A volt tulaj azt állította magáról, hogy ő lakatos, és teljesen kilakatolta a kocsit, már csak fényezni kell.
Remélem ezt ő se gondolta komolyan.

1967 Plymouth Valiant Signet
A minőségi német munka
-
-
Az egy dolog, hogy a szélvédők sarkainál rozsdás volt. Hogy ez így szerinte jó volt, vagy csak nem akart már vele foglalkozni, azt nem tudom.
Minden esetre én számítottam rá, mivel a hirdetés képeken látszott, hogy nem volt kivéve a szélvédő, és ez tipikus A-body betegség.
Persze a szokásos hibán még sikerült rontani egy kicsit, ugyanis jól telenyomták a szélvédő körül valami Sziloplast/szélvédőtömítő szerű anyaggal, ami még inkább ott tartotta a vizet a sarkokban. -
Viszont ahogy elkezdtem felfedezni a helyeket, ahol a német „lakatos” javította, úgy vált egyre nyilvánvalóbbá, hogy a srácnak nem sok köze volt a lakatoláshoz, és kell keresnem valakit, aki normálisan meg tudja csinálni.
-
Ez (és az előző kép is) a hátsó sárvédő alsó része, a kerék mögött, annak is a belső fele.
Ezt kellene lefesteni, és kész is? Inkább nem. -
Másik oldal. Ez sem épp olyan állapotban van, amilyennek én szeretném.
-
Első belső sárvédő és a tűzfal találkozása. Motortér felől jónak tűnik, de ott már le van fényezve, és nem látszik mi van a fényezés alatt. Viszont ilyen belülről.
-
Első sárvédő teteje. Én nem vagyok lakatos, de ennél még én is szebben hegesztek.
-
És a kedvencem: ezek a sündisznók mit csinálnak itt, a sárvédők belsejében, lefestve???
-
Öröm az ürömben, hogy amúgy az autó meglepően jó állapotban volt. Ez például a csomagtér alja, ami elég szépen el tud porladni a hasonló korú Moparokban. Ajtók alja szintén hibátlan, nem kellett javítani őket. Taposó szintén szép, csak a vezető előtt kellett pótolni kicsit. Motorháztető, csomagtér hibátlan, tető szintúgy. Hátsó sárvédők szépek, egy-két apróbb hiba volt csak rajtuk. Kerékjáratok is jók, akárcsak a küszöb.
Szóval nem menthetetlen. -
Valamint az autó eredetileg Signet változat volt, ami azt jelenti, hogy tele volt aggatva mindenféle felesleges króm kiegészítőkkel. Lyukak végig a küszöbön, a csomagtér fedélen, a hátsó sárvédőn stb.
Nekem jobban tetszik a V100 letisztult design-ja, meg különben is, a sok króm díszléc alatt csak megáll a kosz meg a víz, és szépen elrohad alatta a kaszni.
Ha már úgyis lakatolni kell, akkor legyenek ezek is eltüntetve.
Hozzászólások
Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!
De szép ez az autó, grat. Sor6, sor6, de akkor is szép.
Ez az NKH ez 2022 őszén volt? Szép kis história.
Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle
Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.
Leömlővel kapcsolatban keresd V8 fórumon moparkidet. Neki van vagy 3-4 Slant Six blokkja :-)
Tudom, kettőt én adtam neki
Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.
Jatttényleg! Neked volt Volareod is! A tőlünk elvitt Volare olyan halk volt, mint egy Rolls, így annak biztos nem volt törött a leömlője :-)
Na, ha aktuális a leömlő kérdése, szólj. Három motor van nálam.
Volt??? Még mindig van egy ...valahol
A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.