1967 Plymouth Valiant Signet

A minőségi német munka

  • A volt tulaj azt állította magáról, hogy ő lakatos, és teljesen kilakatolta a kocsit, már csak fényezni kell.

    Remélem ezt ő se gondolta komolyan.

  • Az egy dolog, hogy a szélvédők sarkainál rozsdás volt. Hogy ez így szerinte jó volt, vagy csak nem akart már vele foglalkozni, azt nem tudom.

    Minden esetre én számítottam rá, mivel a hirdetés képeken látszott, hogy nem volt kivéve a szélvédő, és ez tipikus A-body betegség.

    Persze a szokásos hibán még sikerült rontani egy kicsit, ugyanis jól telenyomták a szélvédő körül valami Sziloplast/szélvédőtömítő szerű anyaggal, ami még inkább ott tartotta a vizet a sarkokban.

  • Viszont ahogy elkezdtem felfedezni a helyeket, ahol a német „lakatos” javította, úgy vált egyre nyilvánvalóbbá, hogy a srácnak nem sok köze volt a lakatoláshoz, és kell keresnem valakit, aki normálisan meg tudja csinálni.

  • Ez (és az előző kép is) a hátsó sárvédő alsó része, a kerék mögött, annak is a belső fele.

    Ezt kellene lefesteni, és kész is? Inkább nem.

  • Másik oldal. Ez sem épp olyan állapotban van, amilyennek én szeretném.

  • Első belső sárvédő és a tűzfal találkozása. Motortér felől jónak tűnik, de ott már le van fényezve, és nem látszik mi van a fényezés alatt. Viszont ilyen belülről.

  • Első sárvédő teteje. Én nem vagyok lakatos, de ennél még én is szebben hegesztek.

  • És a kedvencem: ezek a sündisznók mit csinálnak itt, a sárvédők belsejében, lefestve???

  • Öröm az ürömben, hogy amúgy az autó meglepően jó állapotban volt. Ez például a csomagtér alja, ami elég szépen el tud porladni a hasonló korú Moparokban. Ajtók alja szintén hibátlan, nem kellett javítani őket. Taposó szintén szép, csak a vezető előtt kellett pótolni kicsit. Motorháztető, csomagtér hibátlan, tető szintúgy. Hátsó sárvédők szépek, egy-két apróbb hiba volt csak rajtuk. Kerékjáratok is jók, akárcsak a küszöb.

    Szóval nem menthetetlen.

  • Valamint az autó eredetileg Signet változat volt, ami azt jelenti, hogy tele volt aggatva mindenféle felesleges króm kiegészítőkkel. Lyukak végig a küszöbön, a csomagtér fedélen, a hátsó sárvédőn stb.

    Nekem jobban tetszik a V100 letisztult design-ja, meg különben is, a sok króm díszléc alatt csak megáll a kosz meg a víz, és szépen elrohad alatta a kaszni.

    Ha már úgyis lakatolni kell, akkor legyenek ezek is eltüntetve.

Hozzászólások

  1. Flex  - 2021. szeptember 2. 12:56

    Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • AndrewGV8:

    !kép=comments/2023-01/63b4ab81a4d21.jpg

  • AndrewGV8:

    !kép=comments/2023-01/63b4ab64c47f1.jpg

A lap tetejére