1989 Chevrolet Beretta GTU

2018 - Apróságok #1

  • A rozsdás csavarok látványára allergiás vagyok, muszáj volt kezdeni valamit a motortéri csavarokkal.

  • A csomagtérajtó kioldóreléjének is kijárt már a gondoskodás.

  • Csak egy kis csiszatolás itt-ott...

  • A festés után pedig mehet is vissza a helyére.

  • A zár másik része sem volt valami mutatós.

  • A csiszolás itt is elkélt.

  • Ez lett a vége.

  • Az üléssínekről már ne is beszéljek!

  • Új darabok, némi javítással.

  • A helyükön is szépen mutatnak.

  • Volt egy kisebb hibája az egyik belső rácsnak is.

  • Magic!
    Volt-nincs törés.

  • A tűzfal takaróinak csavarja is megkerült.

  • Némi furcsaság volt a középkonzol fedelével is.

  • De végre helyreállt az univerzum rendje!

  • Ez a biztonsági öv megoldás sem volt épp gyári.

  • Egy alapos tisztítás ráfért a cseredarabokra is.

  • Így már sokkal jobban festenek.

  • Már csak be kellett őket szerelni.

  • Megjött a motorháztető szigetelés cseredarabja is, ami már szépen feszül a helyén. A korábban beszabott anyag nem bizonyult tartósnak, pár év után megereszkedett a hőtől és mindre rálógott.

  • Egy ötlettől vezérelve beszereztem egy akrilfilcet, hogy a már kopottas feliratokat itt-ott kicsit felturbózzam. A hátsó panelen lévővel kezdtem, és már az első betű után látszott a hatalmas különbség!

  • És végre messziről is kivehetővé vált, hogy mi is van odaírva az autóra.

  • Itt egy előtte fotó az összehasonlítás végett.

  • Még egy réteg fog kelleni legalább, de máris beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

  • Az ablakmosó tartályának felirata is milliószor jobban mutat most már.

  • Itt is egy előtte fotó az objektumról.

  • Ha már itt voltunk akkor a "megtépázott" sapka is megérdemelte, hogy lecseréljék.

  • A gyújtáskábeleket takaró műanyag cső már kezdett darabjaira hullani.

  • Íme az újonnan beszerzett cseredarab.

  • Mostanság nagyon kevés időt tudok az autókkal tölteni, de azért egy tavaszi nagytakarítást mindenképp érdemes volt már megejteni. A szellőzőrácsok mögött is jártam, amire nem tudom, hogy volt-e már precedens korábban, mindenesetre jó adag por és kosz jött ki a járatokból.

Hozzászólások

  1. M.Tom  - 2018. január 8. 22:02

    Legközelebb már az enyémet is oda kell tenni a sorba; ha belefér a 2+ ajtó :)

  2. J.Acko  - 2018. január 9. 17:00

    Hát persze, hogy elférsz 4 ajtóval is! ;)

  3. cadillacv8  - 2018. március 4. 16:23

    Jóképű gépezet,párszor megperdültem anno utána Fehérváron mikor láttam,aztán eltűnt,de örülök hogy ismét mozgásban van és folyamatosan épül ,és egyre jobb állapotba kerül.
    Igazán dekoratív autó,nagyon egyedi kiállással,kapott egy jó gazdit ami nagyon ráfért már szegényre így a képek alapján .

  4. J.Acko  - 2018. március 6. 17:10

    Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, az autó nevében is. Sok nyomát viseli az elmúlt lassan harminc évnek, amit az utakon töltött, de remélem, hogy szépen apránként tényleg kifogástalan állapotba tudom hozni (persze ilyen nem létezik, de azért álmodozni lehet)! A másik cél pedig, hogy minél több helyre eljussak vele, hogy lássanak az emberek ilyet is, ha már kb senki nem ismeri ezt a típust idehaza (tisztelet néhány kivételnek).

  5. MinnesotaiHighwayman  - 2018. július 10. 04:47

    Múlt héten láttam egyet és ha jobban belegondolok ez volt az első idén. Superbird vagy akár Daytona is gyakrabban jön szembe. Ez csak egy kis érdekesség azoknak, akik azt hiszik ezek még úton vannak az Államokban.

  6. J.Acko  - 2018. július 11. 09:09

    Pontosan úgy van, ahogy mondod. Odakint akkora ritkaság és annyira nem keresik, hogy a legnagyobb rajongói csoportjának alig több, mint 1500 tagja van az Államokban.

  7. MinnesotaiHighwayman  - 2018. július 12. 04:38

    J.Acko becsüld meg, eljön majd a nap, hogy elindul felfele az értéke.

  8. M.Tom  - 2018. augusztus 30. 13:39

    két ajtó meg négy ajtó az hat ajtó és két autó :)

  9. M.Tom  - 2018. augusztus 30. 13:41

    két ajtó meg négy ajtó az hat ajtó és két autó :)

  10. szállító81  - 2018. október 22. 20:18

    Tegnap láttam ezt az autót a Parkoló Parádén, nagyon jól eső érzés, hogy a kevésbé húzónévnek számító típusokat is megmentik, illetve ilyen jó karban tartják. Nagyon szép autó, remélem sokáig ilyen szép állapotban megmarad. Sok balesetmentes kilométert hozzá! Üdv.Gergő

  11. J.Acko  - 2018. október 22. 21:13

    Igyekszem mindent megadni neki, amit megérdemel, és igyekszem minél több helyen mutatkozni vele, hogy az emberek lássanak ilyet is. Habár az átlagembernek a szeme nem akad meg rajta, de szerencsére vannak olyanok is, akik meglepődve érdeklődnek arról, hogy ez miféle jószág is, mert még hasonlót sem láttak.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére