1967 Plymouth Valiant Signet

Hozzáértő kezekben

  • Szerencsére találtam egy lakatost, aki viszonylag rövid határidővel elvállalta. Ügyes srác, nagyon szépen dolgozott.

    Ilyen lett. Itt csak egy réteg festék van a javításon.

  • Hátsó szélvédőkeret alja. Fényezés előtt le lett csiszolva a javításról a festék. Nem ért meglepetés. Ezt már lehet lakatos munkának nevezni.

  • A Signet díszléc sem kerül már vissza.

    Túl sok képem nincs a javított részekről, de elégedett vagyok a végeredménnyel.

  • Aztán sikerült találnom egy fényezőt is, aki elvállalta. Alakul.

  • Ilyen lett. Nem show minőség, de nem is show car-nak készül, nekem tökéletesen megfelel.

  • A szín viszont nem lett tökéletes. Sajnos munka miatt nem tudtam ott lenni a színválasztáskor, és a fényező csak akkor tudta vállalni a kocsit, vagy sokkal később. Így rá bíztam a választást, azt kértem legyen olyan, mint amilyen volt korábban.

    Talált valami "Chevy" színt, olyasmi lett, mint volt, csak egy kicsit lilásabb, én meg inkább egy kicsit kékebbet szerettem volna. Na mindegy, már ilyen marad.

  • Belül is újra fújva, de maradt világoskék.

Hozzászólások

  1. Flex  - 2021. szeptember 2. 12:56

    Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!

  2. szilagyil  - 2023. február 23. 10:20

    De szép ez az autó, grat. Sor6, sor6, de akkor is szép.
    Ez az NKH ez 2022 őszén volt? Szép kis história.

  3. Béke  - 2023. február 28. 20:44

    Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle
    Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
    Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
    Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.

  4. Flex  - 2023. szeptember 19. 11:32

    Leömlővel kapcsolatban keresd V8 fórumon moparkidet. Neki van vagy 3-4 Slant Six blokkja :-)

  5. Béke  - 2023. szeptember 19. 13:40

    Tudom, kettőt én adtam neki
    Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
    Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.

  6. Flex  - 2023. szeptember 20. 09:18

    Jatttényleg! Neked volt Volareod is! A tőlünk elvitt Volare olyan halk volt, mint egy Rolls, így annak biztos nem volt törött a leömlője :-)

  7. moparkid  - 2023. szeptember 21. 15:19

    Na, ha aktuális a leömlő kérdése, szólj. Három motor van nálam.

  8. Béke  - 2023. szeptember 21. 16:37

    Volt??? Még mindig van egy ...valahol
    A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
    Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Trombitás:

    Hátha ez segít beazonosítani. !kép=comments/2024-07/668966edeede5.jpg

A lap tetejére