Aztán a változatosság kedvéért a Valiantot is költöztetnem kellett.
Amilyen sokat cipelem ezeket a vackokat és amilyen keveset megyek velük, kezdem azt hinni, hogy nem is amerikai autós vagyok, hanem tréleres.
Nekiálltunk az elemek beállításának...
...ami egy darabig egész jól is ment...
...egészen addig amíg el nem értünk a jobb első sárvédőig.
A sárvédő éle és a motorháztető szépen futott, majdnem végig, de a sárvédő elejénél kezdett szétnyílni a hézag. Itt valami nincs rendben.
Végül lecsiszoltuk az új fényezést, és ezt találtuk alatta.
A sárvédőt még a német tulaj „javította”, gittelte ki, és alapozta le. Nem is tűnt rossznak, így a fényező sem bántotta. Persze látva a német srác többi munkáját, gondolhattam volna, hogy semmi jó nem lapul a gitt alatt.
Nem, itt még nem vágtunk bele, erre húztak egy kis gittet és „jó lesz az úgy”.
Alakul...
...és ilyen lett.
Még a jobb első sárvédőt újra kell fújni, aztán folytathatom az összerakást.
Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.
Tudom, kettőt én adtam neki Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.
Volt??? Még mindig van egy ...valahol A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.
Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.
Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.
Hozzászólások
Szeretem ezeket a vészesen egyszerű bádogdobozokat. Szuperjó!
De szép ez az autó, grat. Sor6, sor6, de akkor is szép.
Ez az NKH ez 2022 őszén volt? Szép kis história.
Köszönöm! Igyekszem a lehetőségekhez képest a legszebbet kihozni belőle
Van egy ’67-es 318+904 motor-váltóm, az volt a terv, hogy az kerül bele, de megszerettem ezt a kis Slant Six-et.
Persze túl sokat még nem használtam, majd ha kevésnek bizonyul, akkor lehet, hogy később belekerül a V8.
Igen, 2022 szeptember. Amúgy meglepően könnyen ment, lelkileg fel voltam készülve ennél sokkal rosszabbra.
Leömlővel kapcsolatban keresd V8 fórumon moparkidet. Neki van vagy 3-4 Slant Six blokkja :-)
Tudom, kettőt én adtam neki
Van még nekem is egy másik, még autóban, habár attól tartok az sincs sokkal jobb állapotban.
Egy support bracket-et akarok még csinálni, azzal talán megakadályozhatom, hogy újra eltörjön, de amúgy a motor felújításig már marad ez a leömlő.
Jatttényleg! Neked volt Volareod is! A tőlünk elvitt Volare olyan halk volt, mint egy Rolls, így annak biztos nem volt törött a leömlője :-)
Na, ha aktuális a leömlő kérdése, szólj. Három motor van nálam.
Volt??? Még mindig van egy ...valahol
A fő baj a kipufogó leömlővel az a három csavar, ami összefogja a szívósorral. Azok nem szeretnek kijönni, kapni nem lehet, és persze speciális csavarok. Ezért nem akarom most szétszedni.
Azért megkérdezem moparkid-et, úgyis kíváncsi vagyok hogy áll a Volarékkal.