1967 Plymouth Valiant Signet

Apróságok

  • Nem vagyok egy nagy fényképész, úgyhogy nem csináltam túl sok képet az apróságokról, de igyekszem az autó minden részét rendbe tenni, felújítani.

  • Karbi - volt

  • Karbi – lett

    Igaz nem új, de kívül-belül tisztítva, összes tömítés cserélve, átnézve.
    Úgy tűnik tökéletesen működik, úgyhogy egyelőre marad.

  • Fűtésbox volt. Koszos, tele száraz levelekkel, lyukas radiátorral, rozsdás fém alkatrészekkel, szétmálló szivacsokkal.

  • Alakul. Kitisztítva, radiátor cserélve, fém alkatrészek galvanizálva, szivacsok újra cserélve.

    Gondolom említenem se kell, hogy az utángyártott radiátor csak nyomokban hasonlított az eredetire. Kellett egy kicsit alakítani, mire passzolt a helyére.

  • A napellenző tisztának tűnt, aztán nekiálltam megmosni

  • Ezt pedig a tetőkárpit hagyta maga után.

    Amúgy hibátlan állapotban volt, egészen addig amíg nem próbáltam meg visszatenni. Természetesen elszabtam

  • Összes kréder cserélve, új zaj- és hőszigetelés mindenhol, apró fémalkatrészek galvanizálva, apróságok tisztítva, polírozva stb.

    Radiátor is újra lett gyártva, alja-teteje maradt, a tömb pedig újra cserélve.
    Szélvédőmosó tartályból és pumpából is kapott újat, de ezekről nincs képem.

  • Nem egy bonyolult autó a Valiant, de úgy tűnik sose érek az alkatrészek végére.

Hozzászólások

  1. Flex  - 2021. szeptember 2. 12:56

    Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!

  2. szilagyil  - 2023. február 23. 10:20

    De szép ez az autó, grat. Sor6, sor6, de akkor is szép.
    Ez az NKH ez 2022 őszén volt? Szép kis história.

  3. Béke  - 2023. február 28. 20:44

    Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle
    Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
    Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
    Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.

  4. Flex  - 2023. szeptember 19. 11:32

    Leömlővel kapcsolatban keresd V8 fórumon moparkidet. Neki van vagy 3-4 Slant Six blokkja :-)

  5. Béke  - 2023. szeptember 19. 13:40

    Tudom, kettőt én adtam neki
    Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
    Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.

  6. Flex  - 2023. szeptember 20. 09:18

    Jatttényleg! Neked volt Volareod is! A tőlünk elvitt Volare olyan halk volt, mint egy Rolls, így annak biztos nem volt törött a leömlője :-)

  7. moparkid  - 2023. szeptember 21. 15:19

    Na, ha aktuális a leömlő kérdése, szólj. Három motor van nálam.

  8. Béke  - 2023. szeptember 21. 16:37

    Volt??? Még mindig van egy ...valahol
    A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
    Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    !taps Bocs mindenki, javítva!

  • DRW:

    Ráadásul a D válasz volt a jó.!monokli

A lap tetejére