A szín viszont nem lett tökéletes. Sajnos munka miatt nem tudtam ott lenni a színválasztáskor, és a fényező csak akkor tudta vállalni a kocsit, vagy sokkal később. Így rá bíztam a választást, azt kértem legyen olyan, mint amilyen volt korábban.
Talált valami "Chevy" színt, olyasmi lett, mint volt, csak egy kicsit lilásabb, én meg inkább egy kicsit kékebbet szerettem volna. Na mindegy, már ilyen marad.
Hozzászólások
Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!
De szép ez az autó, grat. Sor6, sor6, de akkor is szép.
Ez az NKH ez 2022 őszén volt? Szép kis história.
Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle
Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.
Leömlővel kapcsolatban keresd V8 fórumon moparkidet. Neki van vagy 3-4 Slant Six blokkja :-)
Tudom, kettőt én adtam neki
Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.
Jatttényleg! Neked volt Volareod is! A tőlünk elvitt Volare olyan halk volt, mint egy Rolls, így annak biztos nem volt törött a leömlője :-)
Na, ha aktuális a leömlő kérdése, szólj. Három motor van nálam.
Volt??? Még mindig van egy ...valahol
A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.