán "versenytempóban" :)

  • És az áldozat... a jobb első. Célegyenes ráfordító(?) (Nem hiszem, hogy nagyok az elvárásaim, ezt bírnia kellett volna.)

    De az érzés megfizethetetlen volt!!!

  • Belebotlottam ezeknek a felniknek a hírdetésébe. Írtam egy adatokra vonatkozó kérdésekkel telerakott levelet, és a végére ezt: "Bocs a sok kérdésért, de próbálom meggyőzni magam, hogy nem kell ez nekem, de nem hagy nyugodni. "

    Gondoltam, a válaszlevél majd helyretesz...

  • Mondanom sem kell, hogy nem tett. :)

  • Nem gondoltam, hogy ennyire jól mutat majd rajta.
    A küllők által körbezárt négyzet alakú részek különösképp jól mutatnak.
    (American Racing Hopster)

  • A sok hétvégi program közül, a Ford Majálisra esett a mostani választás.
    Ismerős arcok, jó programok, és a közelség miatt, nem volt sok dilemmázás.

  • Ismét Chevyvel egy Ford találkozón... úgy láttam még jól tolerálnak. :)

  • Ha gyerekkoromban mondták volna, hogy egyszer egy Starsky & Hutch Torino ellen fogok gyorsulni, egy reptéren, egy Camaroval... :)))

  • Tomi futott már bő egy másodperccel jobbat is, de így legalább nem volt annyira megalázó az az egy kocsihossz közöttünk a végén. :)

  • Zamárdi V8

  • Végre egy felvonulásra is eljutottunk.

  • Kicsién már gyakorol a LeBaron-ban. (Úgy néz ki Ő is fertőzött :)

  • 116,4 decibel lett a hangnyomás mérés eredménye.

    De azok a foltok a falon ismét gondolkodóba ejtettek...

  • Mikor hazaértünk, és kiszámoltam az átlagot, 17 liter lett (90-100km/h, M7). A bejáratós, 300 valahány lovas Chrysler, amelyikkel együtt mentünk 16-ot evett... Most már biztos, hogy az enyémben legalább 400 ló van!!! :)))
    De ha mégsem így lenne (ki van zárva), próbából, egy felajánlott 600-as Holley-ra cseréltem, a kicsit túlméretezett 750-es Edelbrock-ot.
    (Még soha nem sikerült 16 alá vinni a fogyasztást, hátha most, ezzel az alapra csavart kisebb karbival.)
    Fel az M6-ra, és nyugis tempóban letekertünk egy százast.

  • Éééééés........... 17,5l. (monoklis smile :)

    Még játszunk egy kicsit a beállításokkal, de nem sokat várok tőle.
    Eddig is úgy voltam vele, hogy ha ennyi, akkor ennyi, a lényeg, hogy a mostanra elért, megbízható működés megmaradjon.

    (A hétköznapi OFF ha egy tizeddel többet produkál, már rosszul vagyok, ennél meg az 5 literes ingadozás sem különösebben téma :)

  • Komárom NAAF 2013

    (Az eddigi legalacsonyabb komáromi sorszámommal (csütörtök))

  • Annyi év Komárom után most a színpadra is felmentünk kocsival...
    de nem ütközött meg ezen senki. :)

  • Egy kis 2.gen összeállás.

  • Volt forróság, por, eső, vihar.

  • Hátra egy picit izmosabb gumik kerültek fel, az előzőt kicsit keskenynek láttam.

  • Lurdy V8 Szeptember

  • 4, 5, 2

  • Az évek során öt garnitúra felni gyűlt össze a kocsihoz, többségük felgumizva, amikor nem kerestem, akkor kaptam...
    Ha már itt vannak, nem szép dolog őket unatkozni hagyni. :)

  • Vicceskedők a facén tegnap ezeket írták a képekhez:
    "Egy kicsit eszi az olajat."
    "Végül sikerült eloltani?"

    Dilettánsok... :)))

  • All F-Body Találkozó Lurdy ház
    Néhány óra erejéig ellátogattunk ide is.

  • Már készültünk a téli leállásra mikor Oszi felhívott, hogy lenne-e időm, és kedvem, hétvégén elmenni parkoló autónak, egy Ford Cruisingos kisfilm forgatásra. Hát még szép, mondom, hova, mikor?

    Detroit, Franklin Street (Csepel Gyártelep)

  • Forgalom imitációból végül ez lett. :)

  • Lenyomtam mint a.....

    Na jó, rendezői utasításra Kölyök hagyta magát.

    De erre nincs bizonyíték... úgyhogy, lenyomtam mint a... :)))))

Hozzászólások

  1. csabbi  - 2009. november 24. 06:51

    Szép,gratula! Sok örömödet leld benne.

  2. Zola  - 2009. november 24. 07:26

    De jó, hogy megszünteted a giccsparádét!
    Szerintem nyugdíjazhatod a csíkot is.

    Fasza autó!

  3. attish  - 2009. november 24. 12:16

    Igen, alakul a gép. Így már nekem is tetszik, egyre jobban. Hajrá!

  4. kicsiPUNK  - 2009. november 24. 14:05

    Gratula a vashoz!
    Jó sok kilómétert!

  5. Trapeznaci  - 2009. november 25. 20:22

    Ez található a szomszédban? Majd meg kell néznem!!

  6. Bazsy  - 2009. november 27. 09:22

    Szep a vas! Foleg matricak nelkul :)
    Remelem a majusi V8 talin ott leszel vele, addigra talan
    az enyem is elkeszul :)

  7. Badazz  - 2009. december 25. 15:00

    Gratulálok az autóhoz! Az eddig elvégzett munkáid is mind az autó javára szolgáltak és külön örülök, hogy újabb testvérautó került jó kezekbe.

  8. Cece  - 2009. december 26. 23:59

    Sokkal jobbak az új felnik!Az ülés is jobb így!Király a verda!!!

  9. RootSa  - 2010. január 20. 07:19

    Hááááttt ez tök jó :) Gratula hozzá!

  10. Charlie  - 2010. március 2. 18:44

    Hali!
    Én ott dolgozom,ahol a Camarot vetted.Javarészt én restauráltam.Örülök,hogy szép eredetire visszaállítottad.Nekem is így tetszik jobban.
    Most egy 76-os gyári Rally Sportot csinálunk.Magyarországon igen ritka.Gyönyörű sárga-fekete,mechanikus váltós,350-es motor.
    Szóval tuti lett a géped,használd sokáig!
    Üdv.:Charlie

  11. kooopi18  - 2010. május 25. 23:00

    Sokkal mutatósabb lett a géped a lemez felnikkel!!!!!!!!!!Ami előtte volt azt én is ledobtam volna.

  12. Cece  - 2010. május 26. 01:08

    Mióta nálad van, határozottan szebb lett a vas!!!

  13. pitta  - 2010. május 26. 08:03

    Sokkal szebb ezzel a felnivel!

  14. attish  - 2010. május 26. 08:51

    Gyönyörű ez a Camaro, én is ilyenre csináltam volna. :)

  15. Flex  - 2010. május 31. 11:30

    Továbbra is nagyon tetszik, ahogy eltűnnek a sallangok a gépről.

  16. Ogi  - 2010. június 9. 23:34

    Jó az ízlésed!Egyre szebb lesz ezekkel az apró átalakításokkal.

  17. boldo  - 2010. június 10. 12:17

    gratulálok a géphez, végre úgy néz ki, ahogy egy Camarohoz illik:)
    a benzines Uralnak meg igen jó hangja van, főleg ha tolják neki:)

  18. BEAR  - 2010. június 10. 12:26

    Az a kép a hetvenes évekből nagyon durva,az a sok zsír új camaro :-)

  19. kölyök  - 2010. június 10. 20:56

    jó úton vagy a kocsival!
    gratulálok!

  20. switch  - 2011. április 25. 15:54

    Szép autó, jó garázs, gratula! Nagyon bírom az ilyen kis aprólékos részletek kijavítását, pótlását-ezekben lakozik az ördög ;-)

  21. doublefive  - 2011. május 17. 10:07

    Szép a vas! Nekem is majdnem ilyenem lett, aztán az lett, ami van :) Amúgy nálam szintén nagy lökést adott, hogy a javító szakaszom műhelykocsija egy 375-ös Ural volt ;) További kellemes mérföldeket!

  22. kriszchevy1982  - 2011. június 2. 09:18

    Nagyon Szép a Camaro!,Gratulálok :)

  23. 276579P  - 2011. június 2. 13:00

    Gyönyörű ez a kocsi! Irigy vagyok! :) Nekem is volt egy 76-os, de valami b...alfasz átalakította a hátulját 78-ra. Örültem, mikor megláttam az egyik képen az első USA autómat (LeBaron):) Hajrá!

  24. PeetPeti  - 2011. június 8. 12:34

    Köszönöm szépen a sok kedves bejegyzést, mindig örömmel olvasom ha érkezik egy újabb! Gondoltam most írásban is mondok egy köszit az eddigiekért, nem csak szóban, a gép előtt! :)
    Köszi: Csabbi, Zola, Attish, KicsiPUNK, Trapeznaci, Bazsy, Badazz, Cece, RootSa, Charli, Kooopi18, Pitta, Flex, Ogi, Boldo, BEAR, Kölyök, Switch, Szerviznorbi, Doublefive, Kriszchevy, 276579P

  25. Anna  - 2011. szeptember 19. 11:51

    Nagyon szép az autód Peti. Remélem legközelebb én is kipróbálhatom, nem csak az Évci.

  26. Cece  - 2011. október 20. 15:36

    Jól sikerültek az átalakításaid! Legjobban az ültetés tetszik, valóban még jobb kiállása lett!

  27. Yenko89  - 2011. december 25. 10:45

    Gyönyörű a kocsid, gratula hozzá és csak így towább!!!

  28. danpeti  - 2012. október 26. 12:25

    sZÉP AUTO NAGYON.JA DE A HÁTTÉR SE KUTYA

  29. Sztrogof  - 2013. június 11. 14:11

    Gratulálok a camarohoz nagyon szép állapotban tartod.

  30. dH  - 2017. november 30. 21:00

    Szia, nagyon szép lett, nagyon örülök hogy jó kezekben van, sok örömet a Camarohoz! =)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére