Újra szétszedve.
A jobb első sárvédőt mindenképp újra kellett volna fényezni.
Meg pár helyen sikerült levernem a fényezést, pedig alig értem hozzá, de már le is pattant.
A fényezőm megnézte, és azt mondta, hogy amúgy a munka nem rossz, csak a felhasznált anyagok, főleg a lakk, nagyon olcsó, rossz minőség.
Akkor abban maradtunk, hogy ahol kell ott belejavít, és újra lakkozzuk az egész autót.

1967 Plymouth Valiant Signet
Fényezés – megint
-
-
Aztán eltelt egy év, és az eredetileg sem túl gyönyörű fényezés nagyon csúnyán visszaszáradt.
A motorháztető térképes lett, az oldala tele megfolyásokkal (amikor friss volt, ebből semmi se látszott).
A csomagtartó már frissen is hullámos volt, és nem lett szebb.
Visszacsiszolásnál pedig előjött rengeteg apró kráter.
Plusz a színkód, amit az előző fényező adott, nem létezik, így aztán az „ahol kell ott belejavítunk, és újra lakkozzuk az egész autót” terv meghiúsult. -
Nem, sajnos nem lett belőle Barracuda Fastback, viszont ilyen színű még lehet
Eredetileg is ilyenre szerettem volna, és most, hogy mindenképp újra kellett fújni, teszek is róla, hogy ilyen legyen (vagy legalábbis ilyesmi). -
Így aztán megmutattam a fényezőmnek a képet.
Aki erre eltűnt, majd 5 perc múlva előjött egy frissen fújt mintával, ami pont olyan szín volt, mint amilyet elképzeltem.
Nem egy akkora műhelyről van szó, ahol ott helyben, azonnal kikevernek egy színt, így valószínűleg néztem rá bután, és kérdeztem, hogy „Ezt meg hogyan?”
„Ilyenre fújtam a konyhabútort otthon, és még marad egy kis festék” -
!mattfekete
-
!mattkék
Olyan jól néz ki így is, hogy gondolkoztam rajta, hogy így kellene hagyni…
-
… de aztán mégsem, így végül ilyen lett.
-
Napfényben.
Szerintem nagyon szép ez a szín, tetszik.
(A háttérben lévő kupit ne nézzétek, épp tetőt cseréltek a műhelyen.) -
Az egyetlen bajom, hogy korábban a sötétkék-lila-majdnemfekete fényezés mellett a világoskék felnik nagyon jól mutattak, most viszont a fényezés ellopja a show-t.
(Ezen a képen egyébként remekül látszik, hogy miért ezt a színt választottam a felninek.)
-
Szóval a fényezés elkészült, kivéve a csomagtartót, amit egy hétig gitteltünk-csiszoltunk-gitteltünk-csiszoltunk-gitteltünk-csiszoltunk…
… és a csiszolás részt a fényezőm rám hagyta, csak hogy szopjak vele én is.
Elég is volt, nem szeretném minden nap ezt csinálni. Viszont egész jó lett a végére.
Hozzászólások
Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!
De szép ez az autó, grat. Sor6, sor6, de akkor is szép.
Ez az NKH ez 2022 őszén volt? Szép kis história.
Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle
Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.
Leömlővel kapcsolatban keresd V8 fórumon moparkidet. Neki van vagy 3-4 Slant Six blokkja :-)
Tudom, kettőt én adtam neki
Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.
Jatttényleg! Neked volt Volareod is! A tőlünk elvitt Volare olyan halk volt, mint egy Rolls, így annak biztos nem volt törött a leömlője :-)
Na, ha aktuális a leömlő kérdése, szólj. Három motor van nálam.
Volt??? Még mindig van egy ...valahol
A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.