Nem vagyok egy nagy fényképész, úgyhogy nem csináltam túl sok képet az apróságokról, de igyekszem az autó minden részét rendbe tenni, felújítani.
Karbi - volt
Karbi – lett
Igaz nem új, de kívül-belül tisztítva, összes tömítés cserélve, átnézve.
Úgy tűnik tökéletesen működik, úgyhogy egyelőre marad.
Fűtésbox volt. Koszos, tele száraz levelekkel, lyukas radiátorral, rozsdás fém alkatrészekkel, szétmálló szivacsokkal.
Alakul. Kitisztítva, radiátor cserélve, fém alkatrészek galvanizálva, szivacsok újra cserélve.
Gondolom említenem se kell, hogy az utángyártott radiátor csak nyomokban hasonlított az eredetire. Kellett egy kicsit alakítani, mire passzolt a helyére.
A napellenző tisztának tűnt, aztán nekiálltam megmosni
Ezt pedig a tetőkárpit hagyta maga után.
Amúgy hibátlan állapotban volt, egészen addig amíg nem próbáltam meg visszatenni. Természetesen elszabtam
Összes kréder cserélve, új zaj- és hőszigetelés mindenhol, apró fémalkatrészek galvanizálva, apróságok tisztítva, polírozva stb.
Radiátor is újra lett gyártva, alja-teteje maradt, a tömb pedig újra cserélve.
Szélvédőmosó tartályból és pumpából is kapott újat, de ezekről nincs képem.
Nem egy bonyolult autó a Valiant, de úgy tűnik sose érek az alkatrészek végére.
Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle
Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.
Tudom, kettőt én adtam neki
Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.
Volt??? Még mindig van egy ...valahol
A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.
Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.
Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.
Hozzászólások
Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!
De szép ez az autó, grat. Sor6, sor6, de akkor is szép.
Ez az NKH ez 2022 őszén volt? Szép kis história.
Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle
Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.
Leömlővel kapcsolatban keresd V8 fórumon moparkidet. Neki van vagy 3-4 Slant Six blokkja :-)
Tudom, kettőt én adtam neki
Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.
Jatttényleg! Neked volt Volareod is! A tőlünk elvitt Volare olyan halk volt, mint egy Rolls, így annak biztos nem volt törött a leömlője :-)
Na, ha aktuális a leömlő kérdése, szólj. Három motor van nálam.
Volt??? Még mindig van egy ...valahol
A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.