Aztán a változatosság kedvéért a Valiantot is költöztetnem kellett.
Amilyen sokat cipelem ezeket a vackokat és amilyen keveset megyek velük, kezdem azt hinni, hogy nem is amerikai autós vagyok, hanem tréleres.
Nekiálltunk az elemek beállításának...
...ami egy darabig egész jól is ment...
...egészen addig amíg el nem értünk a jobb első sárvédőig.
A sárvédő éle és a motorháztető szépen futott, majdnem végig, de a sárvédő elejénél kezdett szétnyílni a hézag. Itt valami nincs rendben.
Végül lecsiszoltuk az új fényezést, és ezt találtuk alatta.
A sárvédőt még a német tulaj „javította”, gittelte ki, és alapozta le. Nem is tűnt rossznak, így a fényező sem bántotta. Persze látva a német srác többi munkáját, gondolhattam volna, hogy semmi jó nem lapul a gitt alatt.
Nem, itt még nem vágtunk bele, erre húztak egy kis gittet és „jó lesz az úgy”.
Alakul...
...és ilyen lett.
Még a jobb első sárvédőt újra kell fújni, aztán folytathatom az összerakást.
Hozzászólások
Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!