1967 Plymouth Valiant Signet

A minőségi német munka

  • A volt tulaj azt állította magáról, hogy ő lakatos, és teljesen kilakatolta a kocsit, már csak fényezni kell.

    Remélem ezt ő se gondolta komolyan.

  • Az egy dolog, hogy a szélvédők sarkainál rozsdás volt. Hogy ez így szerinte jó volt, vagy csak nem akart már vele foglalkozni, azt nem tudom.

    Minden esetre én számítottam rá, mivel a hirdetés képeken látszott, hogy nem volt kivéve a szélvédő, és ez tipikus A-body betegség.

    Persze a szokásos hibán még sikerült rontani egy kicsit, ugyanis jól telenyomták a szélvédő körül valami Sziloplast/szélvédőtömítő szerű anyaggal, ami még inkább ott tartotta a vizet a sarkokban.

  • Viszont ahogy elkezdtem felfedezni a helyeket, ahol a német „lakatos” javította, úgy vált egyre nyilvánvalóbbá, hogy a srácnak nem sok köze volt a lakatoláshoz, és kell keresnem valakit, aki normálisan meg tudja csinálni.

  • Ez (és az előző kép is) a hátsó sárvédő alsó része, a kerék mögött, annak is a belső fele.

    Ezt kellene lefesteni, és kész is? Inkább nem.

  • Másik oldal. Ez sem épp olyan állapotban van, amilyennek én szeretném.

  • Első belső sárvédő és a tűzfal találkozása. Motortér felől jónak tűnik, de ott már le van fényezve, és nem látszik mi van a fényezés alatt. Viszont ilyen belülről.

  • Első sárvédő teteje. Én nem vagyok lakatos, de ennél még én is szebben hegesztek.

  • És a kedvencem: ezek a sündisznók mit csinálnak itt, a sárvédők belsejében, lefestve???

  • Öröm az ürömben, hogy amúgy az autó meglepően jó állapotban volt. Ez például a csomagtér alja, ami elég szépen el tud porladni a hasonló korú Moparokban. Ajtók alja szintén hibátlan, nem kellett javítani őket. Taposó szintén szép, csak a vezető előtt kellett pótolni kicsit. Motorháztető, csomagtér hibátlan, tető szintúgy. Hátsó sárvédők szépek, egy-két apróbb hiba volt csak rajtuk. Kerékjáratok is jók, akárcsak a küszöb.

    Szóval nem menthetetlen.

  • Valamint az autó eredetileg Signet változat volt, ami azt jelenti, hogy tele volt aggatva mindenféle felesleges króm kiegészítőkkel. Lyukak végig a küszöbön, a csomagtér fedélen, a hátsó sárvédőn stb.

    Nekem jobban tetszik a V100 letisztult design-ja, meg különben is, a sok króm díszléc alatt csak megáll a kosz meg a víz, és szépen elrohad alatta a kaszni.

    Ha már úgyis lakatolni kell, akkor legyenek ezek is eltüntetve.

Hozzászólások

  1. Flex  - 2021. szeptember 2. 12:56

    Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!

  2. szilagyil  - 2023. február 23. 10:20

    De szép ez az autó, grat. Sor6, sor6, de akkor is szép.
    Ez az NKH ez 2022 őszén volt? Szép kis história.

  3. Béke  - 2023. február 28. 20:44

    Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle
    Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
    Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
    Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.

  4. Flex  - 2023. szeptember 19. 11:32

    Leömlővel kapcsolatban keresd V8 fórumon moparkidet. Neki van vagy 3-4 Slant Six blokkja :-)

  5. Béke  - 2023. szeptember 19. 13:40

    Tudom, kettőt én adtam neki
    Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
    Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.

  6. Flex  - 2023. szeptember 20. 09:18

    Jatttényleg! Neked volt Volareod is! A tőlünk elvitt Volare olyan halk volt, mint egy Rolls, így annak biztos nem volt törött a leömlője :-)

  7. moparkid  - 2023. szeptember 21. 15:19

    Na, ha aktuális a leömlő kérdése, szólj. Három motor van nálam.

  8. Béke  - 2023. szeptember 21. 16:37

    Volt??? Még mindig van egy ...valahol
    A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
    Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Trombitás:

    Hátha ez segít beazonosítani. !kép=comments/2024-07/668966edeede5.jpg

A lap tetejére