1989 Chevrolet Beretta GTU

2017 - Apróságok

  • Nem nagy dolog, de lefestettem a küszöb csavarjainak fejét. Így végre nem a barna, rozsdás fejek szúrják az ember szemét, ha benéz az autóba (legalábbis az enyémet).

  • A zártakaró összefújt csavarjai is végre szép feketék.

  • Itt vannak a régi csavarok, amik helyére a frissen festetettek kerültek.

  • Ha már a másiknak úgyis kipucoltam a belsejét, a GTU sem maradhatott ki. Bár nem sokszor, de átmentem a kárpittisztítóval a padlókárpiton, a 4 szőnyegen, illetve az üléseken is.
    Még nem 100-as, de sokkal jobb lett, mint volt.

  • Egy benzinpumpa önmagában apróság, viszont az a munka, ami a kiszereléséhez szükséges nem mondható épp egyszerűnek. A képen egy jól elkapott pillanat látható a munkafolyamatból.

  • Szép dolog a digitális műszerfal, csak ha nem működik, akkor nem élvezi annyira az ember.

  • Na ilyennek kellett volna lennie mindig is!

  • Ha már belelendültem, akkor megcsináltam a régóta rakoncátlankodó indexkapcsolót. Sajnos ki volt kopva a tengelye, így hiába próbálkoztam a rézlapka hajlításával továbbra sem volt kontakt. Szerencsére volt egy cseredarab, csak kicsit kellett ügyeskedni vele, és már bent is volt. Most gond nélkül lehet kapcsolni az indexet.

  • Valaki valamikor gondolt egy nagyot, és összekötötte direktbe a tompított meg a távolsági fényszórót. Ezért amikor reflektort kapcsol az ember a nagy áramfelvétel miatt lecsapta a biztosítékot. A hiba kijavítva, csak ki kellett kötni a plusz kábelt.

  • Ki gondolta volna, hogy egy szupererős ragasztóval rögzített visszapillantótükör-tartót is le lehet szedni egy kis ügyességgel és egy öngyújtóval. Nagyon egyszerű, de hatásos módszer!

  • A régi csomagtartó-kédert sem ártott már lecserélni.

Hozzászólások

  1. M.Tom  - 2018. január 8. 22:02

    Legközelebb már az enyémet is oda kell tenni a sorba; ha belefér a 2+ ajtó :)

  2. J.Acko  - 2018. január 9. 17:00

    Hát persze, hogy elférsz 4 ajtóval is! ;)

  3. cadillacv8  - 2018. március 4. 16:23

    Jóképű gépezet,párszor megperdültem anno utána Fehérváron mikor láttam,aztán eltűnt,de örülök hogy ismét mozgásban van és folyamatosan épül ,és egyre jobb állapotba kerül.
    Igazán dekoratív autó,nagyon egyedi kiállással,kapott egy jó gazdit ami nagyon ráfért már szegényre így a képek alapján .

  4. J.Acko  - 2018. március 6. 17:10

    Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, az autó nevében is. Sok nyomát viseli az elmúlt lassan harminc évnek, amit az utakon töltött, de remélem, hogy szépen apránként tényleg kifogástalan állapotba tudom hozni (persze ilyen nem létezik, de azért álmodozni lehet)! A másik cél pedig, hogy minél több helyre eljussak vele, hogy lássanak az emberek ilyet is, ha már kb senki nem ismeri ezt a típust idehaza (tisztelet néhány kivételnek).

  5. MinnesotaiHighwayman  - 2018. július 10. 04:47

    Múlt héten láttam egyet és ha jobban belegondolok ez volt az első idén. Superbird vagy akár Daytona is gyakrabban jön szembe. Ez csak egy kis érdekesség azoknak, akik azt hiszik ezek még úton vannak az Államokban.

  6. J.Acko  - 2018. július 11. 09:09

    Pontosan úgy van, ahogy mondod. Odakint akkora ritkaság és annyira nem keresik, hogy a legnagyobb rajongói csoportjának alig több, mint 1500 tagja van az Államokban.

  7. MinnesotaiHighwayman  - 2018. július 12. 04:38

    J.Acko becsüld meg, eljön majd a nap, hogy elindul felfele az értéke.

  8. M.Tom  - 2018. augusztus 30. 13:39

    két ajtó meg négy ajtó az hat ajtó és két autó :)

  9. M.Tom  - 2018. augusztus 30. 13:41

    két ajtó meg négy ajtó az hat ajtó és két autó :)

  10. szállító81  - 2018. október 22. 20:18

    Tegnap láttam ezt az autót a Parkoló Parádén, nagyon jól eső érzés, hogy a kevésbé húzónévnek számító típusokat is megmentik, illetve ilyen jó karban tartják. Nagyon szép autó, remélem sokáig ilyen szép állapotban megmarad. Sok balesetmentes kilométert hozzá! Üdv.Gergő

  11. J.Acko  - 2018. október 22. 21:13

    Igyekszem mindent megadni neki, amit megérdemel, és igyekszem minél több helyen mutatkozni vele, hogy az emberek lássanak ilyet is. Habár az átlagembernek a szeme nem akad meg rajta, de szerencsére vannak olyanok is, akik meglepődve érdeklődnek arról, hogy ez miféle jószág is, mert még hasonlót sem láttak.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Hoacin:

    szerintem csík nélkül :)

  • kopaszkukac:

    Szia! Ez Jeep Wrangler TJ-re egy az egyben jó?

A lap tetejére